Дистанционно обучение за учениците-Teмa 9

  • 29 509
  • 743
# 660
Е хубаво де, истина ли е това? Нас ни побъркват в училище с мерки, маски и какво ли още не, а те ходят по семинари и купони.
Виж целия пост
# 661
Със Слънчевата ги следим сбирките в областта на образованието. На две от тях, проведени през последните две седмици, даже имаше височайшо присъствие. Ще се сетите. И същите тези представители на образователната система, пътуващи насам - натам, срещащи се с много други хора, искат преминаване към ОЕСР, щото нали....
Не съм против обучението от разстояние, просто двойният аршин не е моята мярка.
Виж целия пост
# 662
Просто проверете ФБ профилите на най-известните в медиите софийски директори. Дори не се посвеняват да качават информацията публично!
Виж целия пост
# 663
Това са пари, които или вече някой е дал, или трябва да вземе, а ако са от целеви бюджет, ще трябва да ги връщат. Затова предпочитат да ги изхарчат, пък каквото дойде. Нищо лично - просто бизнес.
Виж целия пост
# 664
Аз си мисля, че сега се отвори нова пазарна ниша - школи/частни уроци онлайн. Така вместо по 5-6 деца ще могат да направят по-големи групи, а и ще отпадне досадно то пътувате на децата през три квартала по студовете. При такива условия бих си записала детето някъде, иначе не.
Виж целия пост
# 665
Че то си ги има и сега.
Иначе  по заповед всички трябваше да са онлайн и само ако не могат да осигурят онлайн обучение - присъствено при спазване на мерките.  Но някак на доста места прочетоха заповедта наобратно.
Виж целия пост
# 666
Аз не знам, защо трябва да се плаща на учителите в училищата, като хората масово ще се възползват от уроци?
Не е упрек към вас!
Но когато човек изкарва парите си на свободния пазар, се оказва, че се труди и старае в пъти по-добре,  отколкото у дома, на заплата към бюджета...
Виж целия пост
# 667
Аз май не се изразих правилно. Не точно частни уроци, а по скоро това, което ние навремето му викаме кръжок.
Някакви занимания за да е зает с нещо, защото той не е на занималня и си пише домашните набързо и има доста свободно време.
Виж целия пост
# 668
Скрит текст:
sanaka, аз обичам да разчитам на причинно-следствените връзки. Като си задам въпроса "Защо учениците (не) разпространяват?", логичните отговори в подкрепа на второто са доста повече. Цяло лято тук в темата се повтаряше: "Ето, от май всички са по заведения, морета, никакви мерки не се спазват и нищо не се случва ." Това са фактите. Значи всичко е преувеличено. Но сега имаме съвсем друго развитие. По същия начин - група хора, на затворено, за дълго, всеки ден без маски и същата тая група се пръска и има много повече контакти от средностатистическия работещ (курсове, спорт, занимални, други приятели след училище). Тази комбинация води до логичния извод, че няма как там да не се разпространява Ковид и да не тръгва в други посоки. Поне няма никакви логични причини за обратното.
Това, за което говориш, не е причинно-следствена връзка обаче, а по-скоро теория на вероятностите или презумпция. Причинно-следствената връзка не се предполага, а подлежи на доказване. Тя е налице тогава, когато едно действие/събитие е абсолютно необходимо условие за настъпване на конкретния резултат/следствие, т.е. ако  изключиш едното събитие, няма да настъпи другото. В случая, причинно-следствена връзка би имало, ако е безспорно установено, че без отваряне на училищата не биха се увеличили случаите на ковид. Дали? Детските градини отвориха лятото и случаите не се повишиха. В момента карантинираните деца са преобладаващо заради контакт със заразен член на семейството, а не първоизточник на заразата. Значи няма доказана причинно-следствена връзка. По-скоро фактите говорят за липса на такава.
Не казвам, че децата не могат да се заразят и да разпространяват вируса, но според мен, много по-големи разпространители на вируса са не училищата, а офисите, моловете, дискотеките, баровете, научните конференции и семинари с по 200-300 души, протестите, ако щеш.


И аз разсъждавах по същата тема... Щото да, да речем, лятото е имало по-малка посещаемост в детските заведения - ама не чак толкова по-малка. И предвид пълната липса на индивидуална хигиена в тях (просто не е възможно да се спазва, не мисля, че възпитателите и персонала са някак виновни за това) качествена разлика от тогава до сега няма. Барове, дискотеки, молове, ала-бала си работеха и тогава и предвид топлото време едва ли посещаемостта сега е чувствително по-висока от тогава. Слънце - хубаво, ама и сега повечето дни са с достатъчно слънце. Двете различия, които (поне аз) виждам са стартът на театралния сезон (но той върви малко... рехав с/о обичайното) и - голямата разлика - училищата. И единствения извод, който виждам е, че вероятно има съществена разлика в реакциите към вируса на малките и по-големите деца. Явно моментът, в който се сдобиват с повече рецептори не е пълнолетието, а някакъв далеч по-ранен момент. И достатъчно по-късен от съвсем ранната възраст... вероятно (мисля си) началото на хормоналните промени, някъде 9-12 години... когато може би се превръщат във вектори - т.е. все още не получават изявени симптоми, но вече успяват да осигурят среда за достатъчно натрупване на организмите, за да излъчват... Преди това - предвид липсата на ефект от пускането на яслите и градините - може би са (в повечето случаи) напълно инертни с/о този вирус... Разсъждавам си така, не съм правила конкретно изследване - дори и само статистическо.


Аман вече и от него. Оня ден се пъна да обяснява как му се полагало на втори ноември да не работи. Зор голям за един ден, вместо да се гледа на нещата глобално.


Ами да вземе да погледне нещата глобално. Има право на този ден. Ама направо глобално има право, ТК му го осигурява.

https://www.peticiq.com/
Подписвайте за дистанционно обучение.
Училищата са едно от малкото места, в които не се спазват почти никакви противоепидемични мерки и заради това разпространението на вируса е най-голямо там.
Тази петиция е писана от някой, който нр живее в България! Grinning


Училищата са просто поредните места, където не се спазват никакви мерки. Но има много висока концентрация на хора и затова разпространението на вируса е най-голямо там.

В училищата на децата ми се спазват правилата от учителите.
Дезифектанти има.
Обръща се внимание на неспазващите, напомня се, ако не се спазват изискванията.
Малката е 7 клас и в школите (две различни) също се спазват правила - и учителите, и децата носят с маски.


В школите се спазва, да. В училищата - не. Лично аз намирам за целесъобразно да бъдат спрени училищата от присъствено обучение, школите - не непременно, там може да се въведат задължително маски през цялото време, като в затворено обществено помещение, и да се правят чести проверки.

Виж целия пост
# 669
https://dnes.dir.bg/obshtestvo/cheren-rekord-2243-novozarazeni-s … li-za-24-ch-u-nas
Лавината лети. Разчитането на съвестност и проява на здрав разум дотук не дават резултат. Пълно е с безсмъртни. Сега дали ще видим адекватна реакция не знам. Съмнявам се.
Виж целия пост
# 670
Скрит текст:
При вас анкети, съвети, бюлетини за епидемична обстановка...А в нашето училище само съобщават за предстоящи състезания.


При вас - състезания, при нас - връчване на награди... Grinning


Дали са щастливи директорите с тази "власт", как мислите? Чудесно прехвърлиха отговорността на училищата! Ние сме бели и добри за привържениците на присъственото и нищо няма да затваряме, а също сме бели и добри за привържениците на ДО - може би бихме затворили, ама, видите ли, това не е наше решение, а решение на училищата. И училищата ще отнесат и отговорността, и всички негативи от решението, в която и да е посока.


Ако някой - учител, ученик, родител - се зарази и вземе да умре - щото, види се, и това се случва, вчера две учителки на 40+ са умрели, ще има и още - виновни ще са директорите. Ако минат на ДО и учениците се представят по-зле на НВО и ДЗИ от някои, посещавали присъствено и оцелели - пак ще бъдат виновни. Щото, да бъдем честни, от онези, които не ходят на уроци и т.н. - демек, родителите са яко амбицирани и следят всички - присъственото обучение дава малко предимство - все някой учител може и да понатисне допълнително. Каквото и да направят, все те ще вадят горещите картофи - и жаравата все ще е пълна с картофчета, обгорени до въглен.

Очевидно вече просто си ходят на училище и сополиви, и кашлящи, и както дойде. Температура се мери... докато загрее термометъра. Как пускаш цяло училище през един термометър за 10 минути!? В школите, където са драстично по-малко децата, това работи. Но в училищата единствено предизвиква тълпи пред вратата.


Виж целия пост
# 671
За уроците онлайн , ние имахме английски така от март до юни. Но групата беше от три деца и нито малки нито големи , шести клас, достатъчно разумни деца. Според мен беше удобно че нямаше пътуване , което му спестяваше сумарно час да се мота в ГТ, но според госпожата онлайн обучението не е напълно ефективно. Това обаче е английски все пак, ходи с други цели , голяма работа че нещо недочул недоразбрал. Ако обаче е бел или мат за подпомагане на учебния материал или подготовка за кандидатстване, тогава вече ще е сложно. Не съм сигурна че ще се постигне желания ефект. Така че там има мноиго но-та и ако-та.
Виж целия пост
# 672
Много от учителите и училищата си проведоха повече от прилично ДО, вкл. и това на сина ми.
Не искам ДО, защото колкото и да е добър учителя отсреща, колкото и да се раздава, в края на първия месец вече, виждах, че самата домашна обстановка го отпуска.
Първия месец не виждах никаква разлика от то ДО и присъственото, нещата се случваха. След това вече се превърна в пародия, от страна на децата. Не мисля, че това е решение за дългосрочен период.
Виж целия пост
# 673
https://www.vesti.bg/temi-v-razvitie/tema-koronavirus/vylchev-pr … j-dobroto-6116781

https://dnes.dir.bg/obshtestvo/prof-baltov-61-dushi-ot-personala … gov-sa-s-covid-19

Хубаво, присъственото обучение е по-доброто. По-хубаво обаче е да си жив, отколкото умрял. Паника било. Чакам да подведат Балтов под отговорност за всяване на паника, тогава.
Виж целия пост
# 674
Много от учителите и училищата си проведоха повече от прилично ДО, вкл. и това на сина ми.
Не искам ДО, защото колкото и да е добър учителя отсреща, колкото и да се раздава, в края на първия месец вече, виждах, че самата домашна обстановка го отпуска.
Първия месец не виждах никаква разлика от то ДО и присъственото, нещата се случваха. След това вече се превърна в пародия, от страна на децата. Не мисля, че това е решение за дългосрочен период.

Няма общовалидно. При нас пък беше обратно. Масово децата се мобилизираха, за да измъкнат годината, защото учителите им буквално не знаеха къде се намират. Към момента отново им се налага (на учениците, не на учителите) да са гъвкави и да им оправят неуредиците,  да си проведат някои часове.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия