Искам да споделя възмущението си от "някои неща", които ми правят впечатление в училището на моето дете, което е 6 клас.
Тази година имаше и ще има още доста неучебни дни. Децата явно изостанаха от материала ,който трябваше да вземат.Може би зависи донякъде и от учителите на място.Сега се вземат уроците много набързо, защото децата трябва да бъдат ИЗПИТАНИ!Предават се по 2,3 урока и се правят тестове, класни ,контролни почти в неусвест.По един , по два предмета, по материал от преди 3 месеца/ които пак се вземаха много набързо- например -лице и обем на призма ,пирамида, цилиндър,конус..... сега и едночлени ,многочлени...../
Как е в 7 клас ,не смея да мисля.Това напрежение , този стрес е излишен за децата.Кога да спортуват ,кога да играят/ те вече не могат да играят ......../ Струва ми се ,че никой не се замисля за това, защото не виждам нещо да се прави по този проблем от училищата, дори напротив "измислят се още часове за езици например за да имат учителите нормативите и така в един ден имат 3 езика , а да не говорим за по-горните класове до колко часа са на училище......./
/ моля да не ми се сърдят учителите\А иначе " кротките ,добрите деца, отличниците" видиш ли някой ден научаваш, че едва ли не убили някой........
Да настръхнеш направо от страх! Да не говорим и за други неща, като писането на двойки не заради незнание........Какво поражда това у децата?
Как е при Вас и какво мислите по тези въпроси?