Отменят ми резервацията от хотела !?

  • 7 815
  • 93
# 75

Както споменах, работя от години с тях. Когато сме имали дублаж най-любезно са ме молили хотела да е в същия ценови клас или по-висок, т.е. ако аз продавам стая на 40лв и хотела ми е на брега на морето, мога да го сложа в хотел, където също продават стаята за 40лв или 50лв, но пък са на 20 минути от плажа. Ако наистина държиш ще потърся писма от тях, за да покажа.

Не, няма нужда. Направих си труда да и прочета кратичките правила публикувани на сайта им. Има за канселиране от клиента, но не и за канселиране от хотела. Аки ми врътнат подобен номер бих подала жалба чрез КЗП в европейската комисия.
Виж целия пост
# 76

Както споменах, работя от години с тях. Когато сме имали дублаж най-любезно са ме молили хотела да е в същия ценови клас или по-висок, т.е. ако аз продавам стая на 40лв и хотела ми е на брега на морето, мога да го сложа в хотел, където също продават стаята за 40лв или 50лв, но пък са на 20 минути от плажа. Ако наистина държиш ще потърся писма от тях, за да покажа.

Не, няма нужда. Направих си труда да и прочета кратичките правила публикувани на сайта им. Има за канселиране от клиента, но не и за канселиране от хотела. Аки ми врътнат подобен номер бих подала жалба чрез КЗП в европейската комисия.

Не, няма никакъв проблем. Мога да потърся. Аз не се заяждам  Peace Казвам ти, че ми се е случвало да правя дублаж  Whistling И ти казвам какво са ми казвали от букинг.
Виж целия пост
# 77

Както споменах, работя от години с тях. Когато сме имали дублаж най-любезно са ме молили хотела да е в същия ценови клас или по-висок, т.е. ако аз продавам стая на 40лв и хотела ми е на брега на морето, мога да го сложа в хотел, където също продават стаята за 40лв или 50лв, но пък са на 20 минути от плажа. Ако наистина държиш ще потърся писма от тях, за да покажа.

Не, няма нужда. Направих си труда да и прочета кратичките правила публикувани на сайта им. Има за канселиране от клиента, но не и за канселиране от хотела. Аки ми врътнат подобен номер бих подала жалба чрез КЗП в европейската комисия.

Не, няма никакъв проблем. Мога да потърся. Аз не се заяждам  Peace Казвам ти, че ми се е случвало да правя дублаж  Whistling И ти казвам какво са ми казвали от букинг.
Ама и аз не се заяждам и ти вярвам. По скоро се дразня на Букинг.   bouquet
Виж целия пост
# 78
Bооking е фирма със седалище в Америка, така че едва ли заплахата с европейска комисия, би произвел някакъв ефект.
Ние направихме резервация за друг хотел, като разликата от 100 е, ще бъде поета от букинг, след представяне на фактурата. При нас, например, предлагаха хотел с рейтинг 6,5, което аз директно им заявих, че няма начин да се случи
ella_rose, предлагам ти, да не разчиташ букинг да ти търсят хотел, а ти самата да го направиш, като дори и малко по- скъп да е, можеш да се аргументираш, за изборът си, освен с клас, така и с рейтинг, местоположение, удобства...
Виж целия пост
# 79
Bооking е фирма със седалище в Америка, така че едва ли заплахата с европейска комисия, би произвел някакъв ефект.


Без да имам самочувствието да познавам правното поле по темата не бих била толкова сигурна като вас. След като предоставят услуги на територията на ЕС.
Виж целия пост
# 80
Имате някаква грешка. Седалището на букинг е в Амстердам.

Booking.com B.V.
Herengracht 597
1017 CE Амстердам
Холандия
Виж целия пост
# 81
Ами, може и да имам грешка, но до колкото ми е известно, Priceline Group е "майката", а на последната : Headquarters   Norwalk, Connecticut, U.S.
Да, Booking е регистрирана И в Европа, не съм много сигурна дали е подвластна на Европейската комисия.
Моля, да ме извините, ако съм в грешка Simple Smile
Виж целия пост
# 82
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Винаги през него запазвам, въпреки да съм попадал на  некоректни хотели. Букинг освен да забранят достъпа на  хотела до платформата си, друго не могат да направят. Съдействат ако има въпроси към  хотела или апартамента.Като цяло съм доволен  а и след като получих статус Genius стаус , опциите и привилегиите са много . Като например  имаш отстъпка 10-20 % . Ранно и късно напускане без да ти  се оскъпява предстоя   
Виж целия пост
# 83
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Писахме до Букинг, те казаха само, че ще изключат хотела от листите им. Това ми е единствения път, в който съм имал проблеми с този сайт и резервация.Винаги през него запазвам

Има си и номер, който е в София, т.е. има кой да отговори на български, но те работят само от 8 до 17 и почиват събота и неделя, така че ако имаш проблем вечер, трябва да звъннеш на международния.
Виж целия пост
# 84
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Писахме до Букинг, те казаха само, че ще изключат хотела от листите им. Това ми е единствения път, в който съм имал проблеми с този сайт и резервация.Винаги през него запазвам

Има си и номер, който е в София, т.е. има кой да отговори на български, но те работят само от 8 до 17 и почиват събота и неделя, така че ако имаш проблем вечер, трябва да звъннеш на международния.
Възможно е. Когато аз имах проблем, не можах да намеря координати в България
Виж целия пост
# 85
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Винаги през него запазвам, въпреки да съм попадал на  некоректни хотели. Букинг освен да забранят достъпа на  хотела до платформата си, друго не могат да направят. Съдействат ако има въпроси към  хотела или апартамента.Като цяло съм доволен  а и след като получих статус Genius стаус , опциите и привилегиите са много . Като например  имаш отстъпка 10-20 % . Ранно и късно напускане без да ти  се оскъпява предстоя   

Имат офис в България, как да нямат. Има си и тел. за връзка.
Виж целия пост
# 86
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Винаги през него запазвам, въпреки да съм попадал на  некоректни хотели. Букинг освен да забранят достъпа на  хотела до платформата си, друго не могат да направят. Съдействат ако има въпроси към  хотела или апартамента.Като цяло съм доволен  а и след като получих статус Genius стаус , опциите и привилегиите са много . Като например  имаш отстъпка 10-20 % . Ранно и късно напускане без да ти  се оскъпява предстоя   
Кога се получава този статус?
Виж целия пост
# 87
Букинг нямат представителство в България. Дори , много рядко  някой от съпорта отговаря на български.И да се оплачете на Букинг все тая. аз миналата година имах подобна история през Букинг за хотел в Задар. Оказа се, че въобще нямаме резервация. Винаги през него запазвам, въпреки да съм попадал на  некоректни хотели. Букинг освен да забранят достъпа на  хотела до платформата си, друго не могат да направят. Съдействат ако има въпроси към  хотела или апартамента.Като цяло съм доволен  а и след като получих статус Genius стаус , опциите и привилегиите са много . Като например  имаш отстъпка 10-20 % . Ранно и късно напускане без да ти  се оскъпява предстоя   
Кога се получава този статус?

За година трябва да си направил повече от 24 резервации.
Виж целия пост
# 88
Изпуснах ви малко в тези дни.

Исках да питам дамите, които работят с Букинг за примера с плажа, да кажем.

Ако клиента държи да се запази местоположението (прим. до морето), но е по-скъпо в друг хотел, ще поемат ли разликата или не при евентуален дублаж?

И ценовия клас как да го разбирам, съвсем буквално ли?
Защото хотели от една категория прим. 3-звездни дори на една улица могат да имат доста различни цени.
Виж целия пост
# 89
Вие какво препоръчвате - да се поиска потвърждение от хотела за резервацията , да кажем седмица преди това newsm78  Имам четири резервации за Испания и взех да се притеснявам като ви чета, да не увиснем някъде. Аз също ползвам 10% отстъпка, но тя не е за всички хотели, а само за някои. Досега съм имала проблеми само в Дрезден, където ни настаниха 3 човека в стая за инвалиди, вместо в апартамент, но след разправия с управителя на другия ден ни преместиха и върнаха разликата в цената.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия