Въпроси и отговори за хиперинсулинемията! Тема 15

  • 59 515
  • 772
# 405
А инсулина вдига ли се от кафето?
Виж целия пост
# 406
Да, на гладно го пия всяка сутрин Confused После , след около час закусвам парче кашкавал, около 150грама. Значи да не го пия на гладно, добре, мерси! Но ще почна и метформина, някаква ниска доза.
Виж целия пост
# 407
Кафето и без захар вдига глюкозата в кръвта

Наистина ли? Rolling Eyes
Виж целия пост
# 408
Да
Виж целия пост
# 409
Последно - вредно ли е да се яде умерено количество сол, ако имаш ИР? newsm78
Виж целия пост
# 410
Последно - вредно ли е да се яде умерено количество сол, ако имаш ИР? newsm78

 #Crazy Това за пръв път го чувам.
Виж целия пост
# 411
Солта трябва да е умерена, за всичко.
Виж целия пост
# 412
Кафето и без захар вдига глюкозата в кръвта
Shocked
Като бивша булимичка мислех, че знам почти всичко за храненето, но това не съм го чувала никога  Shocked
Виж целия пост
# 413
Кафето и без захар вдига глюкозата в кръвта
Shocked
Като бивша булимичка мислех, че знам почти всичко за храненето, но това не съм го чувала никога  Shocked
Причини за повишаване на кръвната захар:

Кофеин
Изпиването на една чаша кафе може да повиши кръвната ви захар. Дори черното кафе, което не съдържа калории повишава глюкозата благодарение само на кофеина. Ето защо черният чай, зеленият чай и енергийните напитки, съдържащи кофеин могат да затруднят контрола на кръвната захар при диабетици.

http://www.arsmedica.bg/diabet/prichini-za-povishavane-i-ponizha … na-kravnata-zahar

Намаляването на кофеина може да помогне на хората, страдащи от най-разпространената форма на диабет, да контролират по-добре нивата на кръвната си захар, предаде Ройтерс, цитирайки резултатите от изследване на специалисти от университета "Дюк" (Duke University) в САЩ.

Изследователите са установили, че малките дози кофеин, давани на участниците в проучването, водят до повишаването на нивата на кръвната им захар през деня, особено след хранене.

Кофеинът изглежда влияе върху захарния метаболизъм по начин, който може да е вреден за хората с диабет тип 2, обясняват специалистите.

Настоящото изследване противоречи на предишни проучвания, според които консумацията на кафе е свързана с понижен риск от развитието на диабет тип 2.


Кофеин се съдържа в кафето, чаят и много безалкохолни напитки, припомнят изследователите. БТА
http://www.zdrave.bg/?c=n&id=3427
Виж целия пост
# 414
Да, аз също се порових и прочетох полезни неща  Peace
Как мислите, дали ако се слага масло в кафето, това ще забави скока на КЗ?
Опитвам се да контролирам кз, затова съм изключила напълно бързите въглехидрати, а когато ям бавни, винаги ги комбинирам с мазнини или протеини.
Виж целия пост
# 415
Да, аз също се порових и прочетох полезни неща  Peace
Как мислите, дали ако се слага масло в кафето, това ще забави скока на КЗ?
Опитвам се да контролирам кз, затова съм изключила напълно бързите въглехидрати, а когато ям бавни, винаги ги комбинирам с мазнини или протеини.

Таринка, и аз като теб Peace Обаче мисля да включа някаква мижава доза метфогама, ти нали пиеше по едно време, спря ли я после или още продължаваш? Върти ми се нещо като 2 по 250 да почна и псоел 3 по 250 Rolling Eyes Аз в момента поддържам чудесни стойности на гладно, КЗ 4 и инс. 5 и нещо, обаче оня ден само след чаша кафе БЕЗ захар и то цели 2 часа по-късно 5,11 захар ooooh!
Виж целия пост
# 416
Буена, пия само преди и по време на стимулация и преди и след трансфер, 3*250 мг метфогамма.
Ендокринолозите препоръчаха да не спирам, но и моите нива на кз и инсулин на гладно са отлични, спортувам, храня се чисто, само след неуспешните опити се отпускам за седмица и ям много сладко, но е разбираемо, иначе съм стриктна и не виждам смисъл да пия метформин постоянно, нямам и ИР.
Виж целия пост
# 417
Буена, пия само преди и по време на стимулация и преди и след трансфер, 3*250 мг метфогамма.
Ендокринолозите препоръчаха да не спирам, но и моите нива на кз и инсулин на гладно са отлични, спортувам, храня се чисто, само след неуспешните опити се отпускам за седмица и ям много сладко, но е разбираемо, иначе съм стриктна и не виждам смисъл да пия метформин постоянно, нямам и ИР.

Мерси Hug Оф, аз така съм с ефокусирала върху това, че може би прекалявам. Аз обаче не съм правила обременяване досега, излседвала съм само на гладно. Може би и аз ще последвам твоята схема на прием само при задаваща се стимулация bouquet
Виж целия пост
# 418
 bouquet
Честит празник, момичета!
Виж целия пост
# 419
Честит празник  Hug
Буена, дяволът е в детайлите, нали  Wink  Аз също отдавам голямо значение на всяка малка подробност. Можеш да включиш ниска доза метформин преди и по време на опит  Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия