Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 506
  • 254
Здравейте! Началото на декември месец миналата година посетих магазин на наш оператор, за да платя сметката си. Разполагах с ограничено време и помолих консултантката (младо мило момиче) да приключим възможно най- бързо. Платих сметката си и тя ми обясни, че имало коледна оферта пусната за моя номер, сто безплатни минути към всички мрежи след изразходване на моя пакет. Първоначално отказах и обясних, че плащам сметките на този телефон, само защото имам сключен договор, но не го използвам и дори чакам да изтече и да спра картата. Тогава обаче тя ми предложи мобилен телефон за един лев еднократно, в случай че приема тези минути. Отдавна исках такъв телефон, който да използвам като резервен, в случай, че някой от тези вкъщи се повреди (телефона е някаква непозната марка с камера и цветен екран Grinning). Съгласих се. Обяснено ми беше, че тези минути са към моя план и прочее. След като пусна листите да се принтират, консултантката ми даде нова сим карта?! Защо? Ами... те тези минути били на отделен чип, НО СЛЕД КАТО ИЗРАЗХОДЯ ВКЛЮЧЕНИТЕ  в моя пакет, тогава се активирали. Добре, попитах ще има ли такса. Не, нямало да има, ако изразходвам тези 100 нови минути, тогава щяло да има колко каза 8 лева май. Аз обясних, че дори няма да активирам тази карта и се съгласявам заради апарата. Преди да тръгна бях уведомена, че трябвало да платя ЕДНОКРАТНА такса 7.90, за която не ми беше споменато. Много бързах, платих и отново помолих да приключваме. Консултантката беше максимално любезна. Пожела ми весели празници и какво ли не. В началото на януари 2015 отново посетих друг магазин, за да платя сметката си и беше с 10 лева над таксата. Имала съм сключен договор. Втората карта била с такса 8.90 на месец. Освен това старият ми договор бил преподписан за срок от две години. Моля обяснете ми КАК?!
Виж целия пост
# 1
Това ми напомня на Глобул , изпитала съм го на собствен гръб ,това ли е оператора "?
Виж целия пост
# 2
Оператора е Мтел. Това е първата тема, която пускам. Още не съм наясно с правилата и не знаех дали мога да спомена оператора.
Поздрави Simple Smile
Виж целия пост
# 3
вече нищо не ме учудва , както казах мен ме излъгаха Глобул  и преподписване  на договора ми за 2 год . отново ...и отново беше мн мила госпожица работеща в мол Сердика
Виж целия пост
# 4
Мтел и на мен така ми пробута "безплатен" телефон. Отказах им го няколко пъти, защото никога няма да го ползвам, но те настояваха, че е подарък. И да не го ползвам, голяма работа, нали е безплатен Laughing
Е, след година и половина случайно разбрах, че си плащам всеки месец за него. Та така с подаръците на Мтел.
Виж целия пост
# 5
Нямаш ли копие от договора, който си подписала? Там са описани условията, минутите и таксата за тази нова карта.
Виж целия пост
# 6
Имам ли право да пиша толкова често отговори или има някаква норма? Мен ми продължиха договора на карта, която не ползвам, че ми сключиха и още за една, без да ме уведомят. Моля, споделяйте.. има ли други с подобен горчив опит и как сте действали след това?
Таксата от 8.90 на месец не ме притеснява, просто ми е неприятна ситуацията как постъпиха с мен, като добавим и другата такса стават 30 лева без никакво използване на услугите от моя страна..
Виж целия пост
# 7
При мен, за да се вземе телефон, беше необходимо да се преподпише нов 2-годишен договор, сигурно и при теб е имало такова условие, и също така дадоха нова сим карта (нов номер).

Скрит текст:
Няма норма на отговорите, можеш да пишеш колкото ти сърце иска.  Peace
Виж целия пост
# 8

Обяснявам - никакви договори не се подписват, докато бързаш.
И аз съм я правила тази глупост преди години, но освен себе си, няма кого другиго да обвинявам. Оттогава си имам обица на ухото и чета всичко, буквално всичко, преди да подпиша.
Един съвет - не си плащай сметките в офисите на мобилните оператори. Има толкова много други места, където можеш да платиш - кварталната поща, Easypay, други... Там просто плащаш, без никой да ти досажда и да ти сваля звезди от небето, защото не гони таргет.
Ако те присърби да те лъжат - винаги можеш да влезеш в някой офис. На свой риск обаче...
Виж целия пост
# 9
Така, първо.. касовата бележка за 'еднократната такса' (не знам дали изобщо получих такава), както и листата не ги пазя. Което е моя грешка, че се доверих също е МОЯ грешка, осъзнавам го. Но нито едно от реалните условия не ми беше представено. Дори да пазех листата, най- вероятно в тях пише това, което ми обясниха началото на този месец в магазина.
За преподписване и прочее не са ми споменавали, казаха просто, че за левче ще получа телефон.
Прикачвам снимка на телефона, който ще ми бъде по близо 30 лева на месец (такси)..
Виж целия пост
# 10

Ако те присърби да те лъжат - винаги можеш да влезеш в някой офис. На свой риск обаче...

Аз съм мазохист, плащам си в офис. Още преди да са осъществили контакт с очи им казвам, че не се интересувам. Докато чакам да ми издадат касов бон ги пресичам още на два пъти, че всичко си имам, пожелавам приятен ден и излизам.
Виж целия пост
# 11
Идеята на Как'Сийка е много добра  Peace

Една приятелка пък като плаща и я питат на кой е номера, че има оферта, отговаря, че не е на нея  Wink
Виж целия пост
# 12
Има ли някакъв начин да обясня ситуацията пред оператор? В магазина, където платих този месец ми казаха, че умишлено са ме преметнали и трябва да си търся правата. На *88 ми обясниха, че трябва да говоря с момичето, където съм подписала.. тя като отрече аз какво  ooooh!
Виж целия пост
# 13
Сигурно в Хенди са я свършили тази работа.
Но сега ще си знаеш - четеш подробно, мислиш и тогава подписваш.
Всеки си плаща за уроците.
Аз си плащам по банков път, не се занимавам с оператори. Но често влизам да купувам тел. апарати точно в Хенди. Само апарат, без такса и абонамент, без да е към оператор. Имат такива, на по-високи цени са. Ако много ме агитират за изгоден план мило им обяснявам, че съм абонат на Тюрксел.
Опулват се и губят интерес към по-нататъшна агитация.
Иначе показаното телефонче е хубаво, батерията му държи много.
Виж целия пост
# 14
Аз така и никога  не съм го използвала. Седи в шкафа и чака евентуално да бъде полезен. Погледнах го преди малко, от любопитство, за 35 лева без такси и глупости. А какъв е този оператор, който спомена Grinning Аз ползвам услугите на Теленор от години, имам две устройства на лизинг и две такси и всичко за 50 лева. Всички си гледат интереса, но като цяло съм доволна от тяхната политика   bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия