Седми клас 2019/2020 - тема 1

  • 30 861
  • 802
# 540
Много благодаря!
Честит празник на всички празнуващи днес!
Виж целия пост
# 541
Честит Имен Ден на maria77bg и на Мария!
Бъдете живи и здрави, момичета bouquet
Виж целия пост
# 542
О, много ви благодаря, момичета! Hug

Честито и на адашките ми и всички, които празнуват!  Flowers Bouquet
Прекрасен ден ви пожелавам! Simple Smile
Виж целия пост
# 543
Flowers TulipFlowers TulipFlowers Tulip И от мен поздравления за именичките !
Виж целия пост
# 544

Честит празник на всички с името Мария !Бъдете здрави, усмихнати, все така борбени и човечни!
Знам, че в темичката ни са поне 5, но за да не пропусна някоя-по общо...🌸 🌺 🌹 🌼 🌻
Виж целия пост
# 545

Честит празник на всички с името Мария !Бъдете здрави, усмихнати, все така борбени и човечни!
Знам, че в темичката ни са поне 5, но за да не пропусна някоя-по общо...🌸 🌺 🌹 🌼 🌻


Не знаех Simple Smile
Да се чувстват поздравени bouquet
Виж целия пост
# 546
Не мога да повярвам, че не може цялата система да е работеща по време на класиранията. Да не може една секретарка да провери дали детето, което кандидатства е записано или има качествен принтер; да не може училищата в системата да си обявяват свободните места и нормални срокове за 4-10 класиране... Или това са врати за връзкари и масово да се правят на цапнати, или просто никой не може да измисли една интелигентна и работеща система и да я ползва. Не зная кое е по-лошото от двете, ама хич не е на добре.

maria77bg, аз лично се чудя защо и заявлението за участие във второ класиране е задължително да се подаде на хартия в училището, където е прието дете на първо. Би могло да се случва през профила в МОН, отново с декларация за съгласие на родителя (както при подаването на желанията за участие в класиранията).
Виж целия пост
# 547
Аз пък смятам, че към настоящия момент подаването на заявление за участие във втори етап на класиране трябва да е на хартия в училището, където е прието детето на първо класиране. Иначе много от кандидатите, които са подали пробно в друга област, могат да се запишат там където реално искат да учат и да продължат да играят примерно в София, за да видят докъде ще се придвижат на второ класиране.
Виж целия пост
# 548
Аз пък смятам, че към настоящия момент подаването на заявление за участие във втори етап на класиране трябва да е на хартия в училището, където е прието детето на първо класиране. Иначе много от кандидатите, които са подали пробно в друга област, могат да се запишат там където реално искат да учат и да продължат да играят примерно в София, за да видят докъде ще се придвижат на второ класиране.

Това не го бях предвидила като потенциална опасност.
Ами ако системата позволи само за тези, които в една област са подали заявление?
Виж целия пост
# 549
Аз пък смятам, че към настоящия момент подаването на заявление за участие във втори етап на класиране трябва да е на хартия в училището, където е прието детето на първо класиране. Иначе много от кандидатите, които са подали пробно в друга област, могат да се запишат там където реално искат да учат и да продължат да играят примерно в София, за да видят докъде ще се придвижат на второ класиране.

И аз мисля по същия начин. Едно от малкото добре измислени неща за мен.
Виж целия пост
# 550
Ииии честит празник на всички празнуващи днес, с пожелание със здраве, щастие и борбеност да си носят красивото име, а името им да се слави и във връзка с постигнати сериозни победи по проблемите тук :Р
Виж целия пост
# 551
Скрит текст:
Аз пък смятам, че към настоящия момент подаването на заявление за участие във втори етап на класиране трябва да е на хартия в училището, където е прието детето на първо класиране. Иначе много от кандидатите, които са подали пробно в друга област, могат да се запишат там където реално искат да учат и да продължат да играят примерно в София, за да видят докъде ще се придвижат на второ класиране.
Това не го бях предвидила като потенциална опасност.
Ами ако системата позволи само за тези, които в една област са подали заявление?
Условията трябва да са еднакви за всички.
Виж целия пост
# 552
Здравейте,
досега не съм писала в темите, но започнах да ви чета редовно, понеже и ние си имаме бъдеща седмокласничка вкъщи. Пуснах и три от писмата към МОН и компания, относно вторите дати за НВО.

Да поясня, нещо, за което Дидева ми отвори очите, нивото на език при РИЧЕ също е като ИИЧЕ в целите на мон. В таблицата според мен не е коректно написано.

Не разбирам как така РИЧЕ и ИИЧЕ ще имат еднакво ниво на език накрая, като в РИЧЕ учат по-малко часове по този език?

Забравих - честит имен ден на всички Марийчета в темата, бъдете живи и здрави!
Виж целия пост
# 553
Не разбирам как така РИЧЕ и ИИЧЕ ще имат еднакво ниво на език накрая, като в РИЧЕ учат по-малко часове по този език?
Колко по-малко? Simple Smile Ако сравним примерно професионална паралелка с ИИЧЕ и профилирана с РИЧЕ, може да се окаже точно обратното.
Виж целия пост
# 554
Тя Дидева го беше написала под моя пост, но сега виждам, че й е изтрит коментара за учебните планове. Мисля, че с табличка (пак от нея съм си я взела) ще е по-лесно:
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия