Програмата е фокусирана върху тенденциите в света на дигиталните медии, маркетинг и търговия. Резултатите от годишните проучвания на IAB за обема на онлайн рекламата в България и най-големите рекламодатели в интернет също ще бъдат обявени в деня на събитието.
Future of media monetization (Panel Discussion) с участието на Economedia, Investor, Netinfo и Easy Ads
Customer Journey с участието на Oracle, SalesForce, Etarget
Commerce and Finance shift to digital: Mastercard и Shedd (OLX)
Рекламни бюджети 2015: Резултати от проучвания
Дигитален маркетинг 2016: Тенденции, навици, какво да очакваме? Focus on: Video Digital Marketing (Panel Discussion) с участието на 7talents, Saatchi&Saatchi, Ficosota и Interactive Share
Това са темите, по които участниците ще споделят вдъхновяващия си опит, работещи принципи и реални Case Studies от тяхната работа. IAB България ще представи и някои от най-интересните кейсстъдита, които събира за публикуването на White Paper с най-добри практики от последната година. Ако сте от хората, които искат да се похвалят с добра практика, може да попълните формата ТУК.
Пълната програма на събитието може да следите ТУК.
Традиционно събитието е подкрепено от Superhosting, които са предвидили и бонуси за част от посетителите.
Ако искате да разберете какво е нивото на AdBlockers в България, как да монетизирате мобилен трафик, кои са най-добрите примери за Native ads и много други, заявете своето място сега ТУК.