Прокуратурата образува дело, ще изяснява имало ли е блудство с момичето аутист

  • 55 622
  • 1 309
# 810
Саморая, нали разбираш, че няма как детето  да остане цял ден там, ако специалистите в училището са били против. Явно са преценили така за конкретното дете, иначе би трябвало самите те да посъветват родителите друго, нали?

Да си само специалист не е достатъчно, трябва още нещо.


Виж целия пост
# 811
Саморая, нали разбираш, че няма как детето  да остане цял ден там, ако специалистите в училището са били против. Явно са преценили така за конкретното дете, иначе би трябвало самите те да посъветват родителите друго, нали са специалисти?

Да си само специалист не е достатъчно, трябва още нещо.



+1 Peace Нали се очаква детето да стане максимално бързо част от картинката с военната дисциплина?За целта родителите не са нужни, те са само пречка. Stop Защо да излиза по-рано и да нарушава създадения ред заради едното  свое адаптиране -  този  същия, спорния ред,  при който  е гледано от друг, а не от отговорните за целта хора?
Виж целия пост
# 812
В тази тема и друго се прави обаче... Wink Някой, само защото бил учител и защото следвал правилата, и защото имал самочувствието, че си върши работата добре, никога  и по никакъв повод нямало да пусне родител в часа си. Толкова по-зле за него. Явно и в ПУ има много такива "учители". Много "спазени" правила (явно не съвсем предвид констатираните нарушения), много самочувствие - вместо просто  да приемеш и родителя като  съществен участник в грижата за децата, особено пък ако става дума за такива със СОП.  И понеже не му свириш по свирката на такъв  учител, биваш подканен: Хайде, търси си друг вариант, щом настоящият не те урежда..Докато са такива нагласите, диалог не може да има, независимо за какво училище става дума.А липсата на такъв е единствено в ущърб на децата.
Прочетох и това. За мен е ответна реакция на необосновани обвинения, вид защитна позиция. Тръгват към теб като на война, няма да се даваш без бой, я. И в двете гледни точки има повече емоции, отколкото разум.

Саморая, нали разбираш, че няма как детето  да остане цял ден там, ако специалистите в училището са били против. Явно са преценили така за конкретното дете, иначе би трябвало самите те да посъветват родителите друго, нали?

Да си само специалист не е достатъчно, трябва още нещо.
Сто пъти ти казах, че Ана Мария е отишла с такива документи там. За никаква военна дисциплина не става въпрос тук. Следващият случай с майката Цветанка Димитрова красноречиво показва, че това не е някаква неравна битка, в която специалистите едва ли не извиват ръце и с всички средства си искат децата на целодневно обучение. Поискала майката по-кратка заетост - осигурили ѝ. В ПУ са решили Ана Мария да е заета цял ден, защото съдържанието на документите им го позволява. От първи ден няма как да знаят какви са особеностите на детето. Майката, като е с претенции, че си познава най-добре детето, не може ли да му извоюва половин ден заетост? Или и тя си го познава точно толкова, колкото и мнимите специалисти?

В този казус има нещо притеснително и аз вече го споделих: не е разумно да си оставиш детето на пълен ден, при положение че някой ти е казал, че е за негово добро и друг ти е дал перфектната характеристика, която да позволява осемчасов престой на дете с аутизъм от първи ден в непозната среда, с непознати хора.

Виж целия пост
# 813
В тази тема се прави точно това.

В тази тема и друго се прави обаче... Wink Някой, само защото бил учител и защото следвал правилата, и защото имал самочувствието, че си върши работата добре, никога  и по никакъв повод нямало да пусне родител в часа си. Толкова по-зле за него. Явно и в ПУ има много такива "учители". Много "спазени" правила (явно не съвсем предвид констатираните нарушения), много самочувствие - вместо просто  да приемеш и родителя като  съществен участник в грижата за децата, особено пък ако става дума за такива със СОП.  И понеже не му свириш по свирката на такъв  учител, биваш подканен: Хайде, търси си друг вариант, щом настоящият не те урежда..Докато са такива нагласите, диалог не може да има, независимо за какво училище става дума.А липсата на такъв е единствено в ущърб на децата.
 #2gunfire #2gunfire #2gunfireОт доста време твърдя , че такива учители нямат работа с децата ни в училище.С такова самочувствие ,речник и граматика можеш да продаваш банички , но не и да преподаваш на деца.Явно има пробиви и в системата - нашата образователна система,която трябва да изхвърля такива кадри.А кой ли може да я промени тази пуста, закоравяла и костелива система?
Виж целия пост
# 814
#2gunfire #2gunfire #2gunfireОт доста време твърдя , че такива учители нямат работа с децата ни в училище.С такова самочувствие ,речник и граматика можеш да продаваш банички , но не и да преподаваш на деца.Явно има пробиви и в системата - нашата образователна система,която трябва да изхвърля такива кадри.А кой ли може да я промени тази пуста, закоравяла и костелива система?
Това към мен ли е адресирано  Laughing или към Лиляна?
Виж целия пост
# 815
След поста ти , който съм цитирала , не вярвам да си учител , или поне толкова некадърен и с толкова голямо самочувствие.Пък и ние с Лиляна регулярно кръстосваме шпаги , за да не скучаем...
Виж целия пост
# 816
Jennie,
тук се дискутира казус, нещо, което може да се случи в затворена институция - и в Канда, и в САЩ и къде ли не още - да не говорим за люлката на демокрацията Франция. Непрекъснато чета за случаи на физическо насилие, за морални издевателства и т.н.  с аутистични деца, включително такива от високата част на спектъра. Ние сме неголяма страна и нищо не може да се скрие. Затова трябва да се реагира при всяко съмнение.

Но мисля, че наблюденията Ви за България не са актуални по отношение на започналата интеграция на децата със СОП. Струва ми се, че напоследък са повече  добрите, отколкото лошите примери. И понеже пледирате за представяне - кой от каква позиция говори, ще се представя. Аз съм лекар, а синът ми, с когото отглеждаме сина му, е музикален педагог. Наскоро завърши магистратура по специална педагогика. Той е личен асистент на детето (сега на 12 години) от поставянето на диагнозата "ГРР"на 4-годишна възраст. Момчето е вече на дневно обучение в пети клас с малка ресурсна помощ. През предишните 4 години таткото прекарваше доста време не само в коридора на училището, но и в час и се сработваше много добре с учителката. Момчето е прието много добре и от учителите и от съучениците си и се справя социално все по-добре. И мисля, че нашият случай не е изключение - поне за София.
Виж целия пост
# 817
Скрит текст:
rainbow2012, за момент си помислих, че е към мен, защото си ме цитирала. Словесната ви борба с Лиляна я минах по диагонал и си направих нужните изводи.



никсе, нова... дзак  Flutter

Jennie,
тук се дискутира казус, нещо, което може да се случи в затворена институция - и в Канда, и в САЩ и къде ли не още - да не говорим за люлката на демокрацията Франция. Непрекъснато чета за случаи на физическо насилие, за морални издевателства и т.н.  с аутистични деца, включително такива от високата част на спектъра. Ние сме неголяма страна и нищо не може да се скрие. Затова трябва да се реагира при всяко съмнение.

Но мисля, че наблюденията Ви за България не са актуални по отношение на започналата интеграция на децата със СОП. Струва ми се, че напоследък са повече  добрите, отколкото лошите примери. И понеже пледирате за представяне - кой от каква позиция говори, ще се представя. Аз съм лекар, а синът ми, с когото отглеждаме сина му, е музикален педагог. Наскоро завърши магистратура по специална педагогика. Той е личен асистент на детето (сега на 12 години) от поставянето на диагнозата "ГРР"на 4-годишна възраст. Момчето е вече на дневно обучение в пети клас с малка ресурсна помощ. През предишните 4 години таткото прекарваше доста време не само в коридора на училището, но и в час и се сработваше много добре с учителката. Момчето е прието много добре и от учителите и от съучениците си и се справя социално все по-добре. И мисля, че нашият случай не е изключение - поне за София.
Виж целия пост
# 818

Сто пъти ти казах, че Ана Мария е отишла с такива документи там. В ПУ са решили детето да е заето цял ден, защото съдържанието на документите им го позволява. От първи ден няма как да знаят какви са особеностите на детето. Майката, като е с претенции, че си познава най-добре детето, не може ли да му извоюва половин ден заетост? Или и тя си го познава точно толкова, колкото и мнимите специалисти?

В този казус има нещо притеснително и аз вече го споделих: не е разумно да си оставиш детето на пълен ден, при положение че някой ти е казал, че е за негово добро и друг ти е дал перфектната характеристика, която да позволява осемчасов престой на дете с аутизъм от първи ден в непозната среда, с непознати хора.



Скрит текст:
Нямам представа как е по-добре за дете - аутист, още по-малко за конкретното дете, за децата в масовата ДГ например  е нормално да се оставят от първия ден пищящи на непознато място за цял ден. Така са преценили специалистите и така се процедира.
"да извоюваш"  е много точно описание на това какво трябва да правиш понякога, за да се случват съвсем обикновени неща.

Та по конкретната тема - забелязвам напъни да се дискредитират родителите, не знам това по какъв начин би оневинило ръководството на училището и изобщо възрастните хора там, специалисти, които са преценили, че могат да доверят децата на грижите на чистачката.
Виж целия пост
# 819
...
Това към мен ли е адресирано  Laughing или към Лиляна?
Към мен е, не ѝ обръщай внимание. Тя толкова може. Само си мисли, че кръстосва шпага. По-скоро я размятва без посока шпагата си.
Сигурна съм, че си направила правилните изводи.
Очевидно се опитва да се приобщи към по-голямото стадо и да заблее с него, но дори и то не е толкова ниско паднало, че да я подкрепи.

... които са преценили, че могат да доверят децата на грижите на чистачката.
Ето това е нарушението, срещу което трябва да се рипа.
Виж целия пост
# 820

Сто пъти ти казах, че Ана Мария е отишла с такива документи там. В ПУ са решили детето да е заето цял ден, защото съдържанието на документите им го позволява. От първи ден няма как да знаят какви са особеностите на детето. Майката, като е с претенции, че си познава най-добре детето, не може ли да му извоюва половин ден заетост? Или и тя си го познава точно толкова, колкото и мнимите специалисти?

В този казус има нещо притеснително и аз вече го споделих: не е разумно да си оставиш детето на пълен ден, при положение че някой ти е казал, че е за негово добро и друг ти е дал перфектната характеристика, която да позволява осемчасов престой на дете с аутизъм от първи ден в непозната среда, с непознати хора.



Скрит текст:
Нямам представа как е по-добре за дете - аутист, още по-малко за конкретното дете, за децата в масовата ДГ например  е нормално да се оставят от първия ден пищящи на непознато място за цял ден. Така са преценили специалистите и така се процедира.
"да извоюваш"  е много точно описание на това какво трябва да правиш понякога, за да се случват съвсем обикновени неща.

Та по конкретната тема - забелязвам напъни да се дискредитират родителите, не знам това по какъв начин би оневинило ръководството на училището и изобщо възрастните хора там, специалисти, които са преценили, че могат да доверят децата на грижите на чистачката.
Използвала съм "да си извоюва", защото едва ли не нещата са представени като на живот и смърт и никой не може да каже и копче на специалистите. Явно може.

Родителите достатъчно се самодискредитираха с импулсивните си необосновани изявления в неподходящи медии. Няма връщане назад, за съжаление. Да съм твърдяла, че в ПУ няма нарушения? За тях си има административни наказания.
Виж целия пост
# 821
То голямото стадо те оплюва от три страници насам , но дъждът го чакаме в петък . Та не си мисли , че е от него.А шпагите не ги кръстосваме , защото такива имат само достойните , а ти не си от тях.Добре , че не си учителка на дъщеря ми , че нямаше да ти е толкова комфортно , както тук.
Виж целия пост
# 822
Напада се системата, училището, учителя, търси се педофилът. Престъпникът обаче сме всички ние - Обществото.

За щастие рядко се търси педофилът.
Определено тези които са такива "царуват" при подобно мнение и точно на това разчитат.
Родителите имат достатъчно основания да считат, че съществува педофил, а не просто "нападение на системата, училището и учителя".

Агресията се поражда от безсилие, но определено малко са родителите които стигат до там защото ако бяха пропорционални на безсилните нещата щяха да бъдат доста по- лоши.

 Престъпникът обаче сме всички ние - Обществото.

Това отдавна отмина. Всеобщата вина е всеобща безотговорност и прикриване на виновните.
Виж целия пост
# 823
Затворената система е най- страшната система за всички деца.

В една отворена система винаги има начин да разбереш какво се случва - от други деца, от други родители. Там и насилието е по-малко по същата причина. Нашето общество все още е доста отворено за да стане нещо правило и да не се разбере. Още по- малко се счита за нормално поведение.

Не, "военното поведение" не е прието за възпитание, отглеждане и обучение.
Виж целия пост
# 824
Родителите достатъчно се самодискредитираха с импулсивните си необосновани изявления в неподходящи медии. Няма връщане назад, за съжаление. Да съм твърдяла, че в ПУ няма нарушения? За тях си има административни наказания.
За някои хора могат да се считат за такива, но единствения начин да докажеш нещо при една затворена система е точно този.

Административно наказание е при нарушение на задълженията ти без последствия върху здравето и психиката на детето.
Това което се е случило в 4-то ПУ далеч не влиза не само в задълженията, но и правата по който и да е закон в страната.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия