Re: Пазаруване от Китайски сайтове с безплатна доставка - 13-та тема

  • 115 111
  • 737
# 660
Това не е за застраховане което направих.Имаше две опции.Едната обикновена и пишеше 14-45 дена ,а за 50 цента някаква друга доставка 7-14 дена.Хммм много интересно ми стана  Thinking
Виж целия пост
# 661
Изгодна сделка е било.Сега са по 200 и отгоре до колко ги гледах.Да попитам какво точно означава Expedited Shipping понеже плати 0,54$ за така доставка ,защото пишеше доставка 7-14 дена ,дали е възможно ?


Доставката не зависи от сайта,а от транспортна фирма/поща.

Съгласен съм.
Виж целия пост
# 662
Ето ще ви дам снимки ако може така да помогнете.Аз използвах вторият вариант.

П.С. Сега видях във форумите ,че телефона който съм поръчал е със задна камера на Samsung Simple Smile



Виж целия пост
# 663
Ето ще ви дам снимки ако може така да помогнете.Аз използвах вторият вариант.

П.С. Сега видях във форумите ,че телефона който съм поръчал е със задна камера на Samsung Simple Smile





www.gearbest.com/about/shipping-methods.html Тук пише всичко, което те интересува. Нали, пак си поръчал от този сайт?! Ако не се справяш с английския, използвай Google Translate.
Виж целия пост
# 664
Аз да похваля Lightinthebox.
При поръчката на моят телефон реших да платя допълнително такса-застраховка за митнически такси.
От мобилната версия сумата беше смешна-USD   $ 1.21 (във пълната версия беше от порядъка 5-6$).
Платих си ДДС-то и снощи им пратих снимката на бележката от митница+ скрин от сайта на бг пощи. Сама посочих конкретната сума и писах,че тя е 20% от цената на поръчката.
Е,днес имам отговор,че посочената сума е вече във вътрешната ми сметка на сайта.
Мога да я използвам при следваща поръчка или направо да я прехвърля към Пейпал.
Направих последното и почти веднага получих емейл от ПП,че имам рефънд от сайта.

Много съм доволна. Вярно,че доставката им е платена(но...в мобилната версия често е по-ниска!). Но понякога пращат бонуси на е-мейл, а и имат купони,които се търсят в интернет.
Виж целия пост
# 665
Ето ще ви дам снимки ако може така да помогнете.Аз използвах вторият вариант.

П.С. Сега видях във форумите ,че телефона който съм поръчал е със задна камера на Samsung Simple Smile





www.gearbest.com/about/shipping-methods.html Тук пише всичко, което те интересува. Нали, пак си поръчал от този сайт?! Ако не се справяш с английския, използвай Google Translate.

Сега видях.Най-големият срок е 15 дена.Но нещо пак ме минаха тези от геарбест.Като поръчах телефона ,пишеше че ще го пратят до 10 дена.Сега пише на телефона ,че ще се праща след 15 февруари.Тотално ме губят като клиент.Пък и първият ми телефон от там не работеше.
Виж целия пост
# 666
Топлите Съвети: ако не искате да чакате дълго време, за да изпратите, да не купуват в китайските интернет магазина 1-14 месец февруари.  Laughing
Виж целия пост
# 667
Може ли да ми кажете какво да правя .
Dear Nikolay,  

We are extremely sorry for the delay.

I'm sorry to tell you that  item you ordered is not in stock.Because it is very hot. We apologize for this unsual delay.

We can offer you 2 options:

Option 1 Wait a little more.

We expect to ship the item after two weeks..
Once we ship it  you will receive an email from us.

Option 2 We could  refund the money.

About refunding money:

1 Alternatively, we can refund  the money  to your card.
2 Another option is to  refund the money to your sammydress wallet and exceptionally we will  reward you with extra points (e.g. If your item is 1usd = 5 points ,3usd=3*5 points => get 15 points etc).You can use both your wallet and points to purchase your future products.The refund to the wallet will be issued within 1-3 business day. It's much faster and you could  save more money on your future order.I would be grateful to hear which option you wish to accept.

Could you please tell us your choice,wallet or your paypal/card?

Thanks for your understanding and patience.

Please feel free to contact us anytime and we will do our very best to assist you.


Best Regards

Paul

Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Дали ако изчакам малко ще ме компенсират с някоя друга точка ?
Виж целия пост
# 668
Niki Nikolaev нямат в наличност продукта и предлагат да изчакаш 2 седмици, или да ти върнат парите в картата или под вид на точки в акаунта.
Виж целия пост
# 669
Niki Nikolaev, имай предвид, че тяхната Нова Година започва от 8 февруари, поне седмица пощите и другите куриери ще са в почивка и въобще цял Китай ще празнува.
Виж целия пост
# 670
Връщат ми парите до три дена.Даже мисля ,че и малко отгоре  ще ми върнат.На първи ще поръчам нов телефон пък до 8 дано го пратят и излезе от Китай.Като не здраве да е .

П.С. Може ли да препоръчате някой телефонче до 80 долара ?
Виж целия пост
# 671
Аз да похваля Lightinthebox.
При поръчката на моят телефон реших да платя допълнително такса-застраховка за митнически такси.
От мобилната версия сумата беше смешна-USD   $ 1.21 (във пълната версия беше от порядъка 5-6$).
Платих си ДДС-то и снощи им пратих снимката на бележката от митница+ скрин от сайта на бг пощи. Сама посочих конкретната сума и писах,че тя е 20% от цената на поръчката.
Е,днес имам отговор,че посочената сума е вече във вътрешната ми сметка на сайта.
Мога да я използвам при следваща поръчка или направо да я прехвърля към Пейпал.
Направих последното и почти веднага получих емейл от ПП,че имам рефънд от сайта.

Много съм доволна. Вярно,че доставката им е платена(но...в мобилната версия често е по-ниска!). Но понякога пращат бонуси на е-мейл, а и имат купони,които се търсят в интернет.
Интересен сайт. След като ти видях коментара се регистрирах да видя за кое колко пари ще ми искат за доставка.
Днес получих имейл за някаква игра и получих $8 отстъпка при покупка за над $49, което не е зле, ако примерно някой е решил да купи евтин телефон. Играта е всяка седмица, но не знам дали има краен срок. Всъщност реалната отстъпка с доставка и застраховка за митцата е $1-$3, което е нищо, но остава спокойствието, че и да мине митница ще върнат всички такси.
Виж целия пост
# 672
Здравейте,направих поръчка преди три дена и днеска е изпратена.Имам тракинг номер но поръчката е пратена от Холандия.Малко странно поръчвам "уж" от Китай ,а те ми пращат с Холандски пощи.Та мисълта ми е щом е от Холандия няма да дължа ддс и пратката ми няма да се бави заради новата година на Китайците или не е така ?
Виж целия пост
# 673
не е от Холандия, само се използват като услуга.
Виж целия пост
# 674
не е от Холандия, само се използват като услуга.

Сигурен ли си понеже понеже сега видях ,че съм имал подобна пратка и това и е статуса.
07 Jan 2016 10:20:00    NETHERLANDS    AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE    Send item abroad (EDI-received) Изпращане на Изх.пратка в чужбина     . Според мен си ми ги пращат от Холандия и според техните пощи до 7 работни дни трябва да е в България.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия