Пазаруване от Amazon - тема №43

  • 72 840
  • 738
# 675
За да се появи бутона първо трябва да блокират 1Е като потвърждение на картата и след това се появява бутона за отказ от Прайма.  Peace
Виж целия пост
# 676
Здравейте, идвам с въпрос. Blush
Дъщеря ми е харесала чанта от amazon.com. Няма я в английския, немски.. никъде другаде. Мога ли въобще и как да я поръчам? Оттам просто не я доставят до България.
Може да е глупав въпрос, или да е обсъждано из темите, но не ми се е налагало досега да пазарувам в Амазон.  doh
Виж целия пост
# 677
Провери дали се доставя до Англия или Германия, ако да можеш да ползваш превозвач.
Ако дадеш линк към чантата ще сме най-точни в отговорите  Flutter
Виж целия пост
# 678
Провери дали се доставя до Англия или Германия, ако да можеш да ползваш превозвач.
Ако дадеш линк към чантата ще сме най-точни в отговорите  Flutter
Давам линк веднага https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B00HNN4POE
Има подобна в английския, но не била точно същата, видиш ли... ooooh!
Ако става с превозвач съм склонна да пробвам, ще ми станат две неща, които ще ползвам за пръв път - Амазон и превозвачи. Laughing
Благодаря за отговора, NBM   bouquet
Изобщо не се сетих да проверя това.  Blush
Виж целия пост
# 679
MEERA, ето я в немския амазон
http://www.amazon.de/Zenness-Leinwand-Wandern-Satchel-Umh%C3%A4n … ;keywords=Zenness

не знам колко е доставката от Щатите до Англия/Германия, но предполагам, че с нея ще излезе по-скъпо.
Виж целия пост
# 680
Magrat!!!  Hug
Не знам къде е гледало диването  Heart Eyes Grinning... Тя ще е щастлива, а аз съм много улеснена.
Благодаря от сърце за помощта и затова, че се занимавахте с мен!
 
Виж целия пост
# 681
И аз най-накрая направих първата си поръчка към Амазон. Дано всичко е наред  cheers
Виж целия пост
# 682
Моля за помощ. Искам да върна продукт, който не работи. Искам замяна за същия, но когато попълня искането от профила си и отметна, че съм съгласна да ми се спрат пари за този, ако не го върна в срок от 30 дни, ми излиза надпис, за невалидно плащане. Променях, изтривах и писах наново данните от картата. Не и не. Какво иска да му се не види? Имам срок до 28 за връщане на продукта.
При въвеждане на данните от картата не иска никъде трицифрения код, защо така? Да не би това да е проблемът?
Виж целия пост
# 683
Моля за помощ. Искам да върна продукт, който не работи. Искам замяна за същия, но когато попълня искането от профила си и отметна, че съм съгласна да ми се спрат пари за този, ако не го върна в срок от 30 дни, ми излиза надпис, за невалидно плащане. Променях, изтривах и писах наново данните от картата. Не и не. Какво иска да му се не види? Имам срок до 28 за връщане на продукта.
При въвеждане на данните от картата не иска никъде трицифрения код, защо така? Да не би това да е проблемът?

Не съм 100% сигурна,но  ти искаш замяна тогава,защо отмяташ да ти се спират пари,ако не върнеш артикула.Ти така или инъче вече си го платила.При тази отметка последния път ми възстановиха сумата моментално-още на другия ден,но аз връщах артикул т.е според мен НЕ трябва да я отмяташ,но не помня имаше ли подобна опция. Не са необходими 3 те цифри.Амазон теглят сумата директно без тях-трябва им само номера на картата ти,имена и валидност.

Според мен бъркаш някъде в избирането от опциите за замяна с връщане.
Виж целия пост
# 684
Не, без тази опция не ме пуска да продължа. Платила съм този артикул, но иска отметка, защото те ще пратят замяна и ако не върна този , трябва да платя другия. Така е, всичко е правилно.Връщах веднъж робот. Но сега ми дава проблем с картата. Да не би да е защото нямам налични в момента?
Виж целия пост
# 685
Джемма, само предположение - ако е в немския амазон, да не е да въвеждаш картата на мястото на банковата сметка? Аз така се бях объркала веднъж и се чудя защо ми дава грешка и не ми иска 3-ния код.
Виж целия пост
# 686
Не е на банкова сметка,въведена е на кредитна карта, нали плащам с нея. Какво на ма...а си иска?



Къде им беше ата на тия в немския амазон?

Абсолютно валидна е картата до 2017
три пъти я изтривах, въвеждах отново. Не ще и това е. И пари вкарах в сметката, не  и не.
Виж целия пост
# 687
Джемма,
http://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html/=gw_m_b_he?ie … amp;nodeId=504874
Вдясно цъкни където пише Kontaktieren Sie uns, логни се в профила си и ще ти излязат последните поръчки и отдолу ще имаш опции за чат.
Трябва да им пишеш на немски в чата, обаче.

А тук слагам линк за инфо за англо-говорящи.
Виж целия пост
# 688
Джемма, пробвай от друг браузър. И това ми се е случвало. Може и глупаво да е, но поне може да се пробва. Дано се включи някой по-запознат. Но щом си плащала с картата и е въведена, не би трябвало да има проблем. Успех!
Виж целия пост
# 689
Не знам за какво говорите с тази замяна. На мен само веднъж ми се случи да искам да върна едни обувки които бяха умалени в 30 дневния период, но ме накараха да ги върна и ми направиха рефанд, а аз трябваше да си ги купя наново. Немците винаги така са процедирали когато искам да върна нещо. И понеже са много дървени вече не ползвам с тях чат. Само загуба на време. Последният път дори ми затвори чата понеже напоително се обеснявах и писах и тя реши че не може да ме чака толкова, а аз самата я чаках 5мин докато разбере какво да ми отговори за моя случай. Вече само звъня по телефона т.е. избирам да ми звъннат и директно казвам, че искам да говоря с някой на английски и ме прехвърлят към такъв служител. Много бързо и лесно се разбирам с тях. Много по-компетентни са от тези на чата дето са в Румъния. Полша, България и т.н. Предлагам да пробваш да им звъннеш Джема.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия