Театър Възраждане - грешка с онлайн закупени билети

  • 5 764
  • 64
Днес имах кошмарно преживяване в театър Възраждане. Закупих си билети онлайн в theatar.bg за куклен театър. Пратиха ми линк, от който беше виден само номера на поръчката, реда и мястото. На касата отказаха да ми дадат билетите, имало друг номер освен този, който трябвало да рапечатам.
 Театърът почва, детето иска да влиза. Аз съм без кеш в мен и тичам до банкомат, за да купя билетите НАНОВО. Искам да си купя пак същите места, казват ми "Не може, вече са закупени"....ми да, от мен очевидно?!
 Сълзите ми се стичат вече, пожелават ми "Приятно гледане".....
 Сега като вляза в линка, ми дава грешка, даже не разбрах къде е този друг номер.
 Поклон пред труда на актьорите, бюро по труда за злобните, гадни, безчувствени и комплексирани лелки, касиерки и гардеробиерки, които паразитират покрай тях.
Виж целия пост
# 1
Е, това да излизаш без кеш нещо ме съмнява! И само тези ли бяха местата в целия салон, нямаше ли свободни места, за да купиш билети? Не е виновна касиерката, а тази, които са ти продали билетите - рекламациите към тях. Ти просто си се заинатила на всяка цена да стане твоето, независимо, че касиерката няма никаква вина. Никак и отникъде не е очевидно, че ти си купила билетите.

Ако бях аз, просто щях да купя още два билета и да вляза с детето, а после да се разправям с отговорните за електронните продажби.
Виж целия пост
# 2
8. След успешно заплащане ще получите имейл с потвърждение за покупката, както и директен линк за разпечатване на билет-квитанция. Ако не получите имейла винаги може да си разпечатате билетите от самия сайт – Под опция изход кликнете на линка “закупени билети” (опцията е видима само за тези потребители, които реално са закупили билет).
9. На касите на съответния театър преди представлението ще получите оригиналния билет срещу представяне на билет-квитанцията. Моля подсигурете си необходимото врме преди представлението (поне 15 мин) за целта.

на сайта е описано как се получава билет от касата, доста ясно...
Виж целия пост
# 3
Като влязохте, поне седнахте ли на предварително запазените места? Или бяха заети?
И аз понякога се мотая с 1-2лв в портмонето Blush, не е невъзможно.
Виж целия пост
# 4
Купувала съм билети от въпросният сайт за МГТ и категорично не съм имала никакви проблеми с получаването на билетите след представяне на въпросната квитанция.
Първо е трябвало да се запознаете внимателно с условията на сайта и след това да ги изпълните. Ако сте представили разпечатката, за която ви се дава линк, на касата в театъра, няма причина да ви откажат билетите.
Няма вина нито театърът, нито сайтът за билети. Технически пропуск от ваша страна е било.
Виж целия пост
# 5
Купувала съм си онлайн билети много пъти, включително за Софийска опера. Просто казваш номерчето на касата и няма никакъв проблем. На въпросния линк, който сега не се отваря, друг номер, различен от този, който аз им цитирах нямаше...имаше изписани само номер ред и място:

http://www.theater.bg/print_ticket.php?sale=38876&c=1dd2408f … eed22a06c061a0f42

Все си мисля, че дори да е било пропуск от моя страна...това ли беше начина, детето се дърпа нагоре, аз рева и тичам по банкоматите...имаше ли друго решение? Сега гледам са ми изтрили коменрарите от FB страницата им...
Но като се замисля, такива са правилата...даже в болницата те оставят да умреш, ако нямаш талонче и здравна осигуровка, какво остава за кукления театър...нали така?!

Виж целия пост
# 6
Тогава се оплачи на сайта Peace
Чак пък да ревеш за някакъв куклен теаатър, няма нужда.
Виж целия пост
# 7
Е сега, има жени по чувствителни , ситуацията е предразполагала, най вероятно е плакала заради огорчението и обидата че 2 пъти трябва да плати билетите, при все че е била убедена че вината не е нейна.

arca, аз те разбирам , какво точно се е случило можем само да гадаем , може би наистина не си догледала нещата, станалото станало, следващият път ще си по внимателна , детето нали е доволно, ти да си жива и здрава  Peace
Виж целия пост
# 8
Айде, да не е кизпуснала самолет! Голямя драма!
Виж целия пост
# 9
Аз не можах да разбера защо се гневиш, че чак и кошмар. Ако не си изпълнила инструкциите, как ще докажеш, че точно ти си платила тези билети?
Виж целия пост
# 10
Аз не разбрах от картата ти дръпнати ли са пари?

Е, това да излизаш без кеш нещо ме съмнява!

Всеки ден излизам така. Само с телефон и в калъфа му лична карта и карта за плащане.
Много рядко нося пари в брой.
Виж целия пост
# 11
Чак пък да ревеш за някакъв куклен теаатър, няма нужда.

 Peace

Не съм взимала такива електронни билети, но явно е като ваучерите за колективно пазаруване, на места се навиват само с код и номер на ваучера да те пуснат, но по правило е нужен разпечатан ваучера.
Виж целия пост
# 12
Като прочетох заглавието и си помислих, че най-малко някоя ложа се е срутила....  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 13
Айдеее, и тук жертвата сама си е виновна. Същите намусени потребителки.

Аз пък напълно те разбирам. Според мен си изпълнила инструкциите. Ако все пак е имало недоглеждане от твоя страна, не е това начина наистина. Представи на сайта, от който си купила билета доказателство че си закупила пак местата, ако това си направила и поискай парично обезщетение за цената на билетите.
Не се впечатлявай от грозните реакции на съфорумките. В България винаги жертвата сама си е виновна и никога клиентът не е прав.
Виж целия пост
# 14
Това не е вярно. Тук няма жертва. Касиерът има право да изисква нещата така, както са описани. Кое не е ясно? Претенциите да са към сайта, а не към касиерката. Тук не само касиерката, а и гардиробиерки и всички неактьори се оказаха паразити и какви ли не. Що за истерични пристъпи!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия