ЕКОНТ международен сервиз - НИКОГА ПОВЕЧЕ!!! АБСОЛЮТНО БЕЗХАБЕРИЕ!!!

  • 6 549
  • 18
НЕ ПРАВЕТЕ ТАЗИ ГРЕШКА, ДА ИЗПРАТИТЕ МЕЖДУНАРОДНА ПРАТКА С ЕКОНТ. ЩЕ Я ЗАГУБЯТ И НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА! НА МЕН МИ СЕ СЛУЧИ И ПИХ ЕДНА СТУДЕНА ВОДА ОТ ЕКОНТ. НИЩО НЕ СЕ ВРЪЩА ОБРАТНО!
ОТКАЗВАТ ЗАСТРАХОВКА НА ПРАТКА С ЛИЧЕН БАГАЖ, ЗА ДА НЕ ПЛАЩАТ ЩЕТАТА, ЗАЩОТО ЧЕСТО ИМ СЕ СЛУЧВА ДА Я ЗАГУБЯТ, А ПРЕДЛАГАНАТА КОМПЕНСАЦИЯ Е ГАВРА С КЛИЕНТА.
КУРИЕРИТЕ ИМ СА НЕБРЕЖНИ И БЕЗОТГОВОРНИ И ТИ ПРАЩАТ БАГАЖА В НЕБИТИЕТО. АЗ ВЕЧЕ ПОСТРАДАХ СЕРИОЗНО ОТ ТОВА !!! Като уж за сигурност ползвах услугата "ОТ ВРАТА ДО ВРАТА" !
СЛЕД ТОВА ИДВА РЕД НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ОТ КОИТО НЕ ЗАВИСИ НИЩО, А ДРУГИТЕ СЕ КРИЯТ. ТИ СИ ПРОСТО ЕДИН ОТ МНОГОТО НЕДОВОЛНИ И ОЩЕТЕНИ КЛИЕНТИ......ЗАЩО ДА СИ ГУБЯТ ВРЕМЕТО С ТЕБ!
Виж целия пост
# 1
Първо, НЕ пиши с голям шрифт.

Второ, останала съм с впечатление, че Еконт са максимално коректни към клиентите си. Ти специално си писал някакви общо приказки, от които не се разбира по какъв начин са те ощетили. Прилича ми на антиреклама, сори. Peace
Виж целия пост
# 2
ОК! Ще бъда конкретен. Пиша с големи букви, защото съм БЕЗКРАЙНО ОГОРЧЕН от ЕКОНТ ЕКСПРЕС !  Загубиха ми пратка с 32 кг личен багаж за дъщерите ми - студентки в Лондон / скъпи маркови дрехи, ботуши, чанти и аксесоари, всичкото ново или почти ново /. Пратката е тръгнала в незнайна посока, без да и бъдат изготвени документите за адрес и посока и е без следа повече от два-три месеца . За информация на невярващите номера на пратката в Еконт е 231293792.  От вкъщи я взе на 03.09 2015 год. техен куриер, който не знаеше как да попълни адреса за доставка в Лондон. Беше изненадан, че е за чужбина и много изнервен от този факт. НЕ прикрепи към пратката никакъв документ и така НЕадресирана я качи в лекотоварния си автомобил. Отказаха ми застраховка за личен багаж, когато заявих куриер за международен сервиз, защото партньорите им за UK  нямали такава практика. ПРАКТИКАТА Е ЕКОНТ ДА ГУБЯТ МНОГО ЧЕСТО БАГАЖА НА КЛИЕНТИТЕ СИ, както разбрах впоследствие. Предложената ми компенсация беше ГАВРА!
Ако НЕ НАКАЖЕМ БЕЗОТГОВОРНИТЕ към нас с игнориране, ТЕ ЩЕ СЕ ПОДИГРАВАТ С НАС ВИНАГИ!!!
Виж целия пост
# 3
Разбирам, но най-малкото, което можеш да направиш, е да подадеш жалба в Комисията за защита на потребителите, прилагайки копие от всички налични документи, с които разполагаш, а има и други опции. Ако всичко е така, както си го описал, трябва да потърсиш правата си. Говори ли с някой управител в Еконт? Те какво ти казаха? Истина ли е в крайна сметка това, което куриерът ти е споменал за партньорите на Еконт в UK?

Не игнорирането му е майката, а действия в посока срещу некоректните търговци на услуги. Peace
Виж целия пост
# 4
Ползваме Еконт за пакети до Германия от както имат международни пратки - мисля вече 3 или 4 години. До момента не са имали издънки, нещата са пристигали в срок и без липси и повреди. Доволни сме от тях и ще продължим да ползваме услугите им.
Срещала съм, обаче, и други недоволни от Еконт, като с времето и различните истории съм останала с впечатление, че липсата или наличието на проблем е в зависимост от това колко е читав служителят в клона, който приема пратката. Затова при изпращане на пакети с тях спазваме задължително следните неща:
-пакетът да е добре опакован, вкл. и с транспортно фолио отгоре. Ако се наложи отваряне и проверяване на пратката, държим преопаковането да стане пред очите ни и да е максимално здраво.
-пакет без залепен много добре документ за адрес на получател и изпращач не се пуска - проверявам всичко лично.
-записваме името на служителя, приел пратката.
-пратката изпращаме винаги в клон - там обикновено има камери.

Петьо Петров, грешката ви е тук:
Цитат
От вкъщи я взе на 03.09 2015 год. техен куриер, който не знаеше как да попълни адреса за доставка в Лондон. Беше изненадан, че е за чужбина и много изнервен от този факт. НЕ прикрепи към пратката никакъв документ и така НЕадресирана я качи в лекотоварния си автомобил.
Виж целия пост
# 5
Веднъж изпратих с ЕКОНТ голяма пратка за UK, която включваше и компютри, преди 3 г.  Проблемът им в нашия случай беше, че на територията на UK тогава ЕКОНТ ползваха услугите на местните пощи (сега не знам как е). Съответно единият компютър пристигна на сол. Направихме рекламация, щетите бяха възстановени. Обаче ползването на обикновена поща не влиза в моите представи за надлежна куриерска услуга. Затова ползвам Арамекс и нямам главоболия.
Виж целия пост
# 6
Не съм предприемал никакви други мерки срещу ЕКОНТ до този момент с надеждата, че ще се постараят да ми намерят загубената пратка или да ме обезщетят разумно. Не се случи до този момент нищо подобно и затова започвам с предупреждение към бъдещите им клиенти, за да не се повтаря и с тях тази неприятна случка. Няма да пропусна да предприема всички възможни мерки срещу тази куриерска фирма, за да си понесат последствията за БЕЗОТГОВОРНОСТТА СИ.
Разполагам с всички необходими документи и адвокатите ми са се заели да подготвят съдебен иск за обезщетение. Не бих преглътнал начина, по който се отнасят с клиентите си, в конкретния случай с мен. Вината е не само в некадърността на куриерите им, но и в незаинтересуваността на ръководството им и НУЛЕВОТО ВНИМАНИЕ към подобни случай.
За да стане ясно, ще спомена че едновременно изпратих ДВЕ пратки в един и същи ден и куриера ги взе и двете от вкъщи добре опаковани и старателно облепени. От тях едната беше БЕЗВЪЗВРАТНО ЗАГУБЕНА, а другата пристигна изпокъсана, В ТРАГИЧНО СЪСТОЯНИЕ, точно преди да се разпадне.
Избрах ЕКОНТ ЕКСПРЕС, защото ме излъгаха, че ще ми бъде изпратен телефонния номер на куриера, който на място ще достави пратката в Лондон. Получателите там са студентки, които имат ангажименти и не могат да си позволят да стоят 2-3 дни вкъщи и да чакат пратката. И това не се случи, а получих информация само кой е техния партньор за UK. и номера на наличната пратката в техния регистър. За да получат информация за деня на пристигането на адреса, дъщерите ми звъняха в колцентъра на куриера партньор за UK. След като бяха таксувани с 10 англ. лири/ 28 лева/, разбраха само деня на доставката.
Не е ли обидна и тази лъжа???
Виж целия пост
# 7
Пишеш, че нямат застраховки за чужбина, а услугата, която иначе предлагат за Б-я, а именно - "Обявена стойност" - не се ли предлага и за пратки до страна от ЕС?
Виж целия пост
# 8
На телефона, на който заявих желание да ми изпратят куриер, попитах какъв е редът за да си направя застраховка на пратките. Същата операторка ми заяви, че на пратки с личен багаж, ЕКОНТ ЕКСПРЕС  НЕ ПРАВЯТ ЗАСТРАХОВКИ.
Виж целия пост
# 9
Пусна ли жалба до Комисията за защита на потребителите, все пак?
Виж целия пост
# 10
А за невярващите , разгледайте снимките в линковете. Всеки има право на мнение, а моето е НИКОГА ПОВЕЧЕ С ЕКОНТ ЕКСПРЕС - МЕЖДУНАРОДЕН СЕРВИЗ
- документите, които ми издаде небрежния куриер, когато ми отнесе пратките -  http://dox.bg/files/dw?a=ef9e93ed0c
- снимка, на която се виждат пратките в депото на ЕКОНТ в София/от тяхна камера/-оградената е ЗАГУБЕНАТА ПРАТКА -  http://dox.bg/files/dw?a=fd603a2dbe
- състоянието в което пристигна в Лондон втората пратка -  http://dox.bg/files/dw?a=e6c8084eb0
                                                                                                  -  http://dox.bg/files/dw?a=5f078bc1ef
                                                                                                  -  http://dox.bg/files/dw?a=fac12fffa8
А вие си направете съответните изводи.
ПРИЗОВАВАМ  ЕКОНТ ЕКСПРЕС ДА МЕ ОБВИНИ В ЛЪЖА, а може и да се посъдиме за моето твърдение. МОЛЯ ВИ ГОСПОДА ОТ ЕКОНТ, ОПИТАЙТЕ !!!
Виж целия пост
# 11
Честно казано, темата ти започна да става малко странна. newsm78 Зададоха ти се много адекватни въпроси, на които ти не си направи труда да отговориш, а просто повтаряш едно и също в постовете си. Не виждам и защо е нужно да доказваш нещо на нас - ние, и да ти вярваме, няма с какво да ти помогнем. Плюс това, никой не е написал, че лъжеш или си измисляш. Има си органи и институции, до които може да пуснеш писмена жалба.
Виж целия пост
# 12
Естествено, че правя всичко, което ми позволява закона, за да защитя правата си на клиент.
А тук споделям моето мнение и го доказвам пред вас, ЗА ДА НЕ ОСТАВАТ СКРИТИ ПОДОБНИ ПРИМЕРИ НА ПЪЛНА БЕЗОТГОВОРНОСТ
Виж целия пост
# 13
И на мои близки имаше проблем с пратката. Стигна до Англия, но там не могли да я доставят, защото имало грешка в кода, а той от своя страна е объркан от техен служител в България.
Върнаха я след няколко седмици.

Аз пък днес съм им бясна, но да не отварям нова тема ще пиша ту, въпреки че е за територията на страната. Исках да пратя нещо, което да пристигне точно на 24-ти. Питах, казаха ми, че трябва да се прати на 23-ти. Подготвих си товарителницата онлайн, отивам на 23-ти, пак натъртвам, че искам да пристигне на 24-ти, казват ми, че трябва да платя и друга такса, приоритет, ок, каквото трябва плащам. Днес следя статуса - още сутринта в 7 и нещо е пристигнала в офиса на града, но не мърда от него. Звъннах по едно време и ме сюрпризираха, че била зададена за 28-ми  #Cussing out
В първия работен ден ще подам жалба, но предвид, че в бележката, която ми е издадена наистина пише 28-ми едва ли ще я уважат, разговорът беше на живо, не по телефона и не е записан...
Виж целия пост
# 14
Аз пък днес съм им бясна, но да не отварям нова тема ще пиша ту, въпреки че е за територията на страната. Исках да пратя нещо, което да пристигне точно на 24-ти. Питах, казаха ми, че трябва да се прати на 23-ти. Подготвих си товарителницата онлайн, отивам на 23-ти, пак натъртвам, че искам да пристигне на 24-ти, казват ми, че трябва да платя и друга такса, приоритет, ок, каквото трябва плащам. Днес следя статуса - още сутринта в 7 и нещо е пристигнала в офиса на града, но не мърда от него. Звъннах по едно време и ме сюрпризираха, че била зададена за 28-ми  #Cussing out
В първия работен ден ще подам жалба, но предвид, че в бележката, която ми е издадена наистина пише 28-ми едва ли ще я уважат, разговорът беше на живо, не по телефона и не е записан...

Макар на бележката да пише, че пратката е зададена за 28-ми, нали си доплатила "Приоритет", т.е. по-висока такса, която също е отразена в товарителницата. Би трябвало това да е достатъчно доказателство за пред Еконт, че служителят, макар да те е таксувал за приоритетна услуга, е забравил да зададе в системата пратката да пристигне точно на 24-ти. Peace И би следвало да получиш някаква компенсация.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия