Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Защо не мога да пазарувам през мобилното приложение?
Как мога да върна артикули и да получа възстановяване на сумата, ако има проблеми с връщането?
Как мога да проследя връщането на поръчка?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Защо не мога да пазарувам през мобилното приложение?
Можете да пазарувате през мобилното приложение. Някои потребители съобщават, че дори има код за отстъпка от 30% за един артикул, който може да се използва и на компютър. Освен това има информация за код (0174) за 30% отстъпка за един артикул, закупен чрез мобилното приложение, който е еднакъв за всички потребители, но важи само веднъж на акаунт.
-
Как мога да върна артикули и да получа възстановяване на сумата, ако има проблеми с връщането?
Можете да върнете артикули от различни поръчки, като ги изпратите обратно с куриер. След изпращането ще получите имейл за касова бележка, а парите ще бъдат възстановени по вашата карта. В случай на проблеми с връщането можете да се свържете със обслужващата компания, като обясните ситуацията. В миналото някои потребители са успели да получат възстановяване на сумата без удръжки за връщане.
-
Как мога да проследя връщането на поръчка?
-
Как да определя размера на дрехите от мъжката колекция?
-
Какви са условията за връщане на дрехи в магазините на H&M?