Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да получа информация за продуктите, които не са включени в брошурата, ако не разполагам с карта за поръчки?
Как мога да получа информация за продуктите, които не са включени в брошурата?
Какви са условията за връщане на специалните предложения на Avon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да получа информация за продуктите, които не са включени в брошурата, ако не разполагам с карта за поръчки?
Ако не разполагате с карта за поръчки, можете да се свържете с вашия представител или координатор, които могат да ви предоставят информация за продуктите, които не са включени в брошурата. Освен това, можете да използвате онлайн платформата на Avon, където ще намерите информация за неилюстрованите предложения и продуктите, които не са включени в брошурата.
-
Как мога да получа информация за продуктите, които не са включени в брошурата?
-
Какви са условията за връщане на специалните предложения на Avon?