Booking.com- невярна информация

  • 4 404
  • 35
Днес(14.07.2016) резервирах стая в хотел"Регата" град Поморие чрез Booking.com. След като повърдих резервацията ми пратиха съобщение от хотела  ,че всъщност нямат свободни стаи за този период.Резервацията в сайта обаче остана без да бъде анулирана.Обадих се до хотела и от там ми казаха аз да я анулирам.Проблемът е че в сайта пише ,че ако я анулирам дължа 72 евро. От хотелът твърдят ,че няма такса за анулиране ,а с Booking.com не мога да се свържа. Какво мислите че трябва да се направи в този случай? Ако не анулирам какво ще стане?
Виж целия пост
# 1
Първото нещо е да докладваш хотела на букинг, че не си изпълняват задълженията по договора (обявили са свободни стаи, когато всъщност нямат). Те от своя страна могат да ги принудят да
1. Да анулират резервацията ти безплатно
2. Да те настанят, ако това е възможно
3. Да ти намерят идентично или по-добро настаняване за същите дати, в околностите, като ти вземат цената, която би платила за хотел Регата (ако това ти бъде предложено, ти си в правото си и да не се съгласиш - става само с твоето писмено съгласие след предлагане на конкретна оферта).

Ако не можеш да се свържеш по телефон, направи го писмено по мейла. Нали резервацията ти не е за тая вечер? Simple Smile

Не мога да кажа, че клиентският сервиз на Booking е най-добрият на света (аз работя ОК с тях, но други хора са имали затруднения), така че вероятно ще стане само първото.
Иначе по принцип букинг не е заинтересована страна по резервацията, а само посредник, така че парите ги взема хотелът и щом са ти казали, че няма да ги удържат, вероятно е така (Регата са нарушители на договора, а не ти). Издънката обаче е на хотела и те трябва да си понесат последствията.

За съжаление подобни номера от селски вечеринки с недобросъвестни хотелиери се случват навсякъде, не само в България.
Виж целия пост
# 2
Букинг НЕ таксува туристите!

Поискай писмено потвърждение по и-мейл от хотела, че няма да ти изтеглят сумата, ако анулираш.  Peace

Грешки се случват навсякъде! Важното е, че са те информирали навреме  Simple Smile
Виж целия пост
# 3
И аз потвърждавам каквото са те посъветвали другите преди мен - поискай си писмено да ти потвърдят, че няма да има неустойка при анулиране.  Peace
Ако ти се занимава - пиши на Букинг, тъй като хотелът в случая е длъжен по договор при обявяване на свободна стая, която в последствие не ти дава, да ти осигури по-висок тип настаняване или да ти предложат настаняване в друг хотел от същия тип /като, ако има разлика в цената, те си я поемат/.  Peace
Виж целия пост
# 4
От хотелът ми отговориха че те не могат да ми анулират резервацията. Аз трябва да я анулрам. Ето и кореспонденцията, която проведохме по мейл.
1-ви мейл след резервацията
 Това съобщение е свързано с вашата резервация в Hotel Regata. 

На 2016-07-14, Hotel Regata пише 

Здравейте, за този период нямаме свободни стаи. Поздрави! Хотел "Регата"
 

Моят отговор

Здравейте,

Не съм получила имейл, че резервацията е анулирана от Вас. Профилът ми в Booking.com също показва че резервацията  не е анулирана.Моля да изпратите официален документ(имейл), че резервацията е анулирана от Вас и не дължа неустойка на хотела.



Те пишат

Здравейте, резервацията Вие трябва да я анулирате. Ние нямаме тази опция. Анулацията от Вас не се таксува. Поздрави! Хотел "Регата"

Моят отговор

Здравейте,

Посочено е че при анулиране се дължи такса 72 Euro.

Прикрепям и скрийн шот.


Те пишат

Анулациите при нас не се таксуват.

Аз им отговорих

Защо тогава в сайта е показано, че се таксуват?

На този въпрос няма отговор все още.

Знаете ли на Booking.com емейл или телефон.
00800 1194468(7) е несъществуващ номер.
02 425 37 11 (00) никой не отговаря.Само слушам музика Laughing Laughing



 
Виж целия пост
# 5
Днес(14.07.2016) резервирах стая в хотел"Регата" град Поморие чрез Booking.com. След като повърдих резервацията ми пратиха съобщение от хотела  ,че всъщност нямат свободни стаи за този период.Резервацията в сайта обаче остана без да бъде анулирана.Обадих се до хотела и от там ми казаха аз да я анулирам.Проблемът е че в сайта пише ,че ако я анулирам дължа 72 евро. От хотелът твърдят ,че няма такса за анулиране ,а с Booking.com не мога да се свържа. Какво мислите че трябва да се направи в този случай? Ако не анулирам какво ще стане?
Ако не анулираш, от хотела са длъжни да ти осигурят настаняване на същото ниво или по-високо, като поемат разликата в цената. Просто отиваш с разпечатаната резервация и им гледаш сеира. Имала съм същият случай - от хотела сами се обадиха на букинг, за да анулират резервацията /за да не им платят комисиона/. После от сайта ми се обадиха, за да разберат подробностите и дали съм съгласна с предложеното от хотела настаняване на друго място.
При очевидна вина на хотела, няма резон ти да поемаш рисковете и негативите.  Peace
Виж целия пост
# 6
gaber, звъняла съм на тел. 00800 119 4467 и са се отзовавали. За +442036847925 пише, че потребители със статус Genius се възползват от собствена линия за обслужване(от чужбина!), но не съм го ползвала лично. Водила съм кореспонденция с Букинг по имейл и нямам оплаквания, забавяли са отговор до 24 часа най-много, но са ми решавали подобен проблем. Съветвам те да търсиш именно тях.
Видях хотела, за който пишеш и смятам, че НЕ трябва сама да анулираш резервацията.
Че няма да те настанят в хотела ако отидеш- е ясно. Направи си своевременно друга резервация. Целта на нашата задача е да не допуснем да ти вземат неустойката от хотела защото не ти, а хотелът не изпълнява своите ангажименти!
Сигурна съм, че Букинг ще решат нещата в твоя полза!
Ще следя.

П.П. за имейла: отиваш на резервацията си и най-долу има линк "Свържете се чрез имейл с Обслужване на клиенти"  - това е!
Успех!
Виж целия пост
# 7
Бихте си развалили началото на почивката за да гледате сеир? О, Боже!  ooooh!

Хотелът НЕ може да анулира резервация в системата на Букинг! Може да посочи "Ноу шоу", ако не се появите. Само вие можете да променяте резервацията си.
Поискайте писмено потвърждение, че няма да ви таксуват и не си разваляйте почивката.  Peace
Виж целия пост
# 8
Бихте си развалили началото на почивката за да гледате сеир? О, Боже!  ooooh!
Това са пълни глупости. Не съм ходила да гледам сеир, а с потвърдена резервация за почивка. На място разбирам, че няма места и от хотела сами се обаждат на сайта, за да анулират резервацията. Каква вина имам аз, за това, че са направили овърбукинг?
Виж целия пост
# 9
Здравейте
Имах същият случай преди три дни. Просто говорих с хотела, обясниха ми защо не могат да ме настанят и ми казаха, че аз трябва да си анулирам резервацията. Направих го и след един ден получих съобщение от букинга, че резервацията ми е анулирана и не дължа никаква таксата . Така че не виждам драма, когато отказа е от страна на хотела.
Виж целия пост
# 10
Бихте си развалили началото на почивката за да гледате сеир? О, Боже!  ooooh!
Това са пълни глупости.

Просто отиваш с разпечатаната резервация и им гледаш сеира.

 33uu Такъв съвет даваш. Що се нагласяте за неприятни емоции още от вкъщи? Хотели бол, а в случая дори виновни поне са реагирали навреме за да не развалят почивката на авторката.
И какво значи сеир - просто ще ви резервират друг подобен хотел и ще ви прехвърлят. Това по-добър вариант ли е?
Виж целия пост
# 11
33uu Такъв съвет даваш. Що се нагласяте за неприятни емоции още от вкъщи? Хотели бол, а в случая дори виновни поне са реагирали навреме за да не развалят почивката на авторката.
И какво значи сеир - просто ще ви резервират друг подобен хотел и ще ви прехвърлят. Това по-добър вариант ли е?
Това е една хипотетична възможност, която е по-добра от това да и удържат сума за резервация, която не може да се осъществи, не по нейна вина. Не знам, някой да се самонастройва за неприятни емоции още от вкъщи, мен ме сюрпризираха когато пристигнах в хотела Rolling Eyes
Не знам дали вие хотелиерите /предполагам сте такава/ си давате сметка, че клиентите ви са пропътували 200-300 или 500 км, примерно в топ сезона и освен, че във Вашия хотел няма свободни места, рискуват да не намерят такива и в други наоколо.
Виж целия пост
# 12
След 4 часа чудене  от хотела ми отговориха следното:

На 2016-07-14, Hotel Regata пише 

Здравейте! Тогава не се притеснявайте, ние ще я посочим като непристигнала. Поздрави! 

 newsm78
Виж целия пост
# 13
След 4 часа чудене  от хотела ми отговориха следното:

На 2016-07-14, Hotel Regata пише 

Здравейте! Тогава не се притеснявайте, ние ще я посочим като непристигнала. Поздрави! 

 newsm78

Аз също бих те посъветвала да не анулираш резервацията и да се свържеш с Booking.com. Хотелът е в нарушение и ще ти предложат споменатите по-горе благоприятни опции за теб. Казвам го от личен опит.
Виж целия пост
# 14
Габер, кое продължава да те учудва? Какъв отговор искаш да получиш за да си спокойна?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия