Ако броят заразени остане същия или се увеличи,как трябва да започне учебната година/анкета родители

  • 20 652
  • 844
# 645
Тук всеки втори се опитва да изкара учителя какъв ли не. Всички са от експерт нагоре в образованието.
Нормално е учителите да не са съгласни. Нормативите ни са определени според натовареността в нормално присъствено обучение. При ДО и смесено, натовареността се увеличава доста. Затова сега, след като видяхме за какво става дума, учителите повечето сме против. В нашата гимназия само трима са заявили готовност да поемат допълнителни часове ДО, като двама от тях са по физическо. Никой друг не желае, макар и с допълнително заплащане. Моите аргументи са неефективност и твърде голяма натовареност.

1:1 с чутото от мен от не един или двама учители.. Как пък всичките ги изкараха скатавки, които просто не искат родителите да ги гледат..
Виж целия пост
# 646
Не съм член на този синдикат, мен не са ме анкетирали. За мен хибридно за учениците е различно от хибридно за учителите. При първото учениците имат и присъствени, и дистанционни часове, а при второто учителите преподават на едни ученици присъствено, а на други дистанционно. И в двата варианта не ме устройва. Бих предпочела изцяло ДО за кратко при констатирани случаи.
Виж целия пост
# 647

Извод: анкетата е опорочена, беше променена така щото да може да се гласува за много опции.

Това не е вярно!!!!
Анкетата наистина беше променена от мен и можеше за кратко/няколко часа/ да се гласува с две опции, но след твоята молба, беше отново върната в първоначанлния си вид.
Да припомня ли, че последната опция от анкетата е нежелателна според правилата на бг мама?
Виж целия пост
# 648
Значи правилно съм разбрала, че за учителите е преподаване на едни деца присъствено и на други дистанционно след редовните часове.
Затова ли са тези допълнителни часове при вас?
Тоест ако имаш 20 часа на седмица в договора, сега те питат дали искаш да караш още 5 допълнителни часа с деца онлайн?
Виж целия пост
# 649
При всякакви варианти в анкетата си пише, че електронното е след нормалните часове. Така ни се отнема времето за самоподготовка и вършене на друга работа и последните остават за сред нощите. А другата работа никак не е малко и в тези времена е още повече.
Виж целия пост
# 650
Ами Дъждец, натоварването за учителите не е ли очевидно - 15 деца ще са присъствено и с тях учителят ще си кара присъствените часове. Така се изчерпва заложеното по норматив време. После обаче идват децата, които са в ДО - за тях трябва отделен час (онлайн), отделна подготовка за него, отделно време за събиране на домашните, отделно време за раздаването им обратно и т.н.

Единствено при малките горе-долу е възможно да се разделят, където има един класен р-л и той им води всички основни предмети. Като тогава класовете трябва да се прегрупират - т.е. част от тях да са само ДО, а останалите - присъствено. И трябва да се намери учител, който да иска да е само ДО. Хубаво - може да се намери - но ако това е нашият класен ръководител, а ние искаме присъствено и ни натресат класната на друг клас, с която малкото дете не е свикнало, или съм дала мило и драго да не се паднем при нея?

А в нашето училище с учителите по английски, които са кът, съвсем няма да стане това преразпределяне и групиране. И ако не се намери желаещ учител, който да поеме цялото допълнително натоварване, трябва да привлекат отвън. Това ще струва още пари и пак ще ни вдигнат таксите. Ами не искам.
Виж целия пост
# 651
Аш, нали това казвам. Че самото предложение в анкетата е лишено от смисъл и е ясно защо така са гласували. Ако аз съм учител, също не бих се съгласила на този вариант. От една страна, няма да ми е спестен рискът от присъствено обучение, от друга, ще се главоболя допълнително с ДО.

За мен най-работещо е практиката в някои провинции на Канада, където учители, които искат ДО, преподават на ученици, които учат от вкъщи.
Или за хибридно с повечето предмети ДО, а основните или профилиращи присъствено.
И третият вариант с камерата в клас и присъствие за контролни.

Всъщност се оказва, че хибридно обучение в смисъла на линка на Слънчева с едни и същи деца никой не е предложил.
Виж целия пост
# 652
Тийновете в метрото:
Скрит текст:
Скрит текст:
Възрастните в метрото:
Скрит текст:
А от тези двете момчета, трябва да се научат и останалите на перона, как се носи маска:
Скрит текст:

Това по въпроса за маските, кой как мисли, че ще се предпази, как ще се носи и т.н...
Децата ни не са чудовища!
Виж целия пост
# 653
И третият вариант с камерата в клас и присъствие за контролни.
Аз не разбирам какво толкова му се дърпат на този вариант. Вярно, че прайвъсито отива на кино, но все пак обстоятелствата са различни. Голям праз, че някой ще види точно как преподава госпожата или че ще се снима лицето на Иванчо, докато го изпитват.
Виж целия пост
# 654
Аз не разбирам какво толкова му се дърпат на този вариант. Вярно, че прайвъсито отива на кино, но все пак обстоятелствата са различни. Голям праз, че някой ще види точно как преподава госпожата или че ще се снима лицето на Иванчо, докато го изпитват.

Ааа, има госпожи, които със сигурност няма да са доволни, ако лъсне как преподават! А пък за някои много бих искала да видя запис, но няма да ме огрее - мечтая си.
Виж целия пост
# 655
Ами не е приятно нечие дете да го качат из мрежата, докато го изпитват. Категорично неприемливо. И за учител също, докато преподава. Не намирам за редно по отношение на прайвъсито да се стриймва друго освен екран.
Виж целия пост
# 656
Аз не разбирам какво толкова му се дърпат на този вариант. Вярно, че прайвъсито отива на кино, но все пак обстоятелствата са различни. Голям праз, че някой ще види точно как преподава госпожата или че ще се снима лицето на Иванчо, докато го изпитват.

Ааа, има госпожи, които със сигурност няма да са доволни, ако лъсне как преподават! А пък за някои много бих искала да видя запис, но няма да ме огрее - мечтая си.
Ако се стигне дотам, въобще не искам и да ги гледам. Нали са за учениците, не са за родителите Grinning

Ами не е приятно нечие дете да го качат в клип, който да тръгне из мрежата. Категорично неприемливо. И за учител също.
Чудесно може да се контролира това със съвременните технологии. Преподава се онлайн в реално време, в платформа без права за запис, без възможност за даунлоуд. Или някъде се съхранява запис без право за даунлоуд. Най-многото някой хитрец да заснеме екрана с камерата на друго устройство и да разпространи клип нерегламентирано - за това трябва да има забрана и наистина някакво наказание.
Виж целия пост
# 657
Излъчено веднъж може да го заснеме по много начини. Не е добре.
Виж целия пост
# 658
Може да има учители, които да нямат нищо против. Много по-приемливо е, отколкото да остават след работа, за да преподават и онлайн часове. А и все едно онлайн часът не може да се запише по същия начин. Както и лицата на децата, участващи в ДО - всичко може да се запише нелегално с камера отстрани (т.е. не от самото устройство, което се използва за ДО). Но на - искаме ДО, не искаме запис на часа на присъствените Hands V
Виж целия пост
# 659
Аз също смятам, че за голяма част от учениците в гимназиален етап хибридният вариант е много подходящ. Даже може да се съчетае с обърната класна стая. Присъствено - обсъждане на наученото ( прочетеното), задаване на въпроси (изясняване на неща, които не са усвоени достатъчно или не са разбрани), упражнения...
Това не е нова практика, има училища, в които се работи така по някои предмети. Нормативната рамка в момента обаче не позволява избягването на редовните присъствени часове в пълния им обем и частичната им замяна с ДО.

П.П. И не че нещо, ама в резултатите от анкетата пропускате 8+% отговори за присъствено обучение с ЛПС, с което привържениците на ПО минават 51%.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия