Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 559
  • 254
# 195
Цитат
     И тук е същото. Лошото е, че само жалба срещу служителя може да се пусне. Нищо друго.                       
Именно, но какъв е смисъла? Компаниите работят срещу клиента, не за него , нищо чудно и да го похвалят служителя....... #Cussing out че е сключил нов договор...
И прави ли ви впечатление , че в новите предложения на Теленор има звездичка и пише- промоционалните  минути са за срока на договора   Интересно какво става после...сигурно таксата остава без минутите и така лекичко с финт те принуждават да подпишеш нов договор. Така процедират Близу в момента  Naughty
Виж целия пост
# 196
за промоционалните минути: към плана ми имам 400, по Коледа ги бяха пуснали х2, станаха 800 и май защото използвам повече от една карта към оператора, станаха 1200. Когато проверявам минутите си, имам по 1200, уж докато не изтекат двете години, след изтичане би трябвало да станат отново 400. Аз и 400 не използвам, но въпреки това следя кога ще изтече и ще отида тогава на място, за да не стават фалове  Peace
Виж целия пост
# 197
На мен ми се случи същото март.2014г. 
Бях на 10,99 и 500 минути и минавам на 15,99 и 2000 мин. (примерно говоря, не съм сигурна точно в цифрите). Отивам в офис на Глобул и казвам, че искам да ми се смени абонаментния план. Отговарят ми, че няма проблем, още от утре ще влезе в сила. Но никой не си прави труда да ми обясни, че минутите се преизчисляват.
Т.е  мен ме засичат на 08.03, а аз отивам на 13. За тези 5 дни, средно аритметично ми се падат по 16 мин. на ден. Да, но в деня,в който преподписвам договора, аз съм изговорила повече минути и никой не си направи труда да ми каже, че после тези минути ще трябва да си ги платя.
Идва ми следващия месец сметка от 50 лева и спрян телефон, заради надвишен кредитен лимит. Много се ядосах.
Първоначално не знаех защо се е получило така и трябваше поне 2 пъти да ми обяснят, че да ми стане ясно.
Ходих във въпросния офис на Глобул да говоря със служителката, тя била отпуска още две седмици.
Държа да кажа, че 3 пъти прочетох договора и такова нещо НИКЪДЕ не го пише!!!
Пусках жалба с искане да ми върнат парите и ми отговориха, че нямат основание да направят такова нещо, такава им е практиката.
След като им е такава практиката, след 3 месеца ми изтича договорът и мен категорично ще ме загубят като клиент!!!
Виж целия пост
# 198
Точно така. Освен това, понеже се преподписва в средата на срока, дори не можеш да се откажеш от договорът в 7 дневен срок, тъй като никъде не е упоменато, че ще се преизчислят минутите и на всичкото отгоре при проверка на сметката си излиза сумата, която очакваш по принцип. Лошото е, че скоро преподписахме, но сме на мъжа ми на името 5 номера и с петте ще се разделят. Щом им е таква практиката, нека си я практикуват!!!
Виж целия пост
# 199
Здравейте Simple Smile..подбутвам темата с моя проблем....

..от няколко месеца забелязвах,че сумата за плащане всеки месец се увеличава и в петък ,като ми излезе поредната по-висока и от предходния месец сума ,реших да разгледам обстойно детайлната разпечатка и ..ами да-  цъфна ми някакъв тел. номер,който ..ами не е от моите редовни и това ме усъмни,защоот рядко ми се налага да говоря с непозпнати номера и си ги знам "моите"...видях датата-24,07 , тогава съм била по плажовете някъде ,така ,че е абсурд да съм говорил 5-6 пъти и с 2 смс-а...обадих се на този номер и взаимно потвърдихме,че не се познаваме и не сме си звънели и говорили....Отидох в офис на Теленор и учтива служителка ми каза,че не мога да направя нищо друго,освен да подам жалба до техни някакви структури/представете си !!!! /..и написах тази жалба,впрочем Wink..и написах ,че искам възмездие...не знам много ли искам , малко ли ,такива неща до сега не съм правила,но понеже вече ми писна и реших сега вече да направя нещо по въпроса...Знае ли някой тук Комисията за защита на Потребилите дали има отношение към този мой проблем?..
Виж целия пост
# 200
Здравейте Simple Smile..подбутвам темата с моя проблем....

..от няколко месеца забелязвах,че сумата за плащане всеки месец се увеличава
При мен забелязах, че намалява  Mr. Green вместо 30лв за договор и лизинг, днес имам сметка от 25,44. Пишете жалба и вижте къде е проблема.
Виж целия пост
# 201
И какво излиза, че май всички оператори са крадци. Имах подобен проблем с Mtel за надписване на сметки чрез несъществуващи СМС и много ми е чудно как стават тия номера, освен това да се прави от техен служител,който има достъп до централата. Никакви оплаквания не ги плашат, защото няма как да се докаже измамата.
Виж целия пост
# 202
И какво излиза, че май всички оператори са крадци. Имах подобен проблем с Mtel за надписване на сметки чрез несъществуващи СМС и много ми е чудно как стават тия номера, освен това да се прави от техен служител,който има достъп до централата. Никакви оплаквания не ги плашат, защото няма как да се докаже измамата.
..ами  днес като говорихме с колежката ми ,и тя предполага,че за да се докаже реално проведен разговор ,би трябвало двата номера взаимно да присъстват в детайлната разпечатка накрая..и ако единия номер липсва в разпечатката на другия,значи е налице НЕ реален разговор...а дали е така, наистина....
Виж целия пост
# 203
Преди много години (когато Мтел беше Мобилтел) имах проблем с надписване на сметка - не ми се е случвало втори път. Сега основния ми проблем е с Теленор - нямам обхват! Нямам търпение да ми изтече договора  Mr. Green

..ами  днес като говорихме с колежката ми ,и тя предполага,че за да се докаже реално проведен разговор ,би трябвало двата номера взаимно да присъстват в детайлната разпечатка накрая..и ако единия номер липсва в разпечатката на другия,значи е налице НЕ реален разговор...а дали е така, наистина....
Има логика  newsm78
Виж целия пост
# 204
Стига в разпечатките да присъстват и входящите повиквания. И напълно непознатия притежател на втория номер да е съгласен да съдейства.
Виж целия пост
# 205
И какво излиза, че май всички оператори са крадци.
Не съм имала надписани сметки с БОБ.
Преди него пробвах всички останали - случвало се е, но малка сума или 1 -2 СМСа.
Виж целия пост
# 206
Стига в разпечатките да присъстват и входящите повиквания. И напълно непознатия притежател на втория номер да е съгласен да съдейства.

..ами да..говорих с него и той ми обеща да провери в неговата разпечатка дали съществува моя номер.....Simple Smile
Виж целия пост
# 207
Отдавна не получавам харт. фактура и разпечатки. Но преди време бяха само за изходящи разговори и СМСи.
То и няма логика - нали само който набира плаща.
Виж целия пост
# 208
Въпросът е повече принципен, как да се защитиш и да докажеш че не си говорим с точно този номер никога. Май няма как да стане. Има ли го в разпечатката, това е.
Виж целия пост
# 209
Телефонът ти има т.нар. регистри на обажданията. Там се пази информацията на кого си звъняла, кой ти е звънял, кога и т.н. Пази се до 1м. назад със сигурност. Проверяваш логовете оттам. Тези регистри не могат да се трият и променят.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия