Пазаруване от Aliexpress.com 51

  • 76 954
  • 734
# 720
Здравейте искам да попитам длъжен ли е търговеца да остави обратна връзка? Понеже виждам, че има поле с обратно броене Days Remaining: 25 days? Писах му на лични да остави Feedback, отговаря ми "разбира се" и ми праща усмивки и нищо...
Виж целия пост
# 721
Здравейте искам да попитам длъжен ли е търговеца да остави обратна връзка?

Не е длъжен. Ти също не си длъжна
Виж целия пост
# 722
Имах интересен случай с една поръчка на стойност 45$ , който желая да споделя Simple Smile

Поръчвам определен продукт. След няколко дни чакане да тръгне поръчката, търговеца ми изпраща няколко съобщения в един и същ ден, които гласят:
- Поръчания от Вас продукт, не е наличен и може да изпратим друг подобен на този модел, който сте избрали.
- Няма голяма разлика между двата продукта
- Ако не отговорите до XX.XX.2017 с отговор, ще изпратим, продукта който имаме в наличност.

Добре, че видях навреме какво се случва, та писах на търговеца, че не съм съгласен да ми изпраща друг модел и желая да получа този който съм поръчал и този който рекламира в обявата си, дори и да се наложи да почакам. Последва отговор от негова страна:

Не предлагаме вече този продукт, който е в обявата ни и изпращаме друг вместо него. Моля откажете/канселирайте поръчката с причина " не желая вече този продукт " и ще си получите парите обратно.

Съответно аз отказах поръчката, но избрах опция "Отказва, тъй като търговецът няма в наличност".
След 6 часа, влезнах в акаунта си и виждам, че въпреки уговорките и разправиите около тази поръчка, тя все пак е изпратена към мен с продукта заместител и с проследяващ номер.  Shocked
Изчаках търпеливо, за да видя какво всъщност ще получа Simple Smile
Вътрешното ми усещане беше, че ще получа празна пратка. Вчера пристигна пакета и още като видях размера в пощенската станция разбрах че съм бил прав и съмненията ми не са били напразно. Извадих телефона и заснех пакета как го отварям. Разбира се, вътре имаше една USB флашка на стойност 2-3$
  Laughing
Снощи отворих диспут и прикачих видеото което бях заснел. Днес сутринта диспута беше финализиран със решение да ми бъдат възстановени парите в акаунта.  bowuu

Цялата тази история ме навежда на мисълта, че за търговците на Aliexpress е по добре да изпратят даден продукт, дори и да не е ОК или този който сме поръчали. Явно търпят някакви наказания, ако нямат налична стока, а я предлагат. А може би, просто е искал да ме прецака, с надеждата да не отворя диспут.
Виж целия пост
# 723
И на мен ми се е случвала подобна случка. Поръчах си 2 палта, продавача каза че ги е изпратил и ми даде даже тракинг номер като някак си поръчката се забави много и явно се надяваше да изтървя срока за диспут, и накрая получих пратка с чифт чорапи. Но те такива лъжливи ги трият като ги разберат.
Виж целия пост
# 724
 С какъв рейтинг бяха тези  продавачи и от скоро ли са регистрирани ?

По горния пост ме замисли над следното -вие още в пощата ли отваряте пратките и заснемате ли това действие ? Защото как да се докаже ,че в пратката е имало чорапи вместо палто ,след като се прави снимка после ?
Виж целия пост
# 725
Моля,ако има някой се е сблъсквал с митниците при пазаруване пт али ,щв помоля да ми пише,че имам спешно питане
Виж целия пост
# 726
Моля,ако има някой се е сблъсквал с митниците при пазаруване пт али ,щв помоля да ми пише,че имам спешно питане
Питайте тук, може да е полезно за останалите, които имат същите въпроси.  Hug

Имам още една случка от БГ Пощите вчера. Очаквах 6 пратки Simple Smile
Отидох и ги бяха групирали в един кашон. Извадиха ми ги и ги грабнах всичките. Като пристигнах в нас започнах да ги отварям една по една. За голяма изненада, едната пратка не беше моя.  Shocked
Проблемът е, че разбрах това чак след като я отворих. Тъпо ми стана, че някой може да не си получи пратката и се чудя що за обслужващ персонал работи в нашите БГ пощи???
Днес ще ходя да я връщам, за да я дадат на клиента на който принадлежи. Надявам се да няма проблем с факта, че е вече отворена.
Виж целия пост
# 727
имам следния проблем , поръчах официална рокля от алиекспрес и с опция бърза доставка през ДХЛ, обаче разбирам, че роклята е на митница и имам два варианта или да ми я освободят в София и да ми я изпратят до Варна, или да си я освободя сама от митницата във Варна
Само че от митницата ми пращат, че роклята е на стойност  30 долара,която р задал китаеца, а реалната й цена е по-висока , ще ми искат ли банково извлечение и как е по-добре да процедирам - от София с пълномощно или от Варна митницата с декларация ? И също така трябва да искам от китаеца фактура, но той не праща
Мооооля спешно за помощ, за 1-ви път ми се случва
Виж целия пост
# 728
имам следния проблем , поръчах официална рокля от алиекспрес и с опция бърза доставка през ДХЛ, обаче разбирам, че роклята е на митница и имам два варианта или да ми я освободят в София и да ми я изпратят до Варна, или да си я освободя сама от митницата във Варна
Само че от митницата ми пращат, че роклята е на стойност  30 долара,която р задал китаеца, а реалната й цена е по-висока , ще ми искат ли банково извлечение и как е по-добре да процедирам - от София с пълномощно или от Варна митницата с декларация ? И също така трябва да искам от китаеца фактура, но той не праща
Мооооля спешно за помощ, за 1-ви път ми се случва

ДХЛ какво казват? Ако могат да ти я освободят на 30 долара - идеално. Ако не - виж какво ти писах на PM
Виж целия пост
# 729
имам следния проблем , поръчах официална рокля от алиекспрес и с опция бърза доставка през ДХЛ, обаче разбирам, че роклята е на митница и имам два варианта или да ми я освободят в София и да ми я изпратят до Варна, или да си я освободя сама от митницата във Варна
Само че от митницата ми пращат, че роклята е на стойност  30 долара,която р задал китаеца, а реалната й цена е по-висока , ще ми искат ли банково извлечение и как е по-добре да процедирам - от София с пълномощно или от Варна митницата с декларация ? И също така трябва да искам от китаеца фактура, но той не праща
Мооооля спешно за помощ, за 1-ви път ми се случва


ДХЛ какво казват? Ако могат да ти я освободят на 30 долара - идеално. Ако не - виж какво ти писах на PM



ДХЛ нито вдигат телефон , нито отговарят на мейли - Не зная какво да правя, при всички положиения трябва да ходя до митница за еори номер, нали така
Виж целия пост
# 730
Здравейте! И аз имам проблем с продавач от Али експес. Ето накратко случая, ако може вяко да ме посъветва как да действам, ще съм благодарна.
Купих едно нещо https://www.aliexpress.com/item/2016-Tactrix-Openport-2-0-ECU-Ch … 010608.0.0.FAuOWM на 28.01.17г. Платих го веднага, беше изпратено на 05.02. и след около седмица го получих. Проблемът е, че нещото не върши никаква работа, не се свързва с компютъра, не свети и т.н. Писах на продавача, който искаше да му пратя клип на даден имейл. Направих го, но не ми отговори. Отворих диспут и прикачих снимки със свързания Tactrix към РС, но писах, че продавача не ми отговаря, а съм му пратила клип. От Али отказаха refund, поради причината cannot start, тъй като клипа е до продавача, не до тях. Редактирах предложението за refund,като прикачих обстоен клип как го включвам към РС и не тръгва. От тогава обаче /26.02/ няма отговор от никой, а пише, че преговорите приключват на 01.03. https://trade.aliexpress.com/issue/fastissue/Detail.htm?issueId= … erAliid=703017939 Не знам дали се отваря така страницата. Какво да направя според вас, за да получа някакъв рефънд? Къде е buyers protection? Само като не си получиш пратката ли действа?
Виж целия пост
# 731
имам следния проблем , поръчах официална рокля от алиекспрес и с опция бърза доставка през ДХЛ, обаче разбирам, че роклята е на митница и имам два варианта или да ми я освободят в София и да ми я изпратят до Варна, или да си я освободя сама от митницата във Варна
Само че от митницата ми пращат, че роклята е на стойност  30 долара,която р задал китаеца, а реалната й цена е по-висока , ще ми искат ли банково извлечение и как е по-добре да процедирам - от София с пълномощно или от Варна митницата с декларация ? И също така трябва да искам от китаеца фактура, но той не праща
Мооооля спешно за помощ, за 1-ви път ми се случва


ДХЛ какво казват? Ако могат да ти я освободят на 30 долара - идеално. Ако не - виж какво ти писах на PM



ДХЛ нито вдигат телефон , нито отговарят на мейли - Не зная какво да правя, при всички положиения трябва да ходя до митница за еори номер, нали така

ДЧЛ винаги си вдигат телефоните
0700 17 700
Виж целия пост
# 732
Скрит текст:
Моля,ако има някой се е сблъсквал с митниците при пазаруване пт али ,щв помоля да ми пише,че имам спешно питане
Питайте тук, може да е полезно за останалите, които имат същите въпроси.  Hug

Имам още една случка от БГ Пощите вчера. Очаквах 6 пратки Simple Smile
Отидох и ги бяха групирали в един кашон. Извадиха ми ги и ги грабнах всичките. Като пристигнах в нас започнах да ги отварям една по една
. За голяма изненада, едната пратка не беше моя.  Shocked
Проблемът е, че разбрах това чак след като я отворих. Тъпо ми стана, че някой може да не си получи пратката и се чудя що за обслужващ персонал работи в нашите БГ пощи???
Днес ще ходя да я връщам, за да я дадат на клиента на който принадлежи. Надявам се да няма проблем с факта, че е вече отворена.
   И аз имах такъв случай, покрай моите пратки- чужда.
Имаше обявен телефонен номер и направо звъннах на човека.
Знам ли като я върна в пощата, накъде пак ще замине.  newsm78
Виж целия пост
# 733
И аз имах получена чужда пратка и след като я отворих и видях че не съм поръчвала такъв калъф видях че е за друго лице и му се обадих по телефона и му я предадох.
Искам да попитам случи ми се да поръчам нещо по погрешка и веднага го канцелирах обаче не съм чакала да излиза бутон за отказ в бързината и сега гледам че са ми удържали сумата от картата а от алиекспрес като питах ми обясниха че ще ми се върнат парите. Колко време трябва да чакам на 23 стана грешката и след като я видях някъде след 5 минути от плакането го канцелирах а сега на 28 февруари след 5 дена са ми удържани тези пари а не върнати. Декем съм платила за нещо което съм отказала. newsm78
Виж целия пост
# 734





                                      към следваща тема
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия