"Погледът на Медуза" - Торкил Дамхауг. Много ми бе скучна.
"Птичка в ръката" - Кристина Бейкър Клайн; След като другият роман на авторката, който първо беше издаден у нас - "Влакът на сираците"- се прие доста добре (аз не съм го чела) и темата е сериозна, очаквах от "Птичка в ръката" доста повече. Определено ми е сред книжните разочарования.
"Убийството на художника" - Луиз Пени: Почитател съм на кримките, харесвам Агата Кристи, Несбьо, Вердън, Картър, Бекет, Вал Макдърмид, Ларшон и мн др. Тази просто явно не беше моята чаша чай, предвид наградите, които има.
"Дамски гамбит" - Елизабет Гейдж. Изобщо не знам защо се захванах с нея. Имам спомени от малка, че покрай мен я четяха възрастните и се беше харесала, препоръчвали са ми я и реших да опитам. Много повърхностна, наивна и плоска, много.
Надявам се тази 2016-та да е по-сполучлива в избора на книги за всички