За подробна информация ще опиша моя случай:
Никога повече клиент на ДОСЕВ ИМПЕКС ЕООД! До сега не съм срещала по-голяма наглост и некоректност.Служителите в частност Делян и Сияна Янкова /по предоставената ми информация - продавач-консултант/ са добре обучени да манипулират и подвеждат клиентите.
Първата стъпка е да ви вземат пълната сума /не приемат капаро ?! Защо ли...?!!!/ с обяснението,че това ви гарантира,че до момента на доставка количеството което сте си закупили ще се пази за вас.Обясняват ви, че не е проблем плочките да се съхраняват в техния склад до момента в който сте готов да ги вземете, само да им се обадите 1-2 дена преди доставката.ДА, ама НЕ.
1.В деня в който трябваше да изпълнят доставката се оказа, че не могат в уговорения час и ще доидат с 2-3 часа закъснение.Съгласих се, всичко се случва, не са успели хората. Изпратих човек да вземе плочките.
2.При поръчани 22 кв. м. ми бяха пробутани в запечатан в найлони палет 15 кв.м.ПРОСТО ЕЙ ТАКА,АКО СЕ УСЕТЯ.Без никой да ме информира, че има разлики в квадратите.А уж взеха цялата сума за да ми гарантират цялото количество.
Едва след моето запитване, защо след като са взели пари за 22 кв.м. плочки те ми дават 15 кв. м. имаше много тромава реакция.След около 5-6 часа отново аз трябваше да звъня по телефони,за да разбера, че ми дали толкова, защото само това имали?!При което първият въпрос които изниква е защо поне не ми казаха,върнаха парите или поне да уговорим доставка на останалото количество.НИЩО ТАКОВА.Служителите те чакат сам да се усетиш, и след това започват да те размотават.Още по-лошо става,като стигнеш до управителя Косьо.Веднага става ясно,че там това им е маниер на работа.В процеса на разговор се оказа, че като са ти давали касовите бележки са ти набутали и договор, според който им дължиш 2% от цената на стоката, ако до 5 дена след сключване на договора не си вземеш стоката/А при плащането ни обясняваха, че няма никакъв проблем да остане в техния склад.Само да се обадим 1-2 дни по-рано.
Поисках да разваля договора които те не са изпълнили.Косьо грубо ми отказа с аргумента,че следващата седмица ще ми достави остатъка от Гърция.
Това,че плочките са от различни партиди и може да има разлики в размера и цвета,че това е стока която в повечето случай остава за цял живот и ако има дефект,те принуждава да го гледаш цял живот/колко често си сменяме плочките в банята?/ за него не съществува като хипотеза.Човека е събрал едни пари и другото няма значение.Изключително нагло ми обясни, че нямам друг избор и трябва да се съглася с него.А трябва ли?
Щях да забравя-и за нереализираната доставка никой не пожела да ми върне парите!