Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да проследя пратка, която е пристигнала в България?
Защо не мога да затворя спор, в който продавачът е отговорил?
Какво означава статусът „Очаква се вашето приемане на решението на продавача“?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да проследя пратка, която е пристигнала в България?
-
Защо не мога да затворя спор, в който продавачът е отговорил?
Не можете да затворите спор, в който продавачът е отговорил, защото той трябва да предложи решение в рамките на определен срок. Ако не сте доволни от предложеното решение, не се съгласявайте да затворите спора, докато не получите пълно удовлетворение или възстановяване на сумата, както и възможност за повторна доставка на поръчката.
-
Какво означава статусът „Очаква се вашето приемане на решението на продавача“?
Този статус показва, че трябва да приемете предложението на продавача, което е свързано с решението на проблема, който сте представили. След като приемете това предложение, няма да можете да отворите нов спор. Ако не сте съгласни с предложението или не сте доволни от решението на продавача, можете да се свържете с платформата за допълнителна подкрепа.
-
Защо пратките от Китай отнемат толкова много време?
-
Защо пратките ми се забавят, въпреки че пише, че са в пощата?