Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако хотелът не ми предостави алтернативно настаняване?
Какво да правя, ако не мога да се свържа с Booking.com?
Как да се справя с проблема, ако хотелът не ми предостави писмено потвърждение за анулиране?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако хотелът не ми предостави алтернативно настаняване?
-
Какво да правя, ако не мога да се свържа с Booking.com?
-
Как да се справя с проблема, ако хотелът не ми предостави писмено потвърждение за анулиране?
Ако хотелът не предостави писмено потвърждение за анулиране, не трябва да анулирате резервацията. Вместо това трябва да се свържете с Booking.com и да им предоставите кореспонденцията с хотела. Booking.com може да помогне за анулирането на резервацията без такси, ако хотелът не изпълни задълженията си. Важно е да запазите комуникацията с хотела и Booking.com като доказателство.
-
Какво трябва да направя, ако хотелът твърди, че трябва да анулирам резервацията си?