От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни – 16

  • 86 071
  • 736
# 165
Здравейте Simple Smile, моля посоете ми читава фирма-превозвач от Англия до Бургас. Ще пазарувам от Asda, вече 3 дни сайта ме изхвърля преди да финализирам заявката си, посочвам адрес на Габиели. След комуникация и с Асда и с Габиели -никакъв резултат

Знам, че Доставка Англия http://www.dostavka-anglia.com/ имат "мобилен офис" в Бургас. Всяка събота там ходи техен бус. Ако искаш пробвай с тях. Аз лично с тях си поръчах от direct.asda.com/george/kids/ и всичко беше супер!
Виж целия пост
# 166
За първи път поръчвам от Асда и пратката очаквано бе разделена на 2 пакета. За да пристигнат по едно и също време и да ми бъдат доставени в един курс с uktobg (gabieli)  си сложих доставка на следващия ден. Днес получих потвърждение за доставяне на двете пратки на адреса. Но от габиели ми твърдят, че е пристигнала само едната пратка. Дори ми пратиха снимка на пратката, на която пише, че е един пакет от 1. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Ядосана съм защото в оставащата пратка има само една бебешка хавлийка и хич не ми се занимава, ако трябва да и плащам отделна доставка, но пък ако се загуби - пари съм давала така да се каже...
Виж целия пост
# 167
Здравейте Simple Smile, моля посоете ми читава фирма-превозвач от Англия до Бургас. Ще пазарувам от Asda, вече 3 дни сайта ме изхвърля преди да финализирам заявката си, посочвам адрес на Габиели. След комуникация и с Асда и с Габиели -никакъв резултат

За мен най-читавите са Габиели и не съм имала проблем с поръчка от Асда до техен адрес.
Проблема е или в сайта на Асда, картата ви или комбинация.  Не знам какво очаквате да направи превозвача.
Виж целия пост
# 168
Здравейте,
Като поръчвате от Asda groceries кой превозвач използвате? Посочих адреса на Габриели и ми блокираха акаунта и отмениха поръчката. След 15минутен разговор с обслужване на клиенти на Asda ми обясниха, че на адреса им били регистрирани над 200 потребители и затова не приемали повече нови клиенти. Аз обясних защо е така, че това е превозвач, но това било политика на фирмата и няма какво да се направи.
Моля ви, споделете с кои превозвате, за да си пусна поръчката през него.
Виж целия пост
# 169
След 15минутен разговор с обслужване на клиенти на Asda ми обясниха, че на адреса им били регистрирани над 200 потребители и затова не приемали повече нови клиенти. Аз обясних защо е така, че това е превозвач, но това било политика на фирмата и няма какво да се направи.

По принцип, хич не е хубаво да се впускате в подобни обяснения със сайтовете, от които пазарувате, защото голяма част от тях не пращат до 'mail forwarding addresses', и по този начин – освен че самите вие няма да постигнете нищо – е възможно да "прецакате" един куп други потребители, които до момента са ползвали адреса безпроблемно. Peace
Виж целия пост
# 170
Има ли някаво раздвижване с курсът от 22.10.17г на GGBG и Лерон с вашите пратки. Моят статус на Лерон е пътува.
Виж целия пост
# 171
След 15минутен разговор с обслужване на клиенти на Asda ми обясниха, че на адреса им били регистрирани над 200 потребители и затова не приемали повече нови клиенти. Аз обясних защо е така, че това е превозвач, но това било политика на фирмата и няма какво да се направи.

По принцип, хич не е хубаво да се впускате в подобни обяснения със сайтовете, от които пазарувате, защото голяма част от тях не пращат до 'mail forwarding addresses', и по този начин – освен че самите вие няма да постигнете нищо – е възможно да "прецакате" един куп други потребители, които до момента са ползвали адреса безпроблемно. Peace

Едва ли са обърнали внимание на това (искрено се надявам да не навреди на други). Сигурно 13 от 15те минути ме размотаваха от един служител на друг и обяснението ми беше съвсем накрая и бях толкова ядосана,че им затворих дори.
Виж целия пост
# 172
Има ли някаво раздвижване с курсът от 22.10.17г на GGBG и Лерон с вашите пратки. Моят статус на Лерон е пътува.

Да, имам мейл, че е пристигнал и ще ме уведомят, когато е обработен.
Виж целия пост
# 173
Ох, тези от GGBG и мен почнаха да ме дразнят. ooooh!

Миналата седмица в склада им в UK би трябвало да са пристигнали 2 мои пратки – една в четвъртък и една в петък. До днес, обаче, не бях получила никакви уведомителни мейли – от сутринта на пощата си имам съобщение, че при тях е пристигнала 1 моя пратка, която ще пътува със следващия им курс. Rolling Eyes А трябваше и 2-те вече да пътуват към мен.

Някой има ли инфо какво се случва? Защо е това забавяне с отразяването на пратките в системата им? Да не би вчера камионът им да не е тръгнал от UK към България?

EDIT: Вече всичко е наред. Оказа се, че и двата ми пакета пътуват насам. Peace
Виж целия пост
# 174
Здравейте, искам да регистрирам пратка в сайта на Габиели от английския Амазон. Какво се пише на "Референтен номер или  фактура" и откъде да видя номера за проследяване? Пратката ми е шипната вече.
Виж целия пост
# 175
На Референтен номер или фактура, даваш номера на поръчката ORDER # ххх-ххххххх-ххххххх Не всички пратки имат номер за проследяване. Като влезеш в поръчката и дадеш трак, ще ти излезе номера, ако има такъв.
Виж целия пост
# 176
vanian, много ти благодаря  bouquet
Виж целия пост
# 177
Здравейте! Кой превозвач ползвате за поръчки от Теско Гросерис. По принцип съм ползвала само услугите на Габиели, но не доставят до техния склад.
Виж целия пост
# 178
За разочарованите от ГГБГ, пробвайте Лерон. Имат добра комуникация с клиент, пращат редовно мейли за всичко.
ГГБГ пак има нов офис в Берлин, трети поред в Германия за 1 година..
Виж целия пост
# 179
Аз съм си доволна от GGBG, само ме дразни моментът със забавянето на мейлите. Sunglasses
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия