От Франция до България - превоз на покупките ни (23)

  • 76 610
  • 744
# 255
Здравейте момичета,
имам следния казус: поръчах от pharmashopdiscount и посочих адреса на новия превозвач:
XXXXXXXXXXXXXX /моите имена и ID/
Sogetra, Magasin H
Place Leroux de Fauquemont, Port Fluvial
59004 Lille
France
 Това е написано в раздела INVOICING
Oбаче на DELIVERY са пуснали този адрес:
XXXXXXXXXXXXXXXX /моите имена и ID/
STATION AVIA (P30442)
17 RUE DU GENERAL LECLERC
59350 ST ANDRE LEZ LILLE


Първо си помислих че е адреса на Francedelivery и по някакъв начин го пазят въпреки че го изтрих. Но направих справка и видях че не е техният адрес. И се чудя сега къде  е отишла тази пратка...
Имам ли основание да се притеснявам че се е изгубила? Шипната е на 06.08 и мисля че ако всичко беше наред до сега трябваше да е пристигнала. Попитах преди но не получих отговор затова ще питам пак - dostavidomen пращат ли e-mail за получена пратка във Франция както правят гъбко? И колко време горе долу отнема да си получите пратката от превозвача след като я вземе?
Благодаря предварително  bouquet
Виж целия пост
# 256
Спорес мен е изпратена до пункт/магазин.
Виж целия пост
# 257
И според мен е на пункт-"station Avia"
Виж целия пост
# 258
Благодаря ви за отговорите...и сега какво да очаквам - дали ще има кой да я вземе от там или трябва да се свържа с превозвача и да обясня какво е станало за да ми съдействат?
Виж целия пост
# 259
Може ли помощ..поръчах от Амазон на този адрес
Dost Bulgarie ID: *****
Rue du Magasin
Sogetra, Place Leroux de Fauquemont Port Fluvial
LILLE, 59800
France

и има проблем

Bonjour *****
La Poste nous a informé avoir tenté d'effectuer la livraison d'un colis de votre commande Amazon ****mais n'a pas été en mesure de vous le livrer en votre absence.

Un avis de passage a dû vous être laissé, comprenant les coordonnées de La Poste afin d'organiser une nouvelle livraison. Si vous le préférez, vous pouvez également collecter votre colis dans un centre de distribution local ou dans un bureau de poste, en fonction du transporteur. Assurez-vous de vous munir d'une pièce d'identité, ainsi que de la référence de suivi de votre colis : ******.

Si vous n'avez pas reçu d'avis de passage, vous trouverez les coordonnées de nos transporteurs sur la page d'Aide.

Nous vous souhaitons bonne réception de votre commande.
Виж целия пост
# 260
Оказа се че това е адрес на куриерска фирма, писах на превозвача и ми помогнаха. Да видим сега какво ще стане от страна на продавача. Благодаря на всички които ми отговориха  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 261
cveti__petkova,нямало е никой по време на доставката на адреса,пише че не може да се осъществи доставка по време на вашето отсъствие и да посочиш поща къде да ти бъде доставен или да бъде събран колета с други твои поръчки. Peace
Виж целия пост
# 262
Аз нищо нямам за съжаление, вече съм отчаяна, че няма да си получа нещата. Но пък открих познат в Комисията по защита на потребителите, ще се свържа с него, дано ме посъветва.

Късметлиите с поръчки от ФД,мейли имате ли ?
Виж целия пост
# 263
лелята от ФД не вдига,аз си мисля по скоро че е за Господари на ефира,сигнал там да подадем!
Виж целия пост
# 264
Дойде ми едната пратка, но чаках две. Утре ще звъня и аз на лелята.  #2gunfire
Сигурна бях, че ще изгоря с нещо  #Cussing out то такова бавене не беше на добре..
Виж целия пост
# 265
лелята от ФД не вдига,аз си мисля по скоро че е за Господари на ефира,сигнал там да подадем!
Съгласна. Peace
Виж целия пост
# 266
лелята от ФД не вдига,аз си мисля по скоро че е за Господари на ефира,сигнал там да подадем!
Съгласна. Peace
По-скоро дайте да се оплакваме в КЗП, няма да ни достави пратките, ако имаше намерение да го прави досега трябваше да сме си ги получили.
Виж целия пост
# 267
Момичета, за първи път използвам новия доставчик до БГ. Регистрирах се , получих ID и си пуснах поръчките. В темата на първа страница пише да се попълни заявка за пратката, но на сайта на доставчика не намирам такава  newsm78
Трябва ли да попълвам сега някаква заявка?
Благодаря   bouquet
Виж целия пост
# 268
Момичета, за първи път използвам новия доставчик до БГ. Регистрирах се , получих ID и си пуснах поръчките. В темата на първа страница пише да се попълни заявка за пратката, но на сайта на доставчика не намирам такава  newsm78
Трябва ли да попълвам сега някаква заявка?
Благодаря   bouquet

НЕ се попълват заявки . Peace
Виж целия пост
# 269
Новият доставчик получава ли пратки на адреса в събота, или трябва да се чака втори опит за доставка в понеделник?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия