Отменят ми резервацията от хотела !?

  • 7 805
  • 93
# 15
Забравих да кажа, че от хотела учтиво ме молят АЗ да отменя резервацията, а не те. От боокинга все още ми виждат резервацията. При всички положения, идеята аз да отменям резервацията си, не ми харесва. Хотела определено пробва, ако мине номера. И да, все още не съм сигурна че ще имам стая като отида на място.
Препратих имейла в който хотела ме молят да си отменя резервацията си, на боокинга, да видим...

Аз не бих я отменила (поне докато не си намеря друг хотел, който де ме устройва като място, категория и цена).
Отделно мейл комуникация в тоя случай, е това е несериозно. Все пак, имат телефони, трябва да ти се обадят, както писах, на мен ми звъняха за нещо незначително, че не било налично.
Виж целия пост
# 16
Забравих да кажа, че от хотела учтиво ме молят АЗ да отменя резервацията, а не те. От боокинга все още ми виждат резервацията. При всички положения, идеята аз да отменям резервацията си, не ми харесва. Хотела определено пробва, ако мине номера. И да, все още не съм сигурна че ще имам стая като отида на място.
Препратих имейла в който хотела ме молят да си отменя резервацията си, на боокинга, да видим...

Молят те за да не плащат комисионата, явно са направили някой дублаж.  Дори и да си пратила мейла на букинг, те нищо не могат да направят. Няма как да накарат хотела да те настани, най-любезно ще помолят хотела да ти помогне при търсенето на нов хотел от същия или по-висок ценови клас и това е.

Аз без мейл от booking.com за cancel, си пристигам с бодра стъпка в хотела, пък те да мислят какво да правят Grinning


И като не ти дадат стая какво ще правиш?
Виж целия пост
# 17
При положение, че имам потвърдена резервация за нещо, което не не могат да ми осигурят какво правим? Плащат неустойка или намират те друг хотел за тая цена.

Щото аз ако не я отменя, и пристигна в 18:30, дори да е pay-on-leave, по същия начин пък те ще си дръпнат едни пари. Та така.
Виж целия пост
# 18
При положение, че имам потвърдена резервация за нещо, което не не могат да ми осигурят какво правим? Плащат неустойка или намират те друг хотел за тая цена.

На кой плащат неустойка? Единственото, което прави букинг е да накара хотела да си плати комисионната за тази резервация. Това е политиката на букинг при дублаж или нещо такова, при което не можеш да приемеш гостите. Молят те да помогнеш на човека да се намери хотел и това е.
Виж целия пост
# 19
Желанието ми е поне да ме настанят в хотел от същия клас и да не ме карат да доплащам, и да има дублаж, грешката не е моя. Създадоха ми доста ядове днес с все още неясен край  Embarassed
Виж целия пост
# 20
Забравих да кажа, че от хотела учтиво ме молят АЗ да отменя резервацията, а не те. От боокинга все още ми виждат резервацията. При всички положения, идеята аз да отменям резервацията си, не ми харесва. Хотела определено пробва, ако мине номера. И да, все още не съм сигурна че ще имам стая като отида на място.
Препратих имейла в който хотела ме молят да си отменя резервацията си, на боокинга, да видим...
Е с това трябваше да започнеш!
Няма какво да отменяш, ако ти звъннат пак, им кажи, че няма да си отмениш нищо.
Ако са много на зор, знаят какво трябва да направят, ако не им подскажи да ти намерят друг хотел, като те се оправят по между си за парите.
Остава да кажеш, че хотела е в БГ
Виж целия пост
# 21
Забравих да кажа, че от хотела учтиво ме молят АЗ да отменя резервацията, а не те. От боокинга все още ми виждат резервацията. При всички положения, идеята аз да отменям резервацията си, не ми харесва. Хотела определено пробва, ако мине номера. И да, все още не съм сигурна че ще имам стая като отида на място.
Препратих имейла в който хотела ме молят да си отменя резервацията си, на боокинга, да видим...
Букинг има телефон в БГ, можеш да говориш на български, ние имахме преди месец проблем с резервация в Прага и като се върнахме , мъжът ми се обади да се оплаче от собственика, надявам се да има последствия. Някъде вдясно се виждат телефоните.
Виж целия пост
# 22
Желанието ми е поне да ме настанят в хотел от същия клас и да не ме карат да доплащам, и да има дублаж, грешката не е моя. Създадоха ми доста ядове днес с все още неясен край  Embarassed

Не е твоя, но нищо не може да се направи. Къде се намира хотела?
Виж целия пост
# 23
И аз това питам, кой е тоя невероятен хотел? Във Виена има поне 400 хотела, 3 и повече звезди, толкова ли е специален този, че да не може да си оправи стаите, да го знаем и да го заобикаляме отдалече.
Виж целия пост
# 24
При положение, че имам потвърдена резервация за нещо, което не не могат да ми осигурят какво правим? Плащат неустойка или намират те друг хотел за тая цена.

На кой плащат неустойка? Единственото, което прави букинг е да накара хотела да си плати комисионната за тази резервация. Това е политиката на букинг при дублаж или нещо такова, при което не можеш да приемеш гостите. Молят те да помогнеш на човека да се намери хотел и това е.


Одри, ти мислиш ли, че е ок, да няма стая и да й пишат мейл? Телефон тези нямат ли, да й се обядят? Както тя може да отмени резервацията, така могат и те. Защо не ползват тази опция?
Виж целия пост
# 25
Хотела е във Виена, при стриктните австрийци, които са супер принципни и стриктни и такива грешки уж са невъзможни за тях Simple Smile Преди 3 месеца е направена резервацията, не е от 2 седмици за да ми съобщават сега, че  има грешка  ooooh!  
Виж целия пост
# 26
Хотел Алегро, забравих да кажа Simple Smile
Виж целия пост
# 27
При положение, че имам потвърдена резервация за нещо, което не не могат да ми осигурят какво правим? Плащат неустойка или намират те друг хотел за тая цена.

На кой плащат неустойка? Единственото, което прави букинг е да накара хотела да си плати комисионната за тази резервация. Това е политиката на букинг при дублаж или нещо такова, при което не можеш да приемеш гостите. Молят те да помогнеш на човека да се намери хотел и това е.


Одри, ти мислиш ли, че е ок, да няма стая и да й пишат мейл? Телефон тези нямат ли, да й се обядят? Както тя може да отмени резервацията, така могат и те. Защо не ползват тази опция?

Не, не мисля, че е ок, но ти казвам какво правият букинг. Да, много тъпо са й казали, че й отменят резервацията, но пък е по-добре - можеше като отиде там да й кажат, че няма стая за нея.
Виж целия пост
# 28
Моят съвет е да не се канселира засега нищо, да се огледа междувременно за други хотели. И да види какво ще стане с буукинг-а като посредник.

Комуникацията с хотела е меко казано - странна. По-скоро искат да съберат някаква голяма група, и са се сетили да махнат точно тази резервация.
Виж целия пост
# 29
Много неприятна ситуация, на мен ми се е случвало преди време ,но сайта беше друг и резервацията   не беше за мен лично. Ползвала съм букинга за себе си и ми се струваше доста сериозен сайт. Не знаех досега , че хотелите могат да откажат настаняване при направена и платена резервация.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия