Театър Възраждане - грешка с онлайн закупени билети

  • 5 768
  • 64
# 60
Аз за обяснението не споря, просто не разбирам каква е логиката д се налага принтене на повече от един документ. Т.е. не е един пдф с 2 страници, например, а 2 пдф по една страница. А за точно това обяснение не видях.
Мисля, че не става дума за принтене на повече от един документ, а че изобщо не е била принтирана изискваната квитанция. Квитанцията е по една за билет, няма какво друго да се принтира.
Виж целия пост
# 61
Точките си прави свободни съчинения.
От първия и втори пост на авторката, изобщо не става ясно, че тя е разпечатала нещо. Тя просто е взела някакъв номер и тръгнала на театър. Не е дочела изискванията и после се цупи.
Виж целия пост
# 62
Т.е. пак идва, че цялата информация не се събира на един лист А4. Ами това създава предпоставки за объркване и на двете страни и размяна на реплики на висок тон. Но вината според мен определено не е само у авторката.
Когато съм имала проблеми с институции или частни фирми, поведението, когато са виновни, е точно като описаното - игнориране на мейли, триене на коментари и никаква обратна връзка за изясняване къде е грешката.
Виж целия пост
# 63
Добре че е сменено заглавието Simple Smile. Аз първо реших, че е станало някакво нещастие. Нямам идея как работят в този театър, но принципно предоставянето на номер на покупката, който се изпраща лично би следвало да е достатъчен. Някъде обаче си държат на разпечатката, може да ги карат да се отчитата така. Все пак има начин да се реши подобен случай, да се отвори пощата през телефон или компютър ф офиса и да се разпечати. Не са длъжни да го направят, но тук не биха ми отказали подобно нещо. Въпрос на желание е. Поведението и тона в поста на авторката обаче не ми допада. Вярвам, че тя не ги е помолила да си отвори пощата, да им покаже писмото и подобни, а е започнала разправия. Многократно ми се е случвало да ми се троснат за нещо и да кажат, че не може, но след нормален разговор и въпрос, какво според тях би могло да се направи за излизане от положението съм получавала това, което искам.
Виж целия пост
# 64
Добре че е сменено заглавието Simple Smile. Аз първо реших, че е станало някакво нещастие. Нямам идея как работят в този театър, но принципно предоставянето на номер на покупката, който се изпраща лично би следвало да е достатъчен. Някъде обаче си държат на разпечатката, може да ги карат да се отчитата така. Все пак има начин да се реши подобен случай, да се отвори пощата през телефон или компютър ф офиса и да се разпечати. Не са длъжни да го направят, но тук не биха ми отказали подобно нещо. Въпрос на желание е. Поведението и тона в поста на авторката обаче не ми допада. Вярвам, че тя не ги е помолила да си отвори пощата, да им покаже писмото и подобни, а е започнала разправия. Многократно ми се е случвало да ми се троснат за нещо и да кажат, че не може, но след нормален разговор и въпрос, какво според тях би могло да се направи за излизане от положението съм получавала това, което искам.

Това е разковничето. Няма смисъл от конфронтация, особено ако грешката е у теб.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия