СЕДМИ КЛАС-тема 66

  • 64 534
  • 865
# 390
Здравейте дами!

Извинявам се, че нахлувам в темата! Редовно ви чета, но не видях коментар по повод правилното изписване на училището и специалността в заявлението.
Конкретно в списъка за Пловдив и при кандидатстване например в ЕГ Пловдив, след профил Чуждоезиков пише ли се АЕ например?
Извинявам се за елементарния въпрос отново!

Изписват се така, както са дадени в списъка с утвърдения план-прием. Напр.:

II АЕГ "Томас Джеферсън" -                   ЧЕ - АЕ, НЕ, М, Г
II АЕГ "Томас Джеферсън" -                   ЧЕ - АЕ, НЕ, БЕЛ,
II АЕГ "Томас Джеферсън" -                   ЧЕ - АЕ, НЕ, Х, Б
II АЕГ "Томас Джеферсън" -                   ЧЕ - АЕ, ИЕ, М, Г
II АЕГ "Томас Джеферсън" -                   ЧЕ - АЕ, ИЕ, И, БЕЛ
II АЕГ "Томас Джеферсън" -                   ЧЕ - АЕ, ИЕ, Г, И
II АЕГ "Томас Джеферсън" -                   ЧЕ - АЕ, РЕ, М, БЕЛ


Пропуснат е четвъртия профил  Peace
Виж целия пост
# 391
Нашите свидетелства ще ги дават на 16.06.15 вечерта, щяло да има някакво обща тържество с родителите, награждаване на отличниците и т.н. Това добре, обаче означава, че изпускаме първия ден от четирите дни за подаване на документи. Класната ми обясни, че по закон нямали право да раздадат свидетелствата преди 16.06. Освен това в нашия град е само едно училище за гнездо, а децата, завършващи 7 клас са малко над 1500, мисля си че ще стане лудница, да не се наложи да си вземам отпуск да чакам цял ден.
Виж целия пост
# 392
И на нашите ще им дават свидетелствата на 16.6.  Peace
Виж целия пост
# 393
Резултати от матурите в 12 клас по предмети, области и градове:
http://rezultati.zamaturite.bg/uspeh/
Виж целия пост
# 394
За какво е това мъчене и тоя зор? При положение, че може и така да си им пишат оценките.

Може, но не трябва...
Има редица мнения, че видиш ли, изкарваш под 5.5 на НВО и трябвало да ти пишат 6 за годишна оценка... А тук се стига до крайности - оценка, започваща с 4 на първи модул и претенции за 6 като годишна оценка - това е абсурд, откъде накъде.
НВО е с елементарна сложност - лош ден, не върви като оправдание тук.
Лош ден може да повлияе оценката да не е пълно 6, но има предостатъчно мегдан на първия модул да е над 5.5, независимо колко е лош денят ако детето има необходимите знания за 6-ца като годишна оценка по математика.
Аз лично бих забранил със закон да се пише оценка, различаваща се от НВО, 1 -ви модул за годишна оценка. Който е изкарал над 5.5 на 1-ви модул - 6, който е м/у 4.5 и 5.5 - 5 итн...
Виж целия пост
# 395
За какво е това мъчене и тоя зор? При положение, че може и така да си им пишат оценките.

Може, но не трябва...
Има редица мнения, че видиш ли, изкарваш под 5.5 на НВО и трябвало да ти пишат 6 за годишна оценка... А тук се стига до крайности - оценка, започваща с 4 на първи модул и претенции за 6 като годишна оценка - това е абсурд, откъде накъде.
НВО е с елементарна сложност - лош ден, не върви като оправдание тук.
Лош ден може да повлияе оценката да не е пълно 6, но има предостатъчно мегдан на първия модул да е над 5.5, независимо колко е лош денят ако детето има необходимите знания за 6-ца като годишна оценка по математика.
Аз лично бих забранил със закон да се пише оценка, различаваща се от НВО, 1 -ви модул за годишна оценка. Който е изкарал над 5.5 на 1-ви модул - 6, който е м/у 4.5 и 5.5 - 5 итн...

Добре, че не можеш.
Виж целия пост
# 396
Рио - Пловдив качиха резултатите от рисуването.

тайничко се надявах на повече, но за човек, който никога не се е готвил за този изпит, резултатът е приличен. Това е втора позиция в желанията, все си мисля, че ще се класира на първата, но ще видим на 25.06.

kodbg, и си прав, и не съвсем.
Не може да се накаже с една единица по-нисък бал дете, което е работило съвестно през тези 7 години, само защото не е издържало психически в един единствен ден.  Peace Защото има и такива деца.
Виж целия пост
# 397
Някак си не мога да не го постна това, което прочетох. Ние тук си смятаме и си анализираме матури, а те били "като за изкарване".
http://www.dnes.bg/stranata/2015/06/09/maturite-kato-za-izkarvane.266127
Виж целия пост
# 398
Резултати от матурите в 12 клас по предмети, области и градове:
http://rezultati.zamaturite.bg/uspeh/

Точно това ми трябваше - много ти благодаря!
Виж целия пост
# 399
Абсолютно съм съгласна с Дънди. Един изпит е нещо повече от показване на знания. Той е и моментно състояние, нервна система и пр. Ще дам пример с няколко зрелостници от моите ученици, които се явиха на ДЗИ по мат.
Единият (обади ми след матурата) е повръщал 3 пъти по време на изпита, не се е чувствал добре. Има 5.07 на матурата, а на предварителния в СУ има 5,50. Знам как е работил през всичките тези години и как израстна. Една друга девойка, която е перфектна и на двете пробни, които правих през годината изкара над 5,70, на реалната матура има 5,38. Тя дори ми се обади, за да ми се извини. (Ади, обичам те Simple Smile ). Други две момчета, които в ТУ изкараха над 5,50, на ДЗИ имат 5. Е, какво, да им оставя 5 за годината? Няма да стане, при положение, че за 5 години им знам и "кътните зъби" и знам, колко труд положихме заедно. Обратно, има деца, които ме изненадаха приятно, но защото бяха и спокойни в деня на матурата. Има и някои, които не можах да откажа да се явяват на матура по мат и които подходиха много неглижирано, но си получиха и заслужените оценки. Те при мен нямат 6. Вярно е, няма обективно оценяване ( в смисъл нормативна уредба), но си мисля, че ако един учител познава добре децата, знае как са работили през годината, малко или много може да ги оцени подобаващо. Това е от мен. Пожелавам на всички деца успех и много усмивки Heart
Виж целия пост
# 400
Никой не ме отрази, аз пак да попитам - За София става дума...

Да попитам, трябва ли да ходя с децата за да видя оценките? Или може само със служебните бележки?

Виж целия пост
# 401
Никой не ме отрази, аз пак да попитам - За София става дума...

Да попитам, трябва ли да ходя с децата за да видя оценките? Или може само със служебните бележки?


По правилник трябва да присъства детето. Ако се паднете на някой либерален учител, може сигурно и без детето, но си е въпрос на шанс.
Виж целия пост
# 402
Резултати от матурите в 12 клас по предмети, области и градове:
http://rezultati.zamaturite.bg/uspeh/

Добре ми дойде сверяването на часовника с това как се справят 12-класниците в някои варненски училища.  Hug

За дублирането на оценката от НВО като годишна  - не мисля,че е удачно в редица случаи, повечето ganis ги е изредила. Аз се сещам и за още един - не стига,че успял да препише, ами и 6 за годишна оценка. ooooh!
Виж целия пост
# 403
Съгласна съм с последния пост. Понеже проверявах тази година матури по мат., на такова преписване се нагледах.. Визирам последните задачи с отворен отг. и разписване. Как при задача с разписване, след 10 грешни реда (НГГ- най-големи глупости) се появяват последните два финални верни реда, на които от 10т, трябва да призная 4т. И как деца, които сами са решавали и са допуснали техническа грешка ( не смислова) пак трябва да имат толкова. Честно ли е?
Как вместо знак за корен квадратен (всички го знаете) виждам "sqrt"- което е символ за корен квадратен, но в информатиката. Е, не е ли диктувано с телефон, чрез смс? Или вместо гръцката буква пи, написано на латиница "pi", или по-лошото "p"?
Виж целия пост
# 404
За какво е това мъчене и тоя зор? При положение, че може и така да си им пишат оценките.

Може, но не трябва...
Има редица мнения, че видиш ли, изкарваш под 5.5 на НВО и трябвало да ти пишат 6 за годишна оценка... А тук се стига до крайности - оценка, започваща с 4 на първи модул и претенции за 6 като годишна оценка - това е абсурд, откъде накъде.
НВО е с елементарна сложност - лош ден, не върви като оправдание тук.
Лош ден може да повлияе оценката да не е пълно 6, но има предостатъчно мегдан на първия модул да е над 5.5, независимо колко е лош денят ако детето има необходимите знания за 6-ца като годишна оценка по математика.
Аз лично бих забранил със закон да се пише оценка, различаваща се от НВО, 1 -ви модул за годишна оценка. Който е изкарал над 5.5 на 1-ви модул - 6, който е м/у 4.5 и 5.5 - 5 итн...

Бих се съгласила с това мнение с едно голямо и едно малко НО:
- Голямо "НО" - да има възможност за повишение (2 дати). Така се избягва или поне намалява влиянието на стреса.
- малко "НО" - естествено, трябва да е разписано в нормативната уредба.

Е, в този случай съществува риск, някои ученици цяла година да си клатят краката, знаейки, че само финалната оценка е важна. Ще разчита я на интелект, я на GSM. Mr. Green
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия