Съмнение за аутизъм

  • 4 887
  • 54
# 30
Слуха не е изследван,но доста пъти съм го тествала и мисля, че няма проблем.


Как точно го тествате?Мого хора се заблуждават, че това може да се прави в домашни условия, аз също бях от тях.Дори и доста от лекарите, които са без специалност УНГ не са наясно и гледат съвсем повърхностно на това защото не знаят как да диагностицират.
Много е важно да изключите този проблем ПРИ СПЕЦИАЛИСТ.Детето може и да чува, но важно какво точно чува.Пиша ви като човек, минал през огромни проблеми защото никой лекар, психолог или педагог в ДГ и после в училище не можа да се досети за истинския проблем, а вместо това се лутахме в неправилни посоки.В София ли живеете?Ако не сте в голям град, пишете за насоки къде да заведете детето за обстоен преглед на слуха като за неговата възраст.
Виж целия пост
# 31
Говора може и да има връзка с фината моторика, но аз като майка на дете с аутизъм и познаваща доста деца с тази диагноза ви пиша, че дори при подобряване на тази моторика речта почти винаги си стои на същото ниво. Реших да ви напиша това, въпреки че прочетох, че според горните коментари най вероятно детето не е в спектъра.
Виж целия пост
# 32
Тестването на слуха се прави чрез аудиометриа. На мен са ми го правили въпроса е на толкова малко дете как ще стане.
Виж целия пост
# 33
Тестването на слуха се прави чрез аудиометриа. На мен са ми го правили въпроса е на толкова малко дете как ще стане.

Има как и това далеч не е единствения начин.Ако авторката я интересува, може да попита.За сега не виждам много активност от нейна страна, може би е във фаза отричане.Реших да пиша само защото виждам това заглавие на темата, без да са изключени някои решими проблеми.Напоследък много нашумя тази диагноза и всяко дете извън норма го набеждават, че е аутист.
Виж целия пост
# 34
Тестването на слуха се прави чрез аудиометриа. На мен са ми го правили въпроса е на толкова малко дете как ще стане.

Има как и това далеч не е единствения начин.Ако авторката я интересува, може да попита.За сега не виждам много активност от нейна страна, може би е във фаза отричане.Реших да пиша само защото виждам това заглавие на темата, без да са изключени някои решими проблеми.Напоследък много нашумя тази диагноза и всяко дете извън норма го набеждават, че е аутист.

Въобще абсолютно нищо не отричам,ако беше така нямаше да заведа детето на логопед на 1.11м.
Напротив даже започвам да се замислям, че прекалено много очаквам от детето си,наблюдавайки децата около нас 50%от тях не говорят още и играят самостоятелно.

Ще изчакам да навърши 3 години и,ако няма съществена промяна ще направя нужните консултации.
Не съм от София,живея в малък град и тук не правят аудиометриа.
Виж целия пост
# 35
Отначало питахте за мнения, сега вече твърдите, че имате решение какво и как да правите и някак звучите раздразнена.Тук сме,  за да си помагаме ако можем.Не всички логопеди знаят какво правят(макар да имат дипломи) и аудиометрията не е единствен и окончателен метод.С други думи-добре е да се търсят  мнения от повече специалисти.Успех!
Виж целия пост
# 36
Не съм раздразнена, напротив благодарна съм,за вашите мнения, нали все пак затова и пуснах тема тук.
Просто исках да кажа,че не съм оставила нещата така.
И логопеда ,и педиатъра ме съветват да изчакам докато навърши 3 години,междувременно вкъщи работим с детето активно.
Виж целия пост
# 37
Описахте моето дете преди две години. Само ще ви кажа, че проблемът е налице и не, не проговарят изведнъж или с вълшебна пръчица... Детски психиатър, прочетете за биохимичен подход за деца с проблеми в развитието и не слушайте никой, който иска да омаловажи проблемът. Не искам да ви плаша, просто нещата не са шега и е безпричинно да чакате до 3... аз слушах и изчаках и това ми беше груба грешка!
Виж целия пост
# 38
От около месец започнахме отново терапии с логопед.
Сега ходи 2 пъти седмично.Ходи с огромно желание.
Вече брои до 6.
Вече има хубав очен контакт,а и започна да изпълнява повече команди.
Имаме още много работа.
Ще прочета за този биохимичен метод.
Благодаря за съвета.

Сега вашето детенце как е?
Виж целия пост
# 39
От около месец започнахме отново терапии с логопед.
Сега ходи 2 пъти седмично.Ходи с огромно желание.
Вече брои до 6.
Вече има хубав очен контакт,а и започна да изпълнява повече команди.
Имаме още много работа.
Ще прочета за този биохимичен метод.
Благодаря за съвета.

Сега вашето детенце как е?

Много, много се радвам! Ще споделите ли как протичат срещите?
Виж целия пост
# 40
Синът ми влиза сам при логопедката и нз с точност какво правят.
Играят,всичко което правят е под формата на игра.
В края на всяка консултация тя ми казва какво да правим вкъщи.
Сега броим всичко,броим стълбите,броим пръстчетата,всичко всичко.
Но хубавото е, че той наистина ходи с огромно желание.
Даже понякога плаче като си тръгваме.
Тя работи 45мин.с него и той стои мирно но стола и играе.
Нещата ще се случват бавно това е ясно,но важното е да има положителна промяна.
Виж целия пост
# 41
На 2.7 имаше около 50 думи в речника и знаеше всички цветове, броеше до 10, знаеше песнички от по 2-3 куплета иги пееше целите /малко не се разбираше, но ставаше ясно коя песен е/, и въпреки това го диагностицираха на 3.6 с аутизъм по мое желание, за да получаваме ТЕЛК. В момента е на 4.10, знае много неща, в ежедневието си се разбираме прекрасно, ползва някои изречения /заучени/, много думи, изразавяйки се за всичко, което иска, но крайно недостатъчно за възрастта му. Не общува в графината с децата, само ако има някоя игра, която му е интересна. Иначе като иска нещо говори на госпожата. Разбира почти всичко, емоции, много емпатичен и прекрасен ❤ Най-милото и добро детенце на света ми е! ❤ НОпроблемът както казах е на лице. Правим биохимичен подход и диета бгбк.
Виж целия пост
# 42
Vvv, на логопед ходите ли?
Виж целия пост
# 43
Да, но никога нищо не видях от логопеда, сменихме три, ходи вече 1.6г Работата е вкъщи с нас...
Виж целия пост
# 44
Огромна грешка. Трябва ви добър психолог, не логопед. Доколкото съм разбрала около близко дете с аутизъм логопедът е Най-грубата грешка, която родителите допускат и може да нанесе необратими щети на един аутист - ехолалия и прочие. Такива деца могат да говорят, но не искат, защото не искат да влязат във връзка и тук идва работата на психолога. Светът за тях е непонятен, объркващ и плашещ и оттам и проблема със заявката и връзката. Този проблем няма как да бъде отстранен, но може да бъде донякъде омекотен, за да подобри максимално качеството на живот.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия