Всички въпроси за банкови карти на едно място. Допитайте се до експерта в темата!

  • 14 660
  • 340

Анкета

Имате ли кредитна карта и за какво най-често я използвате?

Опции:

* Гласуването приключено: ср, 06 ное 2019, 14:09

# 315
Грешки с кредитна карта не съм имало, защото и такава карта не съм имала.
Виж целия пост
# 316
Плащане в интернет
Виж целия пост
# 317
Експертът по темата ако има въпроси да си ги зададе - аз ще му обясня Wink
Виж целия пост
# 318
Нямам кредитна карта, за мен това са дългове. Дебитната я използвам за всичко - плащания на пос, в Интернет, теглене от банкомат и т. н.
Виж целия пост
# 319
Нямам кредитна карта.
Виж целия пост
# 320
Имам кредитна карта,но не съм я използвала.
Виж целия пост
# 321
Нямам кредитна карта, никога не съм имала и не искам. Досега така и не съм установила предимството на кредитната пред дебитната карта, вероятно бих си поръчала, ако има такова. Таксите са прекалено високи, трябва постоянно да следя някакви срокове, някой може да злоупотреби, а обикновено дават големи лимити, независимо, че искаш по-малък... Ползвам си дебитната карта - има същите функции - плащам с нея - онлайн и при пазаруване, правя резервации - ако резервацията изисква кредитна карта, просто не я правя, а търся такава с дебитна. Ако ми трябват повече пари в даден момент, то съм се погрижила да спестя известна малка сума, така че да не завися от външни фактори и после да се чудя как да изплащам. Преди време ми бяха натрапили една кредитна карта като условие да ползвам някаква услуга, с над 70 лв. годишна такса! Обстрелваха ме с постоянни напомняния да я активирам и уверения как ще благоденствам след това. Блокирах телефоните, от които ме подтикваха да я ползвам, но те звъняха от нови и нови. Слава Богу - изтекоха 3 години, колкото беше срокът за активиране, и ме оставиха на мира. Относно личния банкер, който да ме съветва как да си управлявам финансите - нека ги има, пък аз ще си ги управлявам. Smiley
Виж целия пост
# 322
Поредният фишинг мейл:

"Актуализирайте акаунта си.
от:   
UniCredit Bulbank (support.online@creditbullbank.bg)
дата:   21.10.2019 06:16
до:   
................................................................


Уважаеми клиенти,

 
Някои данни в профила ви липсват или са неправилни
ние трябва периодично да проверяваме информацията за профила, за да гарантираме,

че нашите клиенти могат да използват нашите услуги правилно.

Моля, актуализирайте незабавно информацията си, за да продължите да се радвате на всички предимства на профила си.

Ако не актуализирате информацията Ви в рамките на 2 дни, ще ограничим използването на профила Ви.

 

Актуализиране на данни (ред. моя - това е връзка, която всъщност е адрес, различен от този на банката.)


Unicredit Bulbank

Copyright 1999-2018"

П.П. Нямам акаунт.

Здравейте,

Благодарим Ви, че ни писахте. В случай, че попаднете на фишинг атака, може да я препратите на нашите колеги от Център за контакт с клиенти на адрес CallCentre@UniCreditGroup.bg. Полезни съвети как може да се предпазите от такъв тип атака може да научите в нашия сайт - https://www.unicreditbulbank.bg/bg/za-nas/novini/predpazvane-ot- … shing-ataki-2019/
Поздрави и хубава седмица! Simple Smile
Виж целия пост
# 323
Ползвам само дебитни карти. Използвам ги - плащания на месечни сметки, пазарувания, плащания на почивки, получаване на суми, други.
Преди имах деб.карта на ЦКБ, на която имах кеш бек - връщаше ми се процент от сумата, която плащах - месечно; от както я нама тази услуга намалих плащанията с тази дебитната карта.
Мислите ли да въведете така дебитна карта в Уникредит?

Здравейте,

Извиняваме се за забавения отговор. Към момента това е услуга, която се предлага към кредитни карти на УниКредит Булбанк. В зависимост от вашите нужди и потребности може да изберете подходящата за вас. Пълният списък с кредитните карти, както и техните тенически параметри, може да откриете в нашия сайт - https://www.unicreditbulbank.bg/bg/individualni-klienti/bankovi- … i/kreditni-karti/.

Поздрави и хубава седмица!
Виж целия пост
# 324
За плащане в интернет

Въпрос:
Защо вече няма контактни карти, а се преиздават безконтактни без изричното предварително уведомяване на картодържателя? Аз може да не искам безконтактна?! Не би ли следвало банката да предлага и контактен и безконтактен вариант на една и съща карта?

Здравейте,
Безконтактната технология предоставя на потребителите допълнително удобство, бързина и гъвкавост. Те дават възможност на всеки клиент да плаща всякакви суми по предпочитания от него начин. Световните тенденции показват, че този нов стандарт на разплащане става все по-масов сред потребители и търговци, именно поради своята универсалност, и разбира се, добавена стойност.
Също така може с няколко клика в мобилното си банкиране Bulbank Mobile да заключвате и отключвате своята карта временно с цел сигурност.

Поздрави и хубава седмица!
Виж целия пост
# 325
Ако имаме, но неползваме кредитната си карта, колко са таксите?

Здравейте,

В зависимост каква е вашата кредитна карта и към коя банка, таксите и условията по нея са различни. Ако не сте сигурни какви са таксите към вашата лична кредитна карта, може да се обърнете към обслужващата Ви банка и тя ще ви даде актуална информация.

Ако нямате кредитна карта, но искате да си издадете такава, може да разгледате предложенията на УниКредит Булбанк - https://www.unicreditbulbank.bg/bg/individualni-klienti/bankovi- … i/kreditni-karti/.

Оставаме на разположение при допълнителни въпроси.
Поздрави и хубава седмица!
Виж целия пост
# 326
Forwarded message ---------
От: Булбанк онлайн <bulbank@u-picardie.fr>
Date: пн, 28 окт 2019 г., 15:14
Subject: Важно за Вашето обслужване
To:
Профилът ви е временно спрян.
Сигнал за сигурност
Известна бе необичайна дейност с дебитна карта
Уведомяваме ви, че открихме необичайна активност на дебитната ви карта. За вашата защита, ние трябва да прегледате тази дейност незабавно.
Моля, влезте в профила си Онлайн банкиране в Онлайн достъп
За да прегледате и потвърдите активността на профила си. След проверка на транзакциите с дебитна карта проверете за най-новите транзакции.
Ако не актуализирате информацията си в рамките на 48 часа, на вашата дебитна карта могат да бъдат поставени определени ограничения
Обслужване на клиенти УниКредит Булбанк.
УниКредит Булбанк АД с ЕИК 831919536 /Банка/та/, със седалище и адрес на управление гр. София 1000

Здравейте, и аз получих съобщение за фишинг, благодаря че публикувате къде да бъде изпратено, за да може да се сигнализира на банката.
Виж целия пост
# 327
Аз пък искам да попитам какви мерки вземате спрямо фишинг-мейлите. Аз съм клиент на банката и вече няколко пъти получавам фалшиви мейли с линк, който да се последва за да си “актуализирам” детайлите.
Първия път се обадих на клиентския ви център и служителката каза че има много подобни сигнали в същия период от време.
В същото време НЯМА никаква информация на сайта ви, или например чрез смси към клиентите да са бдителни към тази атака.
Не мислите ли че има нужда да предупреждавате клиентите си, преди да изгорят? Особено по-възрастни биха се хванали..

И още нещо- защо активното онлайн банкиране е обвързано с мобилното такова? Това изключително усложнява нещата при онлайн преводи. Тъй като правя плащания предимно през мобилното банкиране, не знаех за тази ситуация. Наскоро ми се наложи да ползвам другото и какво изумление беше когато разбрах че не мога да подпиша платежно нареждане защото нямам токен, генериращ се в мобилното.. пълна и ненужна каша!

Здравейте,

Винаги обръщаме внимание на клиентите, че банката никога не би поискала предоставяне на каквато и да е лична инфомация онлайн. Съветваме ги да бъдат внимателни и да проверяват източните, от които са получили съмнителните съобщения. В нашия сайт има подробна информация, която съдържа полезни съвети с цел предпазване от фишинг атаки. Може да се запознаете с тях на следния линк - https://www.unicreditbulbank.bg/bg/za-nas/novini/predpazvane-ot- … shing-ataki-2019/.

По отношение на другия Ви въпрос - идеята на М-токен е подписването на преводи през Булбанк Онлайн да бъде по-удобно. М-токен е приложение, част от Булбанк Мобайл, чрез което се генерират уникални кодове за подписване на плащания и заявки в онлайн банкирането. Лесно може да активирате своя М-токен, ако не сте. Потърсете Булбанк Мобайл в магазина за приложения на Вашия смартфон и може да активирате М-токен през Вашия профил в Булбанк Онлайн или в удобен за Вас филиал на банката. Повече за самия М-токен и често срещани въпроси може да намерите и в нашия сайт - https://www.unicreditbulbank.bg/bg/fastbank/bulbank-online/#zash … iviram-m-token-id

Поздрави и успешна седмица!
Виж целия пост
# 328
В моята банка не е задължителна, но според мен всеки е редно да има такава.
Ами не питах теб. Бреййй какво ли бе прави човек за една точилка.
За да не е спам искам да попитам има ли кякаква статистика за слпупотребите с банковите карти. През годините има ли спад или ръст?

Здравейте,

Няма официална информация дали има спад или ръст в опитите за фишинг. Това, което Ви съветваме е да се запознаете с начите, чрез които може да се предпазите от подобен тип атака. Как може да разпознаете опита за фишинг атака, както и какво е нужно да направите, ако се съмнявате че сте обект на подобен тип злонамерени действия, може да научите в нашия сайт - https://www.unicreditbulbank.bg/bg/za-nas/novini/predpazvane-ot- … shing-ataki-2019/.

Поздрави и успешна седмица!
Виж целия пост
# 329
Песимист съм относно кредитните карти!...Какви са плюсовете им?

Здравейте,

Накратко - кредитна карта е отпуснат от банката кредитен лимит. Най-често може да я използвате за разплащане в търговски обекти както в България, така и чужбина и при онлайн разплащания. По този начин се възползвате от до 45-дневния гратисен период на картата, при който ако възстановите цялата сума, не заплащате лихва. В случай, че теглите от банкомат има възможност да Ви начислят такса за теглене + лихва на изтеглената сума. Също така УниКредит Булбанк има различни промоционални условия по своите новоиздадени кредитни карти, с които да си спестите или цялата или част от годишната такса за обслужване за определен период.

Поздрави и успешна седмица!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия