КАНДИДАТСТВАНЕ СЛЕД 7 КЛАС С РИСУВАНЕ 2-ра част

  • 66 810
  • 883
# 765
То и моето не се упражнява достатъчно,така че може би резултата е съвсем на място.Може би няма и достатъчно талант.Те нещата са комплесни.Ще се радвам деца,които са се трудили наистина много да влязат.Интересно ми е деца,които са се подготвяли при учители от Приложното,дали имат високи оценки?
Виж целия пост
# 766
Оценката ни е 4.32, подготовката му беше повече от сериозна..Сигурно ще му стигне за второ класиране, но не и за желаната срециалност...За съжаление е нямал късмет, сигурно е допуснал груба композиционна грешка..Оценката е окончателна, не може да се оспорва, но иска да си види рисунката за да е сигурен  че е объркал/ вкарал се е в някакви конспирации, че тъй като имената се пишат с молив е възможна подмяна/. Днес е по-добре спокоен, амбицирал се е за художествената, вярва че може...Има варианти за прилично училище към МОН, балът му е 445...Стискайки палци!
Виж целия пост
# 767
Оценката ни е 4.32, подготовката му беше повече от сериозна..Сигурно ще му стигне за второ класиране, но не и за желаната срециалност...За съжаление е нямал късмет, сигурно е допуснал груба композиционна грешка..Оценката е окончателна, не може да се оспорва, но иска да си види рисунката за да е сигурен  че е объркал/ вкарал се е в някакви конспирации, че тъй като имената се пишат с молив е възможна подмяна/. Днес е по-добре спокоен, амбицирал се е за художествената, вярва че може...Има варианти за прилично училище към МОН, балът му е 445...Стискайки палци!
Според мен оценката ви е достатъчно конкурентна! Не бързайте, имате шанс и на първо класиране. Коя специалност сте си избрали? (ако не е твърде голямо питането ми!) Разсмяхте ме с конспирациите, чак такава подмяна едва ли, но пък е и разбираемо човек да се вкара във филми с тези сгрешени списъци. Даже ми се струва, че много леко се прие ситуацията от родителите....

То и моето не се упражнява достатъчно,така че може би резултата е съвсем на място.Може би няма и достатъчно талант.Те нещата са комплесни.Ще се радвам деца,които са се трудили наистина много да влязат.Интересно ми е деца,които са се подготвяли при учители от Приложното,дали имат високи оценки?
Айде сега, може би нямало талант! Недейте така, бе хора!
Рисуването си иска своето, подготовката е задължителна!

Което ме води до разсъжденията на mamamu. Да, кофти е това с двойките. Затова е далеч по-леко и за двете страни ако се изложат критериите, ама тези училища по-принцип са "голямото добро утро" та вероятно не смятат за нужно. Уви, когато има конкретна задача и тя далеч не е постигната е логично да има слаби оценки, ФормАта на изпита е такъв, че не разглежда таланта като "присъствие" у детето, а изисква определени задачи!
За въздействието на една двойка и чисто емоционалния ефект върху едно дете съм съгласна.И затова си мисля, че ако има изложено- задача- търсене в задачата, тогава ще се избегне и счупване на детската душа. Ама има един куп глави, от които това зависи, и определено не сме ние от форума....

Виж целия пост
# 768
То и моето не се упражнява достатъчно,така че може би резултата е съвсем на място.Може би няма и достатъчно талант.Те нещата са комплесни.Ще се радвам деца,които са се трудили наистина много да влязат.Интересно ми е деца,които са се подготвяли при учители от Приложното,дали имат високи оценки?

Относно таланта, не съм съгласна Simple Smile И аз не смятам, че моята ощетена. Знам че може и по-добре, и по-зле)). Когато излезна и на въпроса ми как си, отговори никак, но беше спокойна. Реших че не й пука... Обаче после в нас се отпусна. Каза, че мрази този тип хартия върху който рисували. Не й се получава красив штрих. Тя наистина много се труди ... но композициите с хора много по-добре й се отдават. Трябва да вярваме в тях ) Моята дори не искаше и да знае каква оценка, а само дали влиза или не Simple Smile

п.с. Мили майчици, престраших се да напиша )) моля да ме извините за грешките Relaxed
Виж целия пост
# 769
Може би не съм права, прекалено уморена или пък пристрастна, но ми се струва, че в сравнение с миналата година много ги посякоха дечицата, сякаш с друг аршин ги мериха. От 301 само 7 да имат отличен... и 37 двойки... Аз не можах да се зарадвам на нашето постижение. Със сигурност е имала грешки, но положи много труд и усилия през годината и тази измъчена петица някак не ни радва достатъчно, а и това чакане направо ни довърши.
Виж целия пост
# 770
Здравейте,
Включвам се малко късно, но чак сега откривам темата.
Дъщеря ми вчера беше на изпит, с 4,71 е, първо желание “детски играчки”.
Сутринта като видях оценката и реших, че е ниска.
Но в последствие като разгледах и останалите, преценихме че е добре.
Учителката и по рисуване много я похвали, утре ще видим дали е приета.
Яд ме е, че тя тръгна на рисуване теално април, дотогава ходи на курсове за друг тип училище.
Стискам палци на всички ни да бъдат приети в желаните специалности!
Виж целия пост
# 771
Вчера Алекс още като излезе  от изпита,  ми каза, че не е доволен от това как се е справил. Очакваше си детето като цяло по-ниска оценка от предполагаемата, защото е сравнил своята рисунка с тези на другите от стаята му.  Според него техните изглеждали много по-хубави от неговата, това го сдухало яко, заболяло го силно главата и в един момент си е очаквал обещаната 20-минутна почивка за тоалетна, вода и храна. Такава пауза нямало обаче, той все повече се уморявал, изнервял и огладнявал на мястото си... а когато в 12.30 часа им казали вече да си предават работите, допълнително се разстроил от това. Знаехме, че разполага общо с пет часа време. Не му стигнало времето да доизкусури някои елементи и така... Излязъл последен от залата. Докато ме чакал да отида да го прибера в 13 часа, изял цял шоколад и изпил шише с вода. Когато тръгнахме от Свети Лука, погледна жално към червената фасада на сградата и тъжно изрече - "Чао, виждам те за последен път явно!". И се прибрахме. Той ходеше на груповите уроци в 119 СУ, където има и преподаватели от Приложното. Точно там му бяха казали, че изпитът ще е от 8 до 13 часа, с 20-минутна почивка вътре в училището. Но не стана баш така! Последните няколко ученици влязоха в гимназията към 8.02-8.03 часа, значи докато се настанят и започнат истински работа, е станало поне към 8.10 часа. В 12.30 той е излязъл последен от всички в стаята му. Това са в най-добрия случай за него точно 4 часа и половина рисуване, наведнъж, без пауза за пишкане, без възможност да яде, да се поразтъпче наоколо... За един футболист по душа това е много. А и той си има огромен апетит, въпреки че е слабичък. И така. Аз съм недоволна точно от тези неща като цяло - че почнаха да пускат децата късно в сградата и се точеха до по никое време, че не е имало почивка и че са ги натиснали да приключат още в 12.30 часа. Той не се съмнява, че тази оценка 3.68 си е точно неговата, защото и той не бил доволен от себе си и как се е справил, по принцип можел повече. И друго, точно той е бил най-ъглово седнал, а не централно срещу фигурите, така че това си го е затруднило реално, от кой ъгъл е трябвало да ги рисува. Аз пък съм щастлива, че няма двойка или тройка, а все пак почти четворка. Защото като го гледах унил и преди да видя какво точно е снимал на изпита, се тревожех да не е скъсан. Благодаря на ВСИЧКИ, които пишете в темата! Вие ми давате СВЕТЛИНА, КУРАЖ и РАЗБИРАНЕ. Защото тези два дена се спуквам от РЕВ, буквално. Той е хиляда пъти по-спокоен от мен. Но аз се сдържам пред него. Изчезне ли ми от полезрението, и почвам да плача. Само вие в тази тема ме разбирате. Благодаря ви!
Виж целия пост
# 772
Здравейте,
Включвам се малко късно, но чак сега откривам темата.
Дъщеря ми вчера беше на изпит, с 4,71 е, първо желание “детски играчки”.
Сутринта като видях оценката и реших, че е ниска.
Но в последствие като разгледах и останалите, преценихме че е добре.
Учителката и по рисуване много я похвали, утре ще видим дали е приета.
Яд ме е, че тя тръгна на рисуване теално април, дотогава ходи на курсове за друг тип училище.
Стискам палци на всички ни да бъдат приети в желаните специалности!

Доколкото успях да изброя по-високите оценки за тази специалност, вътре сте.  10-ина са преди вас, а ще приемат 16
Виж целия пост
# 773
Амели, Дидева, благодаря ви за синтезираната информация и за огромната съпричастност към нас и тази тема!!!

Влизам също така и да ви се ИЗВИНЯ, че точно вчера изчезнах от форума. Имам две основателни причини да се включа чак след полунощ:

1. Пробвах да вляза в бг-мамма от мобилния си телефон, но ми даваше грешка непрекъснато. Добре, че това не ме отказа и упорито питах поне 15 майки вчера сутринта - "Добър ден, извинете, Вие ли сте Хрисито?". Все пак най-накрая се открихме по добрия стар начин, чрез разговор, а не чрез виртуално общуване. Хи-хи-хи...
2. Като се прибрахме с Алекс от гимназията, не си отидохме вкъщи, а на гости при моите родители, сестра, зет, племеннички, от които най-мъничката от трите е на 2 седмици! Предпочетохме да нагушкаме бебето и да се отпуснем, без да мислим за оценки и резултати поне няколко часа време. Чак късно вечерта потърсихме резултатите, изкъпахме се, той изтощен си легна и заспа, а аз влязох в бг-мамма да ви видя на спокойствие. Вълнувах се, но поне той да не вижда. Добре че беше огромната му умора, че не успя и да се сдуха тотално от слабия си резултат. Просто клюмна и се спаси в съня си.
Виж целия пост
# 774
Ние се готвим още от есента, а и е в  паралелка с рисуване от първи клас. Резултат 4.43, играчки първо желание. За съжаление точно под чертата, тежко преживяване...
Виж целия пост
# 775
Ние се готвим още от есента, а и е в  паралелка с рисуване от първи клас. Резултат 4.43, играчки първо желание. За съжаление точно под чертата, тежко преживяване...

Резултатът ви е почти МНОГО ДОБЪР! Поздравления! Браво на децата с резултат над 4.00! Стискам палци да си влезете в играчките на второто класиране! И ние се готвихме още от октомври, сега пролетта засилихме и включихме повече преподаватели и курсове.

Хрисито, наистина получих успешно личното ти съобщение, но и на него не мога да отговоря, защото ми изписва, че такъв потребител няма. Явно защото се вписваш чрез Фейсбук профила си. Но аз те получавам успешно, просто не мога да ти отговарям оттук.
Виж целия пост
# 776
Може би не съм права, прекалено уморена или пък пристрастна, но ми се струва, че в сравнение с миналата година много ги посякоха дечицата, сякаш с друг аршин ги мериха. От 301 само 7 да имат отличен... и 37 двойки... Аз не можах да се зарадвам на нашето постижение. Със сигурност е имала грешки, но положи много труд и усилия през годината и тази измъчена петица някак не ни радва достатъчно, а и това чакане направо ни довърши.
Миналата година нямаха никакъв ръбат предмет от типа на куб, паралелепипед, пирамида. Аз бях много изненадана. Големият капан за децата е перспективата. Една грешна перспектива и оценката пада стремглаво надолу! Пък нека е било на курсове цяла година детето! Така, че тазгодишната лесна постановка е класика в жанра, която уви е спънала децата с "леснотата" си. Другия капан е белия предмет. Бялото винаги е рисково, защото в голям процент децата пречернят работата си!
Виж целия пост
# 777
Пак съм аз. Влизам с въпрос, който вече е задаван, но не му е отговаряно. Върнах се назад тук и в другата седмокласна тема общата, но не го намерих самия пост с въпроса. Така че си позволявам същото питане:

ИМА ЛИ СТАТИСТИКА НА УСПЕВАЕМОСТТА ОТ ИЗПИТА ПО ПРОВЕРКА НА СПОСОБНОСТИТЕ ПО ИЗОБРАЗИТЕЛНО ИЗКУСТВО ОТ 1 ЮНИ КЪМ МОН?

Интересува ме нашият резултат 83 от 100 на каква позиция ни нарежда спрямо всички останали явили се на изпита. В смисъл, колко деца като бройка и процент са се представили още по-добре от нас? Благодаря!
Виж целия пост
# 778
vichrogonche, не зная за такава статистика, но си спомням, че миналата година в крайна сметка останаха незаети места в 51-во
Виж целия пост
# 779
[url]Благодаря, Вихрогонче! Наистина уютно е в тази група. За статистика за проверка на способностите незнам да има, но имате много добър резултат, така че шансовете са големи./url]
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия