Театър Възраждане - грешка с онлайн закупени билети

  • 5 773
  • 64
# 45
Учудва ме това, че онлайн пазаруването не ми спестява нищо, като отида трябва отново да се наредя за билет.
Виж целия пост
# 46
Учудва ме това, че онлайн пазаруването не ми спестява нищо, като отида трябва отново да се наредя за билет.

Билетите за театър са ценни книжа, и доколкото знам има специфични особености при осчетоводяването им, в зависимост от това дали са продадени "от кочан" или чрез компютърна система. Пак доколкото знам, законодателството в тази насока не било изчистено и имало наредби, които се "бият" помежду си.
В случая става въпрос за субсидирана дейност, и едва ли хората го правят за да е неудобно на потребителите и да си създават работа.

Не знам, не съм счетоводител, така съм чувала от познати, когато сме разговаряли по  темата.

Аз лично пазарувам онлайн тогава, когато това ми допада. Но винаги основното е да прочетеш подробно всички указания и разяснения, и тогава да прецениш дали да го направиш, или не.
И като пише нещо да се носи, да се носи. Простичко е.
Виж целия пост
# 47

Но винаги основното е да прочетеш подробно всички указания и разяснения, и тогава да прецениш дали да го направиш, или не.
И като пише нещо да се носи, да се носи. Простичко е.

Абсолютно, съгласна съм, че грешката си е изцяло в нея, за другото разсъждавах  Peace
Виж целия пост
# 48
явно предимството в случая на купуване на билети онлайн е, че се запазват места..
Виж целия пост
# 49
явно предимството в случая на купуване на билети онлайн е, че се запазват места..

Плюс спестяване ходенето до касата на театъра предварително. За много от детските представления трудно се намират билети непосредствено преди започването им.
Виж целия пост
# 50
явно предимството в случая на купуване на билети онлайн е, че се запазват места..

Плюс спестяване ходенето до касата на театъра предварително. За много от детските представления трудно се намират билети непосредствено преди започването им.

Това е ясно, но явно не е доизмислено останалото.
Дори на летището не е фатално да идеш без изпринтен билет.

Както и да е, следващия път авторката да чете, за да не й прибират два пъти парите  Peace
Виж целия пост
# 51
явно предимството в случая на купуване на билети онлайн е, че се запазват места..

Плюс спестяване ходенето до касата на театъра предварително. За много от детските представления трудно се намират билети непосредствено преди започването им.

Това е ясно, но явно не е доизмислено останалото.
Дори на летището не е фатално да идеш без изпринтен билет.


Хах, на нашето не, питай ме в Париж какво преживях  Grinning.
Виж целия пост
# 52
Купувала съм доста билети от същия този сайт, и от други, за представления в НДК, както и билети за концерти и в повечето случаи търсят разпечатка, но обикновено ти пращат директно билет, а в този сайт е квитанция, с която получаваш билет, но все нещо е трябвало да разпечатвам.
Например, за предстоящия Спирит пише на билетите: "Това е Вашия входен билет. Моля, показвайте при влизане Не късайте! Билетът е валиден само в DIN А4 формат." и има указание как да си го сгънеш и предупреждения да го пазиш, при загуба няма да бъде дублиран и т.н.


Виж целия пост
# 53
при редовните авиокомпании не е проблем
при Лоу Кост обаче се бръкваш дълбоко за бордна карта
Виж целия пост
# 54
Предполагам, че на летището е малко по-добра системата отколкото на театър Възраждане.
Виж целия пост
# 55
да но си плащаш солено при нискотарифните, цената е горе долу колкото цената на билета, ако не и повече (40-50 евро)
Виж целия пост
# 56
На мен ми убягват някои неща. Говорим за 2 билетчета за куклен театър. Колко бумаги трябва да се изпринтят, че авторката е принтнала едно, но няма друго, което е дори по-важно? Другото, което ме съмнява - като човек, излязъл от държавна работа -  много е вероятно касиерката да не е догледала/да не е знаела къде да гледа. В смисъл - колегите ми работеха със система, в която имаха достъп до 10 операции и постоянно бъркаха поне половината - това около година след интегрирането на системата. На някои хора просто не им се удава да работят на компютър нещо, което 20 години са вършили с лист и химикал. Пък авторката изглежда сравнително грамотна компютърно.
Не е невъзможно авторката да е съвсем права, а от театъра да са в грешка. Ако авторката е в грешка, би трябвало да й се обясни къде точно греши, не да се трият коментари.
Виж целия пост
# 57
Две квитанции на theater.bg се събират на един лист А4, големите бумаги.
По случая се обясниха много неща, стига да има кой да ги прочете и да си направи изводи.
Виж целия пост
# 58
Аз за обяснението не споря, просто не разбирам каква е логиката д се налага принтене на повече от един документ. Т.е. не е един пдф с 2 страници, например, а 2 пдф по една страница. А за точно това обяснение не видях.
Виж целия пост
# 59
Учудва ви необходимостта от разпечатване и представяне на ваучер, срещу който да получиш съответен билет и/или услуга  Thinking 

При нас подобните сайтове са свързани с театъра и имат информация на касата. За да закупиш билета трябва да имаш сметка с името си и кредитната си карта. За да си получиш билета показваш кредитната карта с която е купен (ако избереш опцията получаване на каса). Може сам да си го разпечаташ (или да ползваш мобилното устройство). А може и да си избереш да ти изпратят билета, но си плащаш.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия