За играта "Народна топка" в училище - моля за мнения

  • 23 325
  • 407
# 375
Яко забавление е паднало!
Е тва се опитваме да обясним  Hug
Виж целия пост
# 376
 Математиката за голямата ми дъщеря е мъка, и въобще не е като да не се старае. Ходи на допълнителни уроци, решава детето, та се къса. Или поне се опитва да решава. Колко сълзи е проляла, че не разбира, ние си знаем. И това я прави глупава според схващанията изказани малко по-нагоре. Но елате я вижте по литература. Госпожата и до 7 клас горещо препоръча детето да се занимава именно с това. Там е в стихията си, историята също и е сила. Езици учи с лекота.
 Та, предлагам математика да е със "зачита се", защото за нея и още много деца този предмет е проблем, стресира ги. Въпреки положените усилия резултатите са около задоволителен. Какво ще кажете, м?
Виж целия пост
# 377
Колко има дъщеря ти по математика с положението усилия?
Виж целия пост
# 378
Колко има дъщеря ти по математика с положението усилия?

 Миналата година завърши 7 клас, на матурата имаше 4,20.  Confused с уроци и много помощ от наша страна.
Виж целия пост
# 379
Ама това е чудесен резултат. Все пак матурата има и допълнително стрес. По-горе беше казано, е, ако на човек не му върви математиката, повече от 3 не може да върже. Моята теза е, че, ако се напъне, може да докара оценка Добър (4), че и нагоре, ако учителят оцени и положените усилия, което не рядко се случва.
Виж целия пост
# 380
Колко има дъщеря ти по математика с положението усилия?

 Миналата година завърши 7 клас, на матурата имаше 4,20.  Confused с уроци и много помощ от наша страна.

Ти тази матура не я брой- като цяло беше много....да не кажа трудна, но странна. Дъщеря ми също не е виден математик, в училище основно имаше петици, но на матурата изкара 4,66.
Малко деца са се справили на нивото си на матурите.
Виж целия пост
# 381
И какво общо има образованието на Вихрогончето с Народната топка? Че чак и обяснения иска госпожата къде и какво завършила. Аз пък имам повече доверие на детски психолог, отколкото на човек отричащ играта Народна топка, щото видиш ли била опасна... Опасна е да. Опасна е за кекави деца и такива дето сакън да не се понапънат малко!

ти изобщо следиш ли темата или просто така...  newsm78

де го чукаш, де се пука....
Виж целия пост
# 382
Математиката за голямата ми дъщеря е мъка, и въобще не е като да не се старае. Ходи на допълнителни уроци, решава детето, та се къса. Или поне се опитва да решава. Колко сълзи е проляла, че не разбира, ние си знаем. И това я прави глупава според схващанията изказани малко по-нагоре. Но елате я вижте по литература. Госпожата и до 7 клас горещо препоръча детето да се занимава именно с това. Там е в стихията си, историята също и е сила. Езици учи с лекота.
 Та, предлагам математика да е със "зачита се", защото за нея и още много деца този предмет е проблем, стресира ги. Въпреки положените усилия резултатите са около задоволителен. Какво ще кажете, м?

не сте попаднали на свестен учител, м! или някой малко играе театро със сълзите.
Виж целия пост
# 383


не сте попаднали на свестен учител, м! или някой малко играе театро със сълзите.
Театрото го играеш ти, с префантосванията ти колко ужасно влияела играта на децата.
Виж целия пост
# 384
Защо да е театро? Аз също бях отличничка, но от 7-8 клас нататък математиката ми беше най- голямата мъка. Имах чудесен преподавател, ходех на уроци, но никакъв интерес нямах и изпитвах истински ужас от този предмет.
Всъщност точно както някои деца се страхуват от народната топка  Thinking
Виж целия пост
# 385
Математиката за голямата ми дъщеря е мъка, и въобще не е като да не се старае. Ходи на допълнителни уроци, решава детето, та се къса. Или поне се опитва да решава. Колко сълзи е проляла, че не разбира, ние си знаем. И това я прави глупава според схващанията изказани малко по-нагоре. Но елате я вижте по литература. Госпожата и до 7 клас горещо препоръча детето да се занимава именно с това. Там е в стихията си, историята също и е сила. Езици учи с лекота.
 Та, предлагам математика да е със "зачита се", защото за нея и още много деца този предмет е проблем, стресира ги. Въпреки положените усилия резултатите са около задоволителен. Какво ще кажете, м?
Това никой не го е твърдял, важни са усилията в крайна сметка. Ще пускаш ли тема - за Математиката - моля за мнения?  Hug
Виж целия пост
# 386
Интересно е как някои се засягат на това, че евентуално някой може да счете децата им за глупави, защото не са добри по-математика, но същевременно с лекота лепят етикети като "кекави" за чуждите деца, ако не им се отдава народната топка.

Изглежда, няма страшно да не разбираш основен предмет, но е фатална черна точка, ако не целиш здраво с топката.

//Нищо против играта, ама доводите, които се изказват са уникални.
Виж целия пост
# 387
Дай твоите доводи! Щом в училище има предмет физическо възпитание и предмет математика, то и двата трябва да се оценяват на някаква база. Математиката на база решени задачи, физическото на база норматив. Ако за едното има "зачита се"  и за другото би трябвало да е на същия принцип.
Виж целия пост
# 388
Дай твоите доводи! Щом в училище има предмет физическо възпитание и предмет математика, то и двата трябва да се оценяват на някаква база. Математиката на база решени задачи, физическото на база норматив. Ако за едното има "зачита се"  и за другото би трябвало да е на същия принцип.

В училище (говоря за преди гимназията) бях слаба по математика и силна по физическо (в моя случай не заради народна топка, а заради бягане). Истината, обаче, е че просто не бях отделила качествено време да порешавам задачки. И под качествено нямам предвид учители, ревове и тн., а точно наистина да седна на един стол и лека полека от А до Я да видя какво ми липсва. Нивото в прогимназията не е кой знае колко високо. Ако детето не е в някое профилирано математическо училище, се учат елементарни неща, които не изискват нюх, а практика. Те не изискват да ти "върви" по математика, а да се напънеш да ги разбереш.

Аз предполагам, че детето, което е ходило по уроци и не се е справило не е глупаво, но е свикнало да се справя с предметите като използва очевидно много добрата си памет (добра е с езици, литература, история - все предмети, изискващи добра памет). Математиката просто е предмет, изискващ да се опиташ да разбереш задачите, а не да зазубриш няколко типа решения (макар че, според мен, в 90% от гимназиите и чистото зазубряне върши работа).

Аз съвсем добронамерено съветвам да не й набивате филми, че е добра само с езици, философии и история и е слаба в точните науки, защото това е много лоша услуга. На мен нашите все ми казваха, че аз нямам мисъл за точни науки и трябва да се ориентирам към история, литература, журналистика и тн. Е, сега се занимавам основно с физика и биологичните й приложения и смея да кажа, че обожавам точните науки. Цялото ми развитие тръгна натам през химията, НПМГ и сега до физиката. Въпросът е да намерите начин да убедите детето, че няма нищо страшно в математиката и тя, стига да опита да вникне, ще се справи. И да запалите някакъв интерес.

Виж целия пост
# 389


не сте попаднали на свестен учител, м! или някой малко играе театро със сълзите.
Театрото го играеш ти, с префантосванията ти колко ужасно влияела играта на децата.

Играта е игра. И е игра, точно така. За свободно време и за желание. А не за час по физкултура.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия