НАГЛО МАМЕЩ ТЪРГОВЕЦ - "ДОСЕВ ИМПЕКС" ЕООД !

  • 3 796
  • 9
Здравейте, изключително съм възмутена от тази фирма за фаянс и теракот! Пиша, за да Ви предупредя да не купувате от тях! Имат изработена схема как да вкарват в капан и да изнудват клиентите си! Първата стъпа е да вземат цялата сума за плочките, не приемат капаро. Втората стъпка е да се окаже, че Вие им сължите пари, след като те са Ви доставили половината от платената стока!
За подробна информация ще опиша моя случай:
Никога повече клиент на ДОСЕВ ИМПЕКС ЕООД! До сега не съм срещала по-голяма наглост и некоректност.Служителите в частност Делян и Сияна Янкова /по предоставената ми информация - продавач-консултант/ са добре обучени да манипулират и подвеждат клиентите.
Първата стъпка е да ви вземат пълната сума /не приемат капаро ?! Защо ли...?!!!/ с обяснението,че това ви гарантира,че до  момента на доставка количеството което сте си закупили ще се пази за вас.Обясняват ви, че не е проблем плочките да се съхраняват в техния склад до момента в който сте готов да ги вземете, само да им се обадите 1-2 дена преди доставката.ДА, ама НЕ.
 1.В деня в който трябваше да изпълнят доставката се оказа, че не могат в уговорения час и ще доидат с 2-3 часа закъснение.Съгласих се, всичко се случва, не са успели хората. Изпратих човек да вземе плочките.
 2.При поръчани 22 кв. м. ми бяха пробутани в запечатан в найлони палет 15 кв.м.ПРОСТО ЕЙ ТАКА,АКО СЕ УСЕТЯ.Без никой да ме информира, че има разлики в квадратите.А уж взеха цялата сума за да ми гарантират цялото количество.
Едва след моето запитване, защо след като са взели пари за 22 кв.м. плочки те ми дават 15 кв. м. имаше много тромава реакция.След около 5-6 часа отново аз трябваше да звъня по телефони,за да разбера, че ми дали толкова, защото само това имали?!При което първият въпрос които изниква е защо поне не ми казаха,върнаха парите или поне да уговорим доставка на останалото количество.НИЩО ТАКОВА.Служителите те чакат сам да се усетиш, и след това започват да те размотават.Още по-лошо става,като стигнеш до управителя Косьо.Веднага става ясно,че там това им е маниер на работа.В процеса на разговор  се оказа, че като са ти давали касовите бележки са ти набутали и договор, според който им дължиш 2% от цената на стоката, ако до 5 дена след сключване на договора не си вземеш стоката/А при плащането ни обясняваха, че няма никакъв проблем да остане в техния склад.Само да се обадим 1-2 дни по-рано.
Поисках да разваля договора които те не са изпълнили.Косьо грубо ми отказа с аргумента,че следващата седмица ще ми достави остатъка от Гърция.
Това,че плочките са от различни партиди и може да има разлики в размера и цвета,че това е стока която в повечето случай остава за цял живот и ако има дефект,те принуждава да го гледаш цял живот/колко често си сменяме плочките в банята?/  за него не съществува като хипотеза.Човека е събрал едни пари и другото няма значение.Изключително нагло ми обясни, че нямам друг избор и трябва да се съглася с него.А трябва ли?  
Щях да забравя-и за нереализираната доставка никой не пожела да ми върне парите!

Виж целия пост
# 1
Комислия за защита на потребителя.
Адвокат.

Тива са ти вариантите  Peace
Виж целия пост
# 2
Какво зани-,,набутаха ми договор''?Ти не го ли прочете,няма ли дати и условия на този договор,преди да подпишеш не прочете ли за какво се договаряте?
Виж целия пост
# 3
Нищо не съм подписвала.Когато се прави поръчката, те я набират на компютър,с този лист те изпращат на каса да се плати.В последствие се оказва, че там има един текст, който може избирателно да се тълкува от тях според клиента.
Виж целия пост
# 4
Не знам дали стана ясно.Въпросния лист ви се дава като плащане на стока към касата.В МАГАЗИН за плочки съм. С адвокат ли да пазаруваме вече.
Виж целия пост
# 5
Просто чети преди да подпишеш каквото и да е-спестява доста нерви!В случая ако си подписала договор,в който условията са кофти не виждам какво очакваш да се случи.Също съм си патила от магазин за плочки-там до последно не ми издаваха касов бон за нищо,все хвърчащи складови разписки,които обаче при проблем не случат за нищо,рекламация със стокова също не можеш да заведеш-човек се учи винаги,няма нужда от адвокат,просто малко повече четене и питане.
Виж целия пост
# 6
Аз пък не мога да си обясня, как така ще платите цялата сума предварително! Само те ли продават плочки?
Виж целия пост
# 7
Наистина ли търсите вината в коректния клиент или човек/все едно е/, а не в некоректния търговец или човек/какъвто си в живота, такъв си и в бизнеса/. Въпроса е принципен. Трябва ли да се подминава по начина по който го правите вие такова поведение и да остава ненаказано, търсейки вината в поредния  "балък", който са успели да излъжат?Не забравяйте, утре може на вас да се случи, улисани и забързани в ежедневните си ангажименти. Помислете, ако ви се случи, дали ще търсите вината само и единствено в себе си, а този който ви е измамил ще търсите ли повод да го оправдаете?
Измамата е явна.Не четете ли преди да пишете?
      НЕ съм подписвала нищо.
      Питах и всички отговори бяха според това, което човек очаква да чуе.Или сега съм виновна, че не съм ги сложила на детектор за лъжа, тогава щях да зная, че ме лъжат и навреме да се откажа.
      Защо да не платя?Аз винаги си плащам сметките.Ако очаквам измама няма да оставя и капаро.
Виж целия пост
# 8
 В случай,че няма подписан договор,значи няма как да налагат лихви някакви,това кой какво казал и кой какво разбрал няма никакво значение,нямате договор за това-не плащате.Пускате жалба до Комисията за защита на потребителя,поне ще направят проверка на търговеца,ако нямате касови бележки,пускате жалба и до НАП в общината,където живеете и чак накрая са жалванията-ама той каза,а път аз чух...нали разбирате,че това е несериозно,както и отношението-който не е с мен,е против мен.Пуснахте ли жалби някъде изобщо?
Виж целия пост
# 9
Iv8... съвсем в правотот си си да потърсиш адвокат и да се обърнеш към КЗП, както вече са те посъветвали. Разбира се, че в теб няма вина. Купуваш плочки, а листа, който са ти дали вече го дават в пяовечето магазини. Правилно си казала - то остава и до магазина за хляб да четем касовите бележки вече. Единствено бих те "упрекнала", че си платила цялата сума предварително. Аз бих се усетила на момента, че нещо не им е ОК, но не винаги човек може да се усети на момента.
Търси си правата Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия