Първа кола

  • 46 390
  • 698
# 660
Аз съм ЗА газова уредба.
Карам от 8 години кола с газ и съм много доволна.Друго си е да кажа "до горе" и да ми сипят за 20 лв,а човека до мен да зарежда дизел до горе за 60 Grinning С един резервоар минавам около 300 км+ ,не съм чакала да свърши съвсем...
Иска елементарна поддръжка, за да не се прецака инжекциона,която струва 30-40 лв и се прави през 4-5 години.
Абе,инвестицията в газова си струва от всякъде,стига да не си фен на високите скорости и мощните автомобили.Тогава само дизел . Simple Smile
Виж целия пост
# 661
Аз съм ЗА газова уредба.  ...Абе,инвестицията в газова си струва от всякъде,стига да не си фен на високите скорости и мощните автомобили.Тогава само дизел . Simple Smile

Яаа, добре, че моята джипка (и неколко хиляди подобни), не знае, че не трябва да върви на газ като на бензин Simple SmileSimple SmileSimple Smile.
Виж целия пост
# 662
Аз съм ЗА газова уредба.  ...Абе,инвестицията в газова си струва от всякъде,стига да не си фен на високите скорости и мощните автомобили.Тогава само дизел . Simple Smile

Яаа, добре, че моята джипка (и неколко хиляди подобни), не знае, че не трябва да върви на газ като на бензин Simple SmileSimple SmileSimple Smile.

Не върви като ДИЗЕЛ  и не може да и сложиш турбо.Или може,но излиза скъпичко.
Я,че си мъж,да те хвана ,ако можеш да ми разясниш-какви са симптомите на акумулатор за смяна?
На 5 години е моя и днес имах проблем с паленето,но не знам дали е от него.
Виж целия пост
# 663
За съжаление няма къде да го сложа този резервоар за газта, малък ми е багажникът. Иначе моята гори като жаден слон, не мога да ѝ насмогна 10/100...
Виж целия пост
# 664
Това си е нормален разход зимата в задръстванията из София.
Виж целия пост
# 665
Аз съм ЗА газова уредба.  ...Абе,инвестицията в газова си струва от всякъде,стига да не си фен на високите скорости и мощните автомобили.Тогава само дизел . Simple Smile

Яаа, добре, че моята джипка (и неколко хиляди подобни), не знае, че не трябва да върви на газ като на бензин Simple SmileSimple SmileSimple Smile.

Не върви като ДИЗЕЛ  и не може да и сложиш турбо.Или може,но излиза скъпичко.
Я,че си мъж,да те хвана ,ако можеш да ми разясниш-какви са симптомите на акумулатор за смяна?
На 5 години е моя и днес имах проблем с паленето,но не знам дали е от него.
Баш От него си е.Скоро може и да умре напълно имай го  в предвид.
Виж целия пост
# 666
Това си е нормален разход зимата в задръстванията из София.

За съжаление това е летния разход, зимния е...... #Crazy #Crazy #Crazy
Виж целия пост
# 667
За съжаление няма къде да го сложа този резервоар за газта, малък ми е багажникът. Иначе моята гори като жаден слон, не мога да ѝ насмогна 10/100...
На мястото на резервната гума, а нея в багажника.
Каква е тая малка кола, комбито ми харчи толкова на бензин? То май е вярно, че малките коли не харчат малко или поне не толкова малко, че да оправдаят неудобството от размера си.
Виж целия пост
# 668
Пак зависи къде минаваш. На мен из центъра ми е давало и 12/100 въпреки старт стоп системата. Ако разстоянието е кратко докато загрее колата, също може да е причината за високия разход.
Не си спомням какво караше, но едва ли е 200+ коня или старо СУВ с размери на камион. Grinning
Виж целия пост
# 669
Бубата, като каза коне....имаме две коли с еднакви купета, но с различни двигатели. На едната двигателя е два пъти по-мощен от другия....харчат еднакво. Засекли сме ги при нормално ежедневно каране по един и същи маршрут. С маломощната е мъка по магистралата, щот не набира бързо. Та затова гледайте да вземате по-големия двигател, който производителя предлага за купето.
Виж целия пост
# 670
Абе, не е супер малка, ама не е и голяма. Пежо 207. Нямам резервна гума, багажникът не е супер малък, но, ако сложа газова уредба, ще го запълня целия...не става някак си.  newsm78 Thinking
Хич, не ѝ разбирам, ама май била по-мощна, та затуй горяла повече + че е автоматик.
Виж целия пост
# 671
Тя жената още кола не е купила , вие газова уредба и препоръчвате. Съвет не купувай кола  нов внос със сложена газова уредба . Това автоматично означава е тази кола е доста карана и  доста ремонти ще има по нея.
Ако е от човек със газова уредба , може.
Виж целия пост
# 672
Няма кола нов внос, която да не е карана. Ние километраж не гледахме, гаранция че е бъзикан. Поне е карана по читави пътища, което маааалко отлага във времето ремонтите по ходовата част. ПиснА ми все нещо да хлопа, честно ви казвам!
Виж целия пост
# 673
Няма кола нов внос, която да не е карана. Ние километраж не гледахме, гаранция че е бъзикан. Поне е карана по читави пътища, което маааалко отлага във времето ремонтите по ходовата част.
Е как беееее........само немски бабички ги карат, с внучето до училище. 10-12 год., на 100-120К макс. Joy

Иначе моята гори като жаден слон, не мога да ѝ насмогна 10/100...
Ми ако не е голяма, нормално. Особено в града, по-малък двигател харчи колкото по-големия. Аз рядко скачам над 10 в града.
Виж целия пост
# 674
какви са симптомите на акумулатор за смяна?
На 5 години е моя и днес имах проблем с паленето,но не знам дали е от него.

Ако е акумулатор ще върти стартера по-бавно, измъчено, и лампичките на таблото ще намаляват интензитета на светенето (по-слабо ще светят) докато върти.
Ако върти добре, но просто не пали от раз, както при топло време, а след по-продължително въртене, проблемът е от горивната система свещи (при дизел, бензин), помпа (при бензин) филтър (при дизел, бензин) центровка - при по-стар бензин с карбуратор или моноинжекция, и още 100 неща може да са, зависи от куп неща. Но такъв проблем отново неминуемо води рано или късно до проблем с акумулатора, особено ако е по-старичък и особено ако в резултат на влагата клемите са се окислили или на акумулатора или на алтернатора и не зарежда добре.
Та, не гадай , а минавайки покрай някой акумулаторджия (има навсякъде) спри и помоли да го замери, ще ти каже каква е хавата - напрежение, стартов ток и какво подава алтернатора.
Обикновено акумулаторите изкарват по 4-6 години, зависи от много неща, но средно, марка средна хубост. Ако не е разреждан. Иначе от масовите боклуци  може и на третата година някой да сдаде багажа... Оригиналните (заводските) единствено карат повече, над 6, че дори и 7 години.
И ако сменяш акумулатор внимателно се разрови кой е твоят, има значение, не разчитай, че сваленият е правилният.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия