Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 141 413
  • 988
Със сигурност поста няма да ми помогне, но няма да помогне и на тези нещастници!
Всеки път, когато се е налагало да ги ползвам в миналото е имало някакъв макар и дребен проблем, но днес просто ме вбесиха на макс.
Поръчала съм медикаменти, които обаче се доставят с приоритет от въпросната "куриерска" фирма за София.
Дала съм както си му е реда телефон и точен адрес, на който очаквам доставката.
Още вчера получих смс, в който ме уведомяват, че ще получа дадената пратка с еди кой си номер и на еди каква си стойност / просто отбелязвам, че сумата е трицифрена, не за друго, а защото това също говори за някаква значимост на пратката поне за мен/.
Та днес получавам нов смс, с който ме уверяват, че ще получа пратката до 12,30 часа.
Отлагам доста ангажименти, тъй като пратката ми е важна.
В един момент хвърлям нетърпелив поглед към телефона и  О Чудо!
Уведомяват ме отново с смс, че не са успели да доставят пратката и не съм открита на телефона!
Чудно как без да ми звъннат биха могли да ме открият - сигурно са открили някаква нова телепатична връзка!
Междувременно кола със същият надпис е спряла пред офиса, слизам до долу като звъня на телефоните оставени за справка. Колата е празна и заключена.
Звъня 6 пъти, като първите три избирам опция те да ме потърсят, но обратно обаждане така и не последва в рамките на вече 40 минути. Отделно единият път се заинатих и останах на линия да очаквам оператор да се освободи! Е успях да устискам 15 минути и прекъснах!
И до момента вече час след въпросното разминаване нямам обратна връзка!

Защо по дяволите не се научат тези хора как се работи.
Веднага посочвам Рапидо и Еконт, като пълен антипод на обслужване и отношение към клиентите им!
Виж целия пост
# 1
Подкрепям  Peace
Виж целия пост
# 2
Аз ползвам услугите на Спиди по договор.
Повече от доволна съм.
Както и целият офис.
Лично, без да е обвързан с договор, съпругът ми ги ползва поне по три пъти седмично и също няма оплаквания.
Виж целия пост
# 3
съгласна,а да се свържеш със Спиди е мисия невъзможна.Оставяла съм си телефона много пъти и никой не ме набира след това.
Виж целия пост
# 4
Досега не съм имала проблеми с тях, но наистина свързването е доста трудно.
Виж целия пост
# 5
Още преди три години прекратих договора със Спиди.
Три поредни пратки счупени, въпреки застраховката, обезщетение не последва.
Виж целия пост
# 6
Аз съм много доволна от Спиди и тъй като почти всяка седмица получавам по нещо, вече сме и на малко име с куриера и се знаем. Върши ми разни услуги, вкл. и да платя с чужда валута, а той да ходи до банката да обменя парите. Явно си случила на кофти куриери.
Виж целия пост
# 7
Току ща най-накрая ми се обади техен служител, след като няколко пъти набирах и телефона им за оплаквания, който трудно намерих на страницата им.
Въпросният служител ме убеждаваше, че виждал разпечатката според, която към моя телефон имало изходящо обаждане.
Моят телефон от друга страна за последно е звънял в 10.20 минути днес / но това обаждане няма нищо общо със Спиди/.
След него има над 8 изходящи мои опита за връзка с телефоните за справки на Спиди!
Сега продължавам да чакам да видя дали поне на финала ще си получа пратката днес!  Twisted Evil или отново ще ми излязат с коронния си номер, че е отишла в някой офис по възможност на другия край на града!  Twisted Evil
Виж целия пост
# 8
Миналата седмица ги ползвах за пратка до Англия,нямам никакво оплакване,даже пристигна по-рано отколкото ми беше казал куриера,има и онлайн проследяване,цената също беше по-ниска от други фирми.
Така че съм доволна.
Виж целия пост
# 9
Пред Спиди със сигурност предпочитам Еконт. Служебно работим с Ин тайм, нямаме оплаквания.
В интерес на истината, днес очаквам пратка по Спиди, без проблем, от първото позвъняване, успях да се свържа и да променя доставката за утре.
Виж целия пост
# 10
Никога не им звъня.
Викам ги от модула им за самообслужване.
Коректни и точни.
Виж целия пост
# 11
Аз ползвам услугите на Спиди по договор.
Повече от доволна съм.
Както и целият офис.
Peace

Всекидневно по няколко пъти фирмати ни ползва услугите на Спиди. Изключително доволни сме.
Аз също ги ползвам за лични цели. Много са точни и коректни.
Виж целия пост
# 12
Използвам Спиди, Ин тайм и Еконт - и от трите съм доволна, но и трите фирми са имали издънки по някое време. От Еконт са забавяли пратка, която беше с указан час - беше много спешна, но закъсня с два часа - обяснението на куриера беше, че имал много работа.
Ин тайм бяха доставили една пратката на някакво лице, някъде на адреса на получателя (на портиер, ако не се лъжа) и беше много трудно да се уточни на кого точно е дадена, за да се открие.
От Спиди съм чакала лична пратка на адрес, като не съм излизала никъде, и когато реших да проверя какво става с пратката, прочетох, че нямало никой на адрес. Никой не беше звънял на телефона ми. Веднага се обадих в централата, обясних ситуацията  и след малко куриера дойде.
От негов колега, с когото често се виждаме по служебни поръчки, разбрах, че когато нямат време пишат "няма никой на адрес". Това изглежда се случва по-често с частните пратки, а не с фирмените.
Виж целия пост
# 13
Три часа след указаното време за доставка пратката е при мен, не получих и думичка извинение. Ако имам избор няма да работя със Спиди.
Радвам се, че сред вас има и доволни. Peace
Виж целия пост
# 14
Ползвам Спиди служебно, през модула за самообслужване. Не сме имали проблеми с доставката на пратките, но аз лично не съм доволна от отношението и метода им на работа, когато ми се е налагало все пак да контактувам лично с някого за нестандартни решения.
Трудно свързване, грубост, високомерие - все неща, които за мен са недопустими.

Служебно контактувам и с четири-пет други куриерски фирми - коренно различно отношение  Peace

За личните си пратки и в страната и в чужбина, ползвам Български пощи. Не съм имала засечки досега.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия