Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да проследя пратката с номер S000004631169, поръчана през мобилното приложение на Алиекспрес?
Какво означава 'mock scan' или 'mock tracking'?
Как да разбера какво да направя, ако пратката ми е доставена на гише, но нямам известие?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да проследя пратката с номер S000004631169, поръчана през мобилното приложение на Алиекспрес?
За да проследите пратката с номер S000004631169, поръчана през мобилното приложение на Алиекспрес, можете да използвате уебсайта на Българските пощи и да въведете номера за проследяване. В случай, че пратката е в пощенския клон, ще получите известие в пощенската кутия или пратката ще ви бъде доставена. Също така, е възможно да проверите пощенския клон на всеки 14 дни, за да видите дали има пратка за вас.
-
Какво означава 'mock scan' или 'mock tracking'?
-
Как да разбера какво да направя, ако пратката ми е доставена на гише, но нямам известие?
Ако пратката ви е доставена на гише, но нямате известие, можете да се свържете с пощата, където е доставена пратката, за да разберете какво се е случило. Ако не получите отговор, можете да се обадите на телефоните за проблеми с международни входящи пратки на Българските пощи: 02/9493121, 02/9493343.
-
Как да проследя пратка, която вече би трябвало да е влязла в България?
-
Какво означава статусът 'Announced data uploaded' в тракинг номера RX706054465CN?