В едно събитие може да получите най-важното за растежа на вашия бизнес: данни за пазара, тенденциите в сектора и най-добрите практики, от които да вземете идеи.
Има ли и какъв е растежът на онлайн рекламата, какви са тенденциите в маркетинга, кои са най-използваните технологии, как да преодолеем пречките като Ad Blockers, как се прави мобилна търговия ще разберете на 31 март, в хотел "Хилтън", когато ще се проведе шестото издание на Националния форум на дигиталната индустрия в България. Програмата е фокусирана върху най-важните теми в индустрията с участието на топ мениджъри и създатели на компании.

Купете си билет сега и научете:

-   Какъв е обемът на онлайн рекламата в България за 2015 година? Резултати от проучването AdEx, представени от Чавдар Димов (мениджър проучвания и база данни, "Икономедиа" АД) и Цветелина Петрова (изследовател количествени проучвания, ИПСОС)

-   Кои са най-големите рекламодатели в интернет? Топ 100 рекламодатели, представени от Камен Янкулов (търговски директор, OLX.bg)

-   Какво е бъдещето на монетизацията в медиите? Чуйте представители на едни от най-големите пъблишери в България: Александър Варов (портфолио мениджър, "Нетинфо"), Василена Топова (мениджър бизнес развитие, "Инвестор") и Станислава Атанасова (търговски и рекламен директор, "Икономедиа"). Неудобните въпроси ще бъдат зададени от Иван Иванчев (основател и управител, EasyAds Advertising Platform).

-   Чуждестранни гости от Crimtan (Мирослав Стейнбах, CEO CEE Crimtan), Etarget (Marcel Wass CEO ETARGET), както и Емил Олованов (Co-founder, Media Today) ще говорят за една от най-важните тенденции в рекламата: Програматик run 2016 - тенденции в развитието на технологиите, нови интегрирани канали и формати.

-   За бъдещето на пазаруването онлайн, което се случва сега, ще разкаже Luděk Slouka, Senior Product Manager MasterCard CEE, а изпълнителният директор на OLX.bg – Спас Сливков, и маркетинг мениджърът на eMag.bg – Виргиния Чолакова, ще разкрият какво се случва в електронната мобилна търговия.

-   Рекламодатели и агенции ще очертаят какво се крие зад Дигитален маркетинг 2016. Ивайло Ботушанов (Creative Leader Saatchi Interactive), Мария Атанасова (директор видео продукция и дистрибуция, 7 Talents), Емилия Котева (бранд мениджър на няколко категории продукти във "Фикосота") ще ни разкрият тенденции, навици, какво да очаквате в панелна дискусия, модерирана от Мартин Попов, управител и основател на дигитална агенция Interactive Share, като представт и добри практики с фокус върху видео рекламата.

-   Ще се говори и за големи бази данни. Ще ви научат как да маркетирате в ерата на цифровизацията, управление на социалните взаимоотношения (SRM) и много други, като покажат case studies с интересни компании. Чуйте какво ще ви посъветват представителите на Oracle, Свилен Стоянов, Applications Sales Representative и Sales Force, Орлин Дочев, управляващ партньор Next Consult.

Събитието е организирано от IAB България – асоциация, която е съставена от 40 водещи компании (издатели, търговци, дигитални агенции, финансов сектор и др). Това я превръща в най-голямото сдружение в дигиталния сектор у нас.

Вижте повече за участниците и купете своя билет тук: http://forum.iabulgaria.bg/
Виж целия пост