Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 536
  • 254
# 210
А как да си изкарам детайлна разпечатка на телефона?За Виваком иде реч...
Доколкото помня, нямам регистрация в сайта им.Вчера опитах да си направя, не ми приема или ЕГН-то или номера, все ми дава грешка.Изпратих им запитване, чакам отговор, но ако някой тук може да помогне...
Виж целия пост
# 211
Да ви попитам нещо, защото не искам да ме излъжат за пореден път. Този месец ми изтича договорът към Теленор. Абнаментният план ми е стар, още от предложенията на Глобул и ме устройва. Никой план от новите на Теленор не ми харесват.
Бях решила да не подновявам договора, а да си остана на същия план и след известно време да закрия картата.
Отивам преди няколко дни в Теленор да си плащам сметката и там ме заливат с предложения за нов план. Аз отказвам и те ми набутаха един лист и ми казаха: "Разгледайте предложенията, така или иначе трябва да си смените абонаментния план".  Crossing Arms
Та, имат ли право да ме задължат да си преподпиша договора и да си сменя плана?
Виж целия пост
# 212
tooclose , не ги ли попита кое точно налага да си сменяш плана, след като си доволна от него?
Аз бях така с Мтел.Когато започнаха да регистрират Прима-картите, сключих някакъв договор за 5 лв на месец, за една година.След като изтече годината, не го смених, той просто си стана безсрочен.
Използвах номера така около 6-7 години, после го прехвърлих във Виваком.
Та, доколкото знам, не могат да те задължат да си сменяш плана.
Виж целия пост
# 213
Можеш да преподпишеш на същите условия, или да не преподписваш и договорът да стане безсрочен, отново при същите условия. Никой не е длъжен да сменя тарифния си план и по никакъв начин не могат да те принудят.
Виж целия пост
# 214
Ако искаш да ти е безсрочен, не се съгласявай да подпсваш НИЩО! Не могат да те задължат, но могат да те подхлъзнат да го направиш срочен на същите условия.
Виж целия пост
# 215
И аз знам, че е така. По никакъв начин няма да ме вържат за още две години. Даже смятам да плащам вече в easy pay, за да не ми се налага да говоря с тях. А най - смешно ми става как ми предлагат по - малко минути, без СМС-и и за повече пари. И после се чудят защо не ме устройва  Mr. Green ooooh!
Виж целия пост
# 216
А как да си изкарам детайлна разпечатка на телефона?За Виваком иде реч...
Доколкото помня, нямам регистрация в сайта им.Вчера опитах да си направя, не ми приема или ЕГН-то или номера, все ми дава грешка.Изпратих им запитване, чакам отговор, но ако някой тук може да помогне...
До колкото  си спомням регистрацията става с клиентския номер (има го на касовия бон), а не с мобилния. Но сайта им е много зле  ooooh!

tooclose Не им се давай - не си длъжна да преподписваш договор.
Задължена си само да си плащаш сметката  Mr. Green за да ползваш номера на който си искаш план  Grinning
Виж целия пост
# 217
А как да си изкарам детайлна разпечатка на телефона?За Виваком иде реч...
Доколкото помня, нямам регистрация в сайта им.Вчера опитах да си направя, не ми приема или ЕГН-то или номера, все ми дава грешка.Изпратих им запитване, чакам отговор, но ако някой тук може да помогне...
До колкото  си спомням регистрацията става с клиентския номер (има го на касовия бон), а не с мобилния. Но сайта им е много зле  ooooh!
Пише, че се иска актуален мобилен номер....
Благодаря ти все пак!
Обадиха ми се, и имейл ми пратиха, уредихме работата.    Laughing

Виж целия пост
# 218
И аз знам, че е така. По никакъв начин няма да ме вържат за още две години. Даже смятам да плащам вече в easy pay, за да не ми се налага да говоря с тях. А най - смешно ми става как ми предлагат по - малко минути, без СМС-и и за повече пари. И после се чудят защо не ме устройва  Mr. Green ooooh!

Наскоро ми изтече договора с тях, и се обадих на 123 да ги питам за предложения защото ме мързеше да ходя до офис тук. Оказа се, че там имаше предложение, което в офисите не само, че не ми предложиха, ами аз защото помислих, че не може да е толкова добро, ходих да питам и в офис, а те твърдяха, че не може да ми се е случило такова нещо. Е все пак ми изпратиха договор по куриер, който подписах, та ако искате опитайте и така, може пък да има нещо, което да ви устройва.
Виж целия пост
# 219
Телефонът ти има т.нар. регистри на обажданията. Там се пази информацията на кого си звъняла, кой ти е звънял, кога и т.н. Пази се до 1м. назад със сигурност. Проверяваш логовете оттам. Тези регистри не могат да се трият и променят.

към кой да се обърна,за да проверя ...предполагам,че информацията от ежемесечната детайлна разпечатка идва от там...може би това е централния"канал" на  движението на разговорите ми..или нещо такова...и ако "нянкой " прави "далавери",се включва точно там...и иди и обяснявай след това,че нямаш сестра Crazy
Виж целия пост
# 220
Здравейте Simple Smile..подбутвам темата с моя проблем....

..от няколко месеца забелязвах,че сумата за плащане всеки месец се увеличава
При мен забелязах, че намалява  Mr. Green вместо 30лв за договор и лизинг, днес имам сметка от 25,44. Пишете жалба и вижте къде е проблема.

..пожелавам все така  Party..
Виж целия пост
# 221
 tooclose, а и всички други, не плащайте сметките в офис на оператора. Има си други места за плащане на сметки, където никой не те залива с оферти. Офисът го посещавам, ако искам да сменя план, или друга специфична работа. Но за плащане, а мерси, имам си нерви, нямам излишно време. Служителите там си имат таргети и едва чакат някой да влезе и си пеят песента
Виж целия пост
# 222
Скрит текст:
Телефонът ти има т.нар. регистри на обажданията. Там се пази информацията на кого си звъняла, кой ти е звънял, кога и т.н. Пази се до 1м. назад със сигурност. Проверяваш логовете оттам. Тези регистри не могат да се трият и променят.

към кой да се обърна,за да проверя ...предполагам,че информацията от ежемесечната детайлна разпечатка идва от там...може би това е централния"канал" на  движението на разговорите ми..или нещо такова...и ако "нянкой " прави "далавери",се включва точно там...и иди и обяснявай след това,че нямаш сестра Crazy
Едното няма общо с другото, освен че месечната ти разпечатка и тел. регистър трябва да съвпадат в изходящите ти обаждания.
Проверява се от самия телефон, но в момента не мога да се сетя от къде Simple Smile обърни се към някой разбиращ или в някой сервиз, кажи му модел телефон и той би трябвало да те ориентира. Не знам дали това може да послужи пред мобилните оператори, но не пречи да опиташ.
Виж целия пост
# 223
tooclose, а и всички други, не плащайте сметките в офис на оператора. Има си други места за плащане на сметки, където никой не те залива с оферти. Офисът го посещавам, ако искам да сменя план, или друга специфична работа. Но за плащане, а мерси, имам си нерви, нямам излишно време. Служителите там си имат таргети и едва чакат някой да влезе и си пеят песента

Кои са тези други места за плащане? newsm78
Виж целия пост
# 224
В пощите например.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия