Коя банка ползвате и какви такси ви удържат?

  • 147 724
  • 1 663
# 1 275
Логиката не знам защо от нас се търси, предложихме работещо решение...нооо....кой както си реши да действа.
Достатъчно е изписано за активирането на неон и за проблемите и тяхното решаване на последните страници на тази тема...
Виж целия пост
# 1 276
Моят опит с чата, за съжаление, е негативен. Трябваше да предадат на компетентното звено, да чакам обаждане и накрая си получих картата с напълно грешно изписано на латиница име. Засега така ще я ползвам.

При нас, както разпозна от сниманата карта населеното ни място - така си и остана, Попица - някакво плевенско село. Е не сме оттам Simple Smile.
Но пък трябва да похваля приложението - прехвърлих го на нов телефон без проблем. Това ми спестява допълнителни разправии с некомпетентните служители он и оф лайн. Просто и двата телефона бяха включени, при желание за регистрация на новия телефон, изпрати някакъв код на стария, там си влязох с ПИН-а, видях кода, написах го в новия и готово. Сега за приложение на ЦКБ на новия телефон, ще трябва да се ходи в офис. Там поне са по-  компетентни.
Виж целия пост
# 1 277
Новият телефон с нов номер ли е, т.е. сменя ли се и сим карта, или само апарата?
Виж целия пост
# 1 278
На телефона имам Револют приложение, но нямам физическа карта към него.
В кейса на телефона си държа картата на СКГТ и наскоро на два пъти апаратите в метрото ме таксуваха по 1.60.
Как мога да блокирам Революта за да не харчи пари без мое знание?
Единия път беше включен нета, втория-не.
Виж целия пост
# 1 279
Замразяваш картата в приложението или забраняваш безконтактните плащания.
Виж целия пост
# 1 280
Новият телефон с нов номер ли е, т.е. сменя ли се и сим карта, или само апарата?
С една карта е. Бях сменил SIM картата вече в новия телефон. Стария беше без SIM. Не разбирам много честно казано, но зная, че това няма значение. Всеки апарат, от такива с копчета, до най сложния имат т.нар. IMEI за SIM картата. Това е един уникален номер, който си търси приложението. Това е индентификация за всичко, дори могат да намерят телефона с извадена SIM ако си слоупотребил по някакъв начин. Или да набереш спешен телефон дори от такъв с копчета, в който няма SIM карта. Държиш ли телефона физически в теб, и оперираш с приложението, е равносилно на е-подпис. А в интернет банкиране може да влизаш от много устройства,  (компютри, телефони без приложение) и няма гаранция че сте Вие, т.е. притежателя на банкирането. И за това иска още идентификации (SMS и т.н.).
P.S. NOKIA 1100 имаше някакъв пропуск за определена партида, която софтуерно си сменяше IMEI номера. Беше странно, но правеха някакви злоупотреби с тях. Примерно прихващат SMS за банкиране, и източват сметки някак, и не можеха да ги хванат. Още намирам обяви че плащат/търсят такива телефони за над 10-15 хил лв. https://blitz.bg/obshtestvo/lov-za-stari-nokia-1100-ne-mogat-da- … h_news171438.html
Виж целия пост
# 1 281
Здравейте,
Моля някой да сподели ползвал ли е револют извън Европа и там важат ли условията за безплатно теглене и ПОС терминал, колкото бройки е стандратно, интересуваме за Дубай и UK.
Благодаря!
Виж целия пост
# 1 282
Плащала съм на ПОС в Турция без проблеми
Виж целия пост
# 1 283
В няколко африкански държави съм ползвал Револют, няма грижи.
Виж целия пост
# 1 284
В Канада също ще може да се ползва Револют през гсм, нали?
Виж целия пост
# 1 285
Здравейте, влизам отново да се оплача от съпорта на TBI - абсолютно неадекватни! Днес сутринта видях, че са ми дръпнати пари от някакъв сайт - 29,95 евро или 58,58 лв. Минути след това писах на съпорта да го спрат, че не е мой превода и тн. Получих дежурния им отговор, че ще изпратят запитване към колегите им и ще ми върнат отговор. Разбрахме се все пак да е бързичко, а не като последния път. Разбира се - нищо! Малко след обяд пиша пак, пак обяснявам - почти вдигнах скандал в чата - пак ще питат и ще ми звъннат до края на деня. Нищо! Към 19,00ч пак пиша, обяснявам, вдигнах скандал в чата Rage.....Тази ми казва, че транзакцията съм я потвърдила аз и те не могат да направят нищо, трябвало търговеца да я откаже. Rolling Eyes Съветва ме да се свържа с търговеца и да се разбера с него - е, аз ако можех нещо да направя нямаше да се занимавам с тях! Дълго се разправяхме, накрая каза, че пак ще направят справка и ще ме уведомят. Ужас!!! А ако не бяха 60лв, а 6000 - така ли пак ще ме размотават??? Ще ме накарат във вторник да ида до централния им офис и да се разправяме.....Накрая ще си закрия сметката при тях щом един превод не могат да спрат цял ден!

Като пояснение аз сайта разбрах кой е, а преди 2 седмици направих там едно малко плащане от 1 евро с Curve cash картата. Днес обаче зад Curve е била Neon картата и са ми дръпнали тия пари, сайта явно е бил фалшив - за първи път ми се случва да се подлъжа, а редовно пазарувам онлайн. Все пак от TBI можеха да спрат превода и да не го излъчат, а не да ми казват "Ама ние откъде да знаем, че не сте направили превода Вие?" Еми щом ви пиша и обяснявам, че не съм аз, значи не съм!  В тази връзка сега най-вероятно няма да мога да ползвам повече Curve картата, ще трябва да я закрия? Защото в случая тя е компрометираната, нали? Worried

Оффф, извинявам се за дългия пост, ама съм много ядосана на TBI! Imp
Виж целия пост
# 1 286
Все пак от TBI можеха да спрат превода и да не го излъчат, а не да ми казват "Ама ние откъде да знаем, че не сте направили превода Вие?" Еми щом ви пиша и обяснявам, че не съм аз, значи не съм!
В тази връзка сега най-вероятно няма да мога да ползвам повече Curve картата, ще трябва да я закрия? Защото в случая тя е компрометираната, нали? Worried
Няма начин да върнат трансакцията. И друга банка да беше, все същото. В тези случаи се подава писмено искане за връщане на парите(chargeback), поради еди си какви причини. Няма как да вярват на думите ти. Ако ставаше така, знаеш ли колко измамници щяха така да си връщат парите?

Да, Curve картата е компрометирана. В допълнение, ако искаш някой да ти връща парите, това е Curve(онлайн се подава искането), защото на практика те са изтеглили парите от TBI картата ти. Ще стане и през TBI, но аз бих разчитал повече на Curve. Мисля, че Curve ще ти издадат нова карта без плащаш, но не съм сигурен.
Виж целия пост
# 1 287
В определено време след направено плащане с обаждане в банката на обслужващия ни служител сме спирали превод - правила съм го нееднократно в работата ми. Ако ми бяха казали, че искат писмено да заявя действието - ок, ама не споменаха.
Ще опитам да се свържа и с Curve, ако не е късно. Благодаря, ЧревоУгодник!
Виж целия пост
# 1 288
Банков превод може да сте спирали с обаждане в банката / вече и това не е възможно ако е blink превод/, плащане с карта няма как да се спре ако парите вече са дръпнати от съответния търговец.
Иначе в случая ме съмнява и curve да направят нещо. Не знам кой е сайта, но вероятно става въпрос за някакъв абонамент. Колега скоро купува билети от някакъв сайт, не прочел дребния шрифт и се абонирал за някаква програма за отстъпки с безплатен 30-дневен период, след което си дръпнаха едни 50 евро от картата му..
Виж целия пост
# 1 289
Преди време в уоцъп ми се появи съмнителен профил на мадама с желание да купи стока от мен по обява в олх.
Без да се пазари за цена направо искаше да преведе парите и ми стана съмнително и спрях да пиша.
На другия ден(понеделник) получих смс, че от картата ми са трансферирани пари конвертирани в рубли.
Звъннах на оператор, след което в офис и блокираха картата ми и заявих да ми я сменят с нова.
До края на седмицата всичко беше наред и сумата бе възстановена.
От този момент картата ми е винаги блокирана през апликацията на гсм-а и я ползвам много рядко за превод на пари в чужбина.
Хакерите се оказаха ватенки и имали честа практика така да крадат пари.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия