Неполучена и платена поръчка. Какви са правата ми?

  • 2 707
  • 22
# 15
По номера на проследяване. Веднъж влязла в Испания, номерът излиза и на сайта на испанските пощи. Затова ММ ходи да пита в пощата. Не са идвали и съобщение не са оставили - карам тежка бременност и не мърдам от леглото. Когато водяхме, че пратката тръгва наобратно, звънях в испанските пощи да питам защо, да искам да я спрат: казаха ми, че нищо не мога да направя. Единствено продавачът може да подаде жалба и то към БГ пощи.
Виж целия пост
# 16
Може би трябваше още в началото да споделите, че не става въпрос за България.
Тогава част от коментарите нямаше да ги има, защото са излишни.

Защо не се свържете с магазина, от който сте напазарувала и да опитате да се разберете с тях?

Виж целия пост
# 17
Свързала се е, неведнъж.
Казват, че като има развитие, ще ме уведомят. Но пратката вече седмица стои на Митница без движение и се притеснявам...
Виж целия пост
# 18
Чудесно, но останах с впечатление, че свързването е еднократно, а очакването да се случи нещо е доста продължително....
Виж целия пост
# 19
Познавайки български пощи и българските митници, продавачът може да не е виновен, че пратката е заседнала някъде. Но ако е коректен или ще прати нова пратка, пък ще си се оправя със старата както и когато може...негова си работа...или ще се извини, че има проблем и ще Ви върне парите по най-бързия начин. Дори и той да не е виновен за ситуацията, е отговорен. А Вие съвсем пък не сте виновна.

Напишете му един по-остър имейл, в който му давате тези две алтернативи - Вас не Ви интересува защо Ви няма пратката и той какво ще прави с нея, интересува Ви в кратък срок или да получите стоката (да Ви изпрати нова пратка ако тази не може да я освободи в рамките на 1-2 дена) или да Ви върнат сумата. Ако не отговори до 24 часа със задоволителен отговор, звъните по телефона и провеждате един по-сериозен разговор и искате да поемат ангажимент - дата, до която ще си получите нещата...или парите - до седмица примерно (не знам какъв е срокът за доставка до Испания). Дайте им малко пара.

Вероятно имате право да се оплачете на КЗП, не знам дали ще свършат нещо обаче...
Виж целия пост
# 20
Чудесно, но останах с впечатление, че свързването е еднократно, а очакването да се случи нещо е доста продължително....
Звънях и им писах многократно. Не търся виновен; търся си пратката или парите. И тъй като не успявам да задействам продавача да се размърда в някакви срокове, попитах за алтернативни варианти.
Виж целия пост
# 21
Искам да се похваля с щастлив край!

Получих си пратката! Благодаря много на продавача за коректността! Благодаря и на вас за съветите!  bouquet
Виж целия пост
# 22
   Браво! Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия