Театър Възраждане - грешка с онлайн закупени билети

  • 5 766
  • 64
# 15
Айдеее, и тук жертвата сама си е виновна. Същите намусени потребителки.

...
Каква жертва? Някой да не я е пребил?
Защо е използвала "злобните, гадни, безчувствени и комплексирани лелки" при положение, че грешката е нейна или на сайта?
Виж целия пост
# 16

 Поклон пред труда на актьорите, бюро по труда за злобните, гадни, безчувствени и комплексирани лелки, касиерки и гардеробиерки, които паразитират покрай тях.


Да кълнете част от обичайното ви поведение при разочарование ли е?
Виж целия пост
# 17
Вярно е прекалила с епитетите, но касиерката можеше да постъпи по-различно, въпреки че грешката е чужда, а не на театъра.
Виж целия пост
# 18
Вярно е прекалила с епитетите, но касиерката можеше да постъпи по-различно.
Например?
Виж целия пост
# 19
Ок, ясно, луда съм и истеричка, няма проблеми, извинявам се.

Може някой път да се сетите за мен като чакате на някоя опашка с дете с входящ номер по-дълъг от ЕГН-то ви, това пак си е по правилата...Simple Smile

Съжалявам, ако съм причинила негативни емоции.
Виж целия пост
# 20
Яко клетви, като в Средновековието.
Виж целия пост
# 21
Съжалявам, ако съм причинила негативни емоции.

много помпозно заглавие за такава случка ,
а и не всяка ситуация , тази вкл. , е подходяща за тема ...
Виж целия пост
# 22
Съжалявам, ако съм причинила негативни емоции.

Очевидно, само на себе си и касиерките, ако сте се държали и с тях така нападателно, както се държите тук.

Това с децата... В този форум поне едно 90% от потребителките имат деца, че и по две, че и по три. И на всяка някога се е налагало да чака на опашка, и да изпада в непредвидени ситуации. Така че, пожеланията и клетвите са малко неуместни, и показват не особено високо ниво на култура на общуването.

Конкретно за Ticket Logic - копирам техен мейл, всеки да си вади изводи (заменила съм със звездички имената ми и данните за събитието, всичко останало е без промяна, включително и подчертаването!)

Потвърдена поръчка
Здравейте ******,
Благодарим Ви. Вашата поръчка беше успешно потвърдена, а данните за нея са по-долу:
Mоля не отговаряйте на това писмо. Това е автоматично съобщение, изпратено от TicketLogic, отговор на Вашата поръчка. Ако имате въпроси натиснете тук за повече информация.
ВАЖНО: Вие трябва да свалите / запазите и разпечатате прикаченият E-Ticket (електронен билет). Моля прочетете внимателно инструкциите за допускане до събитието отпечатани на всеки билет.
Имате възможност също така да свалите своят E-Ticket и да проверявате статуса и историята на своите поръчки от своят профил на www.ticketlogic.bg/account . Потребителското Ви име е Вашият имейл адрес.
Event   Type   #   Subtotal
************ 2015 22:00 at ******** E-Ticket Pre-Sale   2   BGN22.00
2 tickets at 1 events, total:   BGN44.00
Ако имате въпроси относно резервацията си моля проверете нашите FAQ / Често задавани въпроси или Ни пишете и ние ще направим всичко по силите си за да Ви помогнем.
Вашите E-Tickets (Електронни билети) са прикачени във формат PDF на Adobe Acrobat
В случай че не можете да отворите файла: Свалете Adobe Acrobat Reader от http://get.adobe.com/reader/
Важни бележки
Моля ви уверете се че разбирате как работят нашите E-Ticket (Електрони билети) и помнете, че за да Ви се гарантира достъп до събитието Организатора на събитието може да поиска да представите потвърждение за направеното плащане или този имейл.
Наслаждавайте се на вечерта си
Social Networks
Бъдете с нас и във Facebook
Следвайте ни вTWITTER
©2015 TicketLogic Bulgaria
Това съобщение беше изпратено до *****************, от ТикетЛоджик БГ за да потвърди приемането на Вашата поръчка.


Редакция: писах за ТикетЛоджик по инерция, защото за театър "Възраждане" обикновено купувам през тях. Виждам, че авторката е купила през theater.bg  - механизмът обаче е абсолютно същият, съжалявам че нямам техен мейл да онагледя.
Виж целия пост
# 23
Вярно е прекалила с епитетите, но касиерката можеше да постъпи по-различно.
Например?

Например да не я изпраща да си купува пак билетите. Ясно и е било, че билетите са закупени, въпреки че не всичко,  което е трябвало да бъде изпринтирано е донесено. Ако е имало свободни места, както предполагам, нищо не е струвало да ги пуснат, вместо да си навлекат риска сега да ги разнасят в интернет колко им е зле обслужването. Едва ли имат много зрители, че да си позволят да губят още.
Хубаво е правилата да се спазват, но понякога е нужна гъвкавост.
Виж целия пост
# 24
и за какво да ги разнасят, за това, че потребителката не изпълнила инструкциите на сайта, а касиерката е спазила правилата? По-скоро потребителката изпадна в кофти положение като истерични изблици.
Виж целия пост
# 25
Вярно е прекалила с епитетите, но касиерката можеше да постъпи по-различно.
Например?

Например да не я изпраща да си купува пак билетите. Ясно и е било, че билетите са закупени, въпреки че не всичко,  което е трябвало да бъде изпринтирано е донесено. Ако е имало свободни места, както предполагам, нищо не е струвало да ги пуснат, вместо да си навлекат риска сега да ги разнасят в интернет колко им е зле обслужването. Едва ли имат много зрители, че да си позволят да губят още.
Хубаво е правилата да се спазват, но понякога е нужна гъвкавост.
А те откъде ще са сигурни, че точно тя е купила през сайта им билети, като не показва всичко необходимо за такова закупуване?
Мислиш ли, че така трябва да действа една касиерка, само за да угоди на някаква забляна майка, поради страх да не я прокълне?
Гъвкавост? На каса? Ти си много зле.
Отиди в банката и се разреви, че си си загубила личната карта и номера на сметката, но поискай да ти дадат пари от сметката ти. И да не забравиш да ги прокълнеш, ако не проявят гъвкавост и разбиране, че си блейка.
Виж целия пост
# 26
Сравнението с банка е неуместно.
Виж целия пост
# 27
Ако и на място се е държала като тук...
Виж целия пост
# 28
Радвай се, водиш явно много хубав живот, щом кошмар е че не си могла да влезнеш (навреме) за театрално представление.

first world problems

Виж целия пост
# 29
arca, не видях отговор - платени ли са билетите онлайн?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия