lookfantastic.com - тема 3

  • 24 824
  • 106
# 45
На мен за сумата от 13,30£ ми изписа 4,99£ за доставка до България. За Англия е безплатна.
Виж целия пост
# 46
На мен за сумата от 13,30£ ми изписа 4,99£ за доставка до България. За Англия е безплатна.
За целия свят доставката е безплатна. Пише го на заглавната им страница, горе в ляво.
Виж целия пост
# 47
Някой скоро пазарувал ли е от сайта? Сигурен ли е? Стресна ме информацията по бг новините за 6000  сайта за пазаруване заразени с вирус, който източва картите. Чаках Черния петък за някои покупки, но сега не знам да рискувам ли? newsm78
Виж целия пост
# 48
Може би аз пазарувах най- скоро, както се вижда от горните постове имах известни проблеми. Оказа се, че не съм въвела billing address-a ми коректно и хоп- изтрит профил и канселирана поръчка. Мисля, че това е добър знак. Според мен най- добре е да имаш отделна карта за пазаруване в интернет и онлайн банкиране, превеждаш си сумата необходима за пазаруване всеки път.
На мен най- накрая ми е изпратена кутията, но гледам, че нито ми е изтеглена сумата, нито е блокирана. Кога си взимат парите?
Виж целия пост
# 49
здравейте, записвам се за темата. Предстои да направя поръчка от ЛФ на преса за коса за 100£. Simple Smile
Виж целия пост
# 50
здравейте, записвам се за темата. Предстои да направя поръчка от ЛФ на преса за коса за 100£. Simple Smile
Лично аз предпочитам ползването на превозвач, а пък за по- големи суми, мисля че е още по- препоръчително.  Peace
Виж целия пост
# 51
здравейте, записвам се за темата. Предстои да направя поръчка от ЛФ на преса за коса за 100£. Simple Smile
Лично аз предпочитам ползването на превозвач, а пък за по- големи суми, мисля че е още по- препоръчително.  Peace

Ок, не съм я поръчала още , но как става, знаете ли, просто избирам по-скъпата опция за доставка , т.е. другата е безплатна ? това ли е превозвач:) мерси
Виж целия пост
# 52

Ок, не съм я поръчала още , но как става, знаете ли, просто избирам по-скъпата опция за доставка , т.е. другата е безплатна ? това ли е превозвач:) мерси
Това е темата за превозвачите, изпращате пратката на техен адрес в съответната държава и те я доставят до България. Ако нямат офис във вашият град , заплащате и куриер в страната.
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=915889

Днес си взех декемврийската кутия от пощата, огромно закъснение.. Предишните ги получавах на 14-15 ден
Виж целия пост
# 53
Здравейте, вчера направих поръчка в ЛФ, платих с картата на мъжа ми, избрах доставчик GGBG и днес реших да проверя какво става акаунта ми беше деактивиран , и след като се свързах с тях ми изпратиха емейл, цитирам:
"
Thank you for placing order 85318303 with us.

I am sorry to let you know that we are currently unable to ship your order to you as the information provided has not met with our security requirements.

I am sorry for any inconvenience caused at this time.

If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.""

Какво значи това?? Какво искат да знаят ? Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?  Дали са изтеглени парите? първия ми опит да поръчам се провали Sad((
Виж целия пост
# 54
Може би аз пазарувах най- скоро, както се вижда от горните постове имах известни проблеми. Оказа се, че не съм въвела billing address-a ми коректно и хоп- изтрит профил и канселирана поръчка. Мисля, че това е добър знак. Според мен най- добре е да имаш отделна карта за пазаруване в интернет и онлайн банкиране, превеждаш си сумата необходима за пазаруване всеки път.
На мен най- накрая ми е изпратена кутията, но гледам, че нито ми е изтеглена сумата, нито е блокирана. Кога си взимат парите?
[/quote
Явно става въпрос за подобен казус, къде се въвежда този billing adres и кой точно трябва да е той? И моя профил е изтрит. Simple Smile
Виж целия пост
# 55
Billing адресът е този, който е даден при откриване на сметката, с която е свързана картата.
Понеже и аз използвам услугите на ggbg.bg, въвеждам си техният адрес, но billing адресът ми е друг.
Регистрирай се отново със същия имейл, въведи адресът на ggbg, но махни отметката най- долу, която е да се използва техният адрес и за billing. Тогава ще ти излезе ново поле, където да го въведеш. Поне по спомен беше така.
Според мен не са изтеглили парите, обикновено го правят след няколко дни. По принцип сумата само се блокира в момента на поръчката и след няколко дни се тегли от сметката. Най- добре е да имаш онлайн банкиране, дори и пасивно да е, за да следиш транзакциите по сметките.
Ако искаш напиши ми имейлът ти, за да ти изпратя покана за регистрация. Мисля и че за този, който се регистрира след това имаше сума за отстъпка.
Виж целия пост
# 56
Здравейте , постоянно получавам код MISSYOU за 20% отстъпка , когато го въведа не хваща. Дори и през мейла да вляза пак не хваща. На някой пращали ли ли са и поръчвал  ли е с него?
Виж целия пост
# 57
Здравейте , постоянно получавам код MISSYOU за 20% отстъпка , когато го въведа не хваща. Дори и през мейла да вляза пак не хваща. На някой пращали ли ли са и поръчвал  ли е с него?
хваща само на ненамалени стоки. Също така има марки като Мароканойл и др. които не ги лови никакъв код. Пробвай с други продукти.
Виж целия пост
# 58
Здравейте , постоянно получавам код MISSYOU за 20% отстъпка , когато го въведа не хваща. Дори и през мейла да вляза пак не хваща. На някой пращали ли ли са и поръчвал  ли е с него?
хваща само на ненамалени стоки. Също така има марки като Мароканойл и др. които не ги лови никакъв код. Пробвай с други продукти.

Пробвах с различни марки Ести Лаудер , Реал Техникс, Бенефит  ,на продукти без намаление. Дава ми  това:
Your discount has been applied: Save 15%
The discount code you entered is invalid or not applicable to the contents of your basket.

Има ли място където мога да видя , кои марки къде участват ?
Виж целия пост
# 59
http://help.lookfantastic.com/index.php?action=artikel&cat=3 … 99&artlang=en
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия