Въпрос за хибридите

  • 20 273
  • 72
# 60
Вземи си Сузуки Витара. Те са от онези най-малките хибриди, които само прехвърлят в града енергията за спиране и тръгване. Иначе не могат да карат само на ток. Но като оставим настрана факта, че е с малък багажник (то па на Тойотата да не е голям?) иначе си е екстра - има динамика, скорост, маневреност и си е съвсем прилично 4х4.
Виж целия пост
# 61
Почти съм готова да се откажа 😃

Добре, ще попитам така - дайте мнения за Тойота C-HR и BMW i3 - хибрид

Уточнявам - минавам 100 - 120 км. всеки ден

Тойота C-HR - без да се замисляш !!!

Момичето най-вероятно отдавна си е купила кола, питането е от февруари...

Похвалвам CHR-a, почти на година стана, нямам забележки към колата, най-висок разход ми даде на магистрала, минах над 200км. с круиз контрол включен на 145км. 6,7. В града е около 4л/100км. много зависи от стила на каране. Лятото пада значително.

"Момичето" още не си е купила нищо, но определено се е насочило към Тойотата Simple Smile. Обаче, тъй като в момента не ми е спешно да купувам кола /не ходя на работа, а когато ми потрябва за нещо си карам джипа на ММ/, се чудя дали да не изчакам пускането на новия модел и направо на него да се метна. Някъде из нета четох, че ще го пускат 2023 година, а аз мога да изчакам до тогава.
Ако някой има по-достоверна информация за пускането му, ще се радвам да я сподели Simple Smile

п.п. Благодаря за информацията - много ми е полезна Simple Smile
Виж целия пост
# 62
Ами то аз от познат чух, че в момента никакви коли нямало, всичко било изкупено и за нова се чакало по половин година и нагоре, защото има криза за чипове. Може би има от опосканите без екстри (чипове).
Виж целия пост
# 63
Да, има криза на доставките и се чака... докато колата излезе от завода говоря.
Виж целия пост
# 64
Всъщност, за загледалите CHRa, на мен ми липсва, запазване на настройките на седалката на водача, при положение, че седалката е електрическа, няма логика... няма сензор за автоматично отваряне на багажника и безжично свързване с Apple CarPlay, липсва място за телефон, слагам го в едната стойка за чаши, добре че са две.

Като плюсове, мога да отбележа, че колата е много стабилна на пътя, в наклони и завои. Полезните за мен екстри са многото сензори, които предпазват колата от удар, без ключовото отваряне и затваряне, следенето на сляпата точка и интуитивния круиз контрол, включваш и забравяш за спирачката, колата сама си следи и спазва дистанция. Забравих фаровете, много ми харесва как  се държат в завои.
Приложението е полезно, ако искаш да разгледаш статистика за пътуванията или къде си си зарязал колата.
Apple CarPlay също ми е супер удобен, през Сири реално не си докосвам телефона докато съм в колата, мнооооооого добра екстра.
Само да намеря как да си каствам новините на дисплея.... ясно, че е забранено като функция, но би ми било удобно.

Безсмислена екстра ми е самостоятелното паркиране, пробвах я веднъж и не повторих.
Виж целия пост
# 65
Здравейте, и аз да попитам за мнението ви за Тойота аурис хибрид, но втора употреба (нямам възможност да си позволя нова), та какво ще кажете, най-вече ме интересува как стоят нещата с батериите ?
Виж целия пост
# 66
Ами то аз от познат чух, че в момента никакви коли нямало, всичко било изкупено и за нова се чакало по половин година и нагоре, защото има криза за чипове. Може би има от опосканите без екстри (чипове).

Няма модели без чипове, всички са с компютри и чиповете са нужни за колата изцяло, не само за екстрите.

Бях писала преди време, темата ми беше сравнително полезна, макар и с малко мнения. Успях да се доредя до вече поръчан автомобил за свободна продажба и ще дойде юни. Иначе тепърва ако правиш поръчка - ноември най-рано.

Колебаех се между тази, Kona и Kia Niro. Може би Niro-то е по-подходяща за семейна кола, най-малкото багажникът е по-голям. Но още нямам деца и тук дизайнът надделя.
Виж целия пост
# 67
Нужни са, да, но преди месец или два Нисан например предлагаше Кашкаи с орязани екстри (и по-ниска цена) на склад. Поради кризата с чиповете бяха пуснати вариант от висок клас (не базови модели), но без някои от екстрите за класа като отопляеми седалки и отопляемо стъкло например. И с други такива орязвания имаше налични от ниво - Н-конекта специално. Но който искаше пълните екстри и/или цвят - чака за май-юни.
Виж целия пост
# 68
Да, на склад обикновено имат базовите модели. Аз даже се учудих, че имаха поръчан C-HR с големия двигател и средното ниво оборудване - дано ми е на късмет.
Виж целия пост
# 69
За нови коли май самите продавачи не искат да държат много на склад, все пак потреблението доста спадна напоследък. То и едно време ако искаш нещо по-така се чакаше, но сега някои си пишат че е желателно да контактуваш с тях да кажеш, че проявяваш интерес към даден модел, защото по това си определят колко бройки да внесат. И преди вирусната криза пак се чакаше като си поръчаш по свои спецификации и идваше от завода, сега просто се затвърди тенденцията и стана по-скоро правило отколкото изключение.

Здравейте, и аз да попитам за мнението ви за Тойота аурис хибрид, но втора употреба (нямам възможност да си позволя нова), та какво ще кажете, най-вече ме интересува как стоят нещата с батериите ?
За хибридите казват, че батериите издържат до към 150хил км, едва ли има навъртели толкова, не съм чувала на практика някой да е сменял ¯\_(ツ)_/¯
Виж целия пост
# 70
За нови коли май самите продавачи не искат да държат много на склад, все пак потреблението доста спадна напоследък.

Не мисля. Поне когато ние поръчвахме всичко беше "ометено" и много хора купуват каквото има, а не каквото искат, само за да вземат нещо. Всички продавачи се оплакваха, че са останали без коли. Вярно, войната почна след това, но не мисля, че и в момента има много предлагане на наличности, просто от заводите не смогват да задоволят търсенето.
Виж целия пост
# 71
За нови коли май самите продавачи не искат да държат много на склад, все пак потреблението доста спадна напоследък.

Не мисля. Поне когато ние поръчвахме всичко беше "ометено" и много хора купуват каквото има, а не каквото искат, само за да вземат нещо. Всички продавачи се оплакваха, че са останали без коли. Вярно, войната почна след това, но не мисля, че и в момента има много предлагане на наличности, просто от заводите не смогват да задоволят търсенето.
Потвърждавам, в момента има сериозно търсене на нови коли, коeто търговците не успяват да задоволят, а цените са тръгнали стабилно нагоре.
Цените на употребяваните CHRi с големия двигател в момента са по-високи от цената която платих за чисто нов преди година и половина, поне тези които се предлагат в mobile.bg. Подобен феномен, поне аз не съм виждала, колата излезе ли от магазин, цената и автоматично пада с поне 20%, в момента няма такава закономерност.
Виж целия пост
# 72
Ефибуш, изобщо не е спаднало, напротив.
Дилърите отчитат огромен ръст в поръчките.
На 8.02 поръчахме в Тойота и тогава вече им бяха спрени поръчкити за единия модел, защото към нея дата вече беше запълнена квотата за 2022г. За друг модел пък приемаха поръчки с доставка 2023г или след минимум 11м.
Моята е със срок на доставка 21.07 или 5.5м, но още тогава ме предупредиха, че това е ориентировъчна дата и вероятността да закъснее е голяма.
Няма коли на вторичния пазар, цените им са ненормални, на 4-5 години коли среден клас се продават на по-висока цена от тази, но която са закупени и с малко разлика от същите нови към момента и това решава още повече хора да поръчат нови автомобили.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия