Политиката в България - Тема 5

  • 495 433
  • 18 099
# 17 715
На мен ми харесва това, че на Витошка добавиха пешеходни пътеки, каквито отдавна трябваше да се появят там. Сегашната организация по естествен начин намалява скоростта на автомобилите и прави преминаването на пешеходците по-безопасно. За останалото ще се види ефекта след няколко месеца. Според мен може и да се изненадаме от по-добро развитие от очакваното.

Но е наложително във възможно най-кратки срокове да освободят подземните паркинги под НДК, за които се говори. Живущите в района трябва да могат да се възползват от тях със запазено място срещу абонамент. В момента са третирани по отношение на паркирането приблизително на едваква нога с останалите, които паркират в синя зона срещу смс. Пешеходните улици са супер, но общината трябва да разреши и проблема с паркирането или поне да го облекчи. И без да създава война между пешеходци, колоездачи и шофьори и живущи в центъра и идващи от кварталите.

На Витошка  в непешеходната част отдавна има пешеходни пътеки, ти пишеш вероятно бъркаш улиците, нищо не са пипнали само са разчертали да се паркира вече не успоредно, а перпендикулярно и то обратно на посоката на движението, което значи, че можеш да паркираш само на заден.
В тази част пешеходци не пресичиха защото няма нужда, сега са разчертали пешеходна пътека при магазина на А1, велоалеи и платната за движение от 2 стават едно в посока. От Патриарха ляв завой са две колони и тези две колони трябва да се сбутат в една на Витошка.

Подземните паркинги на НДК, отдавна са частни паркинги и работят та пушек се вдига, постоянно няма места.
Кой  ще им плати на живущите паркинга и какво значи с предимство и ти колко места си мислиш, че има там и че могат да покрият потребностите.


Трябва цялостно решение за града, а не на парче, тук този район ще пипнем, после нещо друго. След като има цялостен план, тогава да се пристъпва към промени, а не тук пипна, за да омажа съседната улица.

Докато не направят Шишман пешеходна, в което съм убедена, че не се случва заради това, че Кирил Петков живее там,  да не ми обясняват колко са загрижени за софиянци.
Виж целия пост
# 17 716
В тази част пешеходци не пресичиха защото няма нужда, сега са разчертали пешеходна пътека при магазина на А1.
Точно за нея говоря. Пешеходци пресичаха рядко, не защото няма нужда, а защото беше рисковано да се пресича там.

Подземните паркинги на НДК, отдавна са частни паркинги и работят та пушек се вдига, постоянно няма места.
Ставаше въпрос за други обекти, настанили се там. Споменаваха се печатници. Не към ходила да ги инспектирам и заради това цитирам това, което се говореше в медиите.
Кой  ще им плати на живущите паркинга и какво значи с предимство и ти колко места си мислиш, че има там и че могат да покрият потребностите.
Сами ще си платят живущите. Както сега си плащат годишен абонамент за синя зона по местожителство. Който иска ще плати, който не иска, ще си търси други варианти. Никой на никого не е длъжен да осигурява безплатно паркиране. Аз живея в краен квартал, но като се прибера вечер няма къде да паркирам и си плащам частен паркинг. Не ходя да плача в общината, че нямам безплатно паркиране.
Виж целия пост
# 17 717
Аз пък съм ПРОТИВ недомислени колоездачни пътеки, които създават хаос, задръствания и предпоставки за произшествия. И не водят до прехвърляне на повече хора от колите на колела.

Таман минах от там. Не е толкова зле, има място и за колоездачната пътека, и за бус лентата и за две ленти за колите. Очаквах да е някаква трагедия като по "Раковски".

София в момента е празна. Мини там в делничен ден между 8,30 и 10.00 ч, или между 17.00 и 19.00 ч. за да имаш най-реална представа. До сега нямаше никакви задръствания, защото бяха по 2 ленти във всяка посока + местата за паркиране.

"Патриархът" от много години е еднопосочен, какви ленти за всяка посока?
Виж целия пост
# 17 718
Не става дума само за Патриарха. Идиете на Бонев включват и много други неща, например Фритьоф Нансен да не е с три, а с две платна. а и по Патриарха има трамваи в две посоки, та е малко трудно да се каже, че не е двупосочен
Пешеходните алеи не вършат работа, например тази между БАН и Първа инвестицонна е меко казано проблематична, заради големия трафик на движение. Повече подлези и надлези трябват.
Виж целия пост
# 17 719
Аз пък съм ПРОТИВ недомислени колоездачни пътеки, които създават хаос, задръствания и предпоставки за произшествия. И не водят до прехвърляне на повече хора от колите на колела.

Таман минах от там. Не е толкова зле, има място и за колоездачната пътека, и за бус лентата и за две ленти за колите. Очаквах да е някаква трагедия като по "Раковски".

София в момента е празна. Мини там в делничен ден между 8,30 и 10.00 ч, или между 17.00 и 19.00 ч. за да имаш най-реална представа. До сега нямаше никакви задръствания, защото бяха по 2 ленти във всяка посока + местата за паркиране.



"Патриархът" от много години е еднопосочен, какви ленти за всяка посока?

Пише за Витошка - две ленти на посока, а от Патриарха махат зоната за паркиране, може и да размислят и да я разчертаят, но пък тогава ще свият колите в една лента при положение, че има бус лента.

На Витошка паркоместта били с 50 повече, но изчезват тези по Патриарха, същото ще правят и на бул Левски, а Нансен го правят двупосочен, което ограничава живущите в това каре само до малките улици, където пък е пълно със служебни абонаменти. И без това досега общината винетката за паркиране я има като данък защото живееш в определен район без да ти осигурява нищо, а сега опциите стават още по-малко. На практика това каре го затварят и хората остават с почти никакви опции за паркиране,  защото винетката ти дава право само в определен район да паркираш, не може навсякъде из зоната.
Виж целия пост
# 17 720
Мечтата на Бонев - цяла София да е синя и зелена зона.
Виж целия пост
# 17 721
Аз пък съм ПРОТИВ недомислени колоездачни пътеки, които създават хаос, задръствания и предпоставки за произшествия. И не водят до прехвърляне на повече хора от колите на колела.

Таман минах от там. Не е толкова зле, има място и за колоездачната пътека, и за бус лентата и за две ленти за колите. Очаквах да е някаква трагедия като по "Раковски".

София в момента е празна. Мини там в делничен ден между 8,30 и 10.00 ч, или между 17.00 и 19.00 ч. за да имаш най-реална представа. До сега нямаше никакви задръствания, защото бяха по 2 ленти във всяка посока + местата за паркиране.

"Патриархът" от много години е еднопосочен, какви ленти за всяка посока?

Извинявай - мислех, че коментираш Витошка Simple Smile
Виж целия пост
# 17 722
То ако му беше това мечтата аз съм за, така ще се урегулира малко и паркирането по кварталите, че навсякъде  е проблем. Ще изчезнат колите с номера от провинцията, служебните коли, защото ще трябва да им плащат аббонамент - да се оправят фирмите.

С тия трамваи, дето си е наумил какво недоволство го чака от живущите заради шума от тях, колко протестираха хора срещу Фандъкова, заради шума живещите на такива улици. Другата му идея е да пуска трамвай по Стамболийски. Те не могат да арешат проблеми на сега съществуващите трамвайни линии, той нови щял да прави, че да стават повече улици по-шумни.
Виж целия пост
# 17 723
Лорде, половината от нещата, за които роптаеш срещу Бонев, важат и за Гергин, пък него го хвалиш.
Виж целия пост
# 17 724
То ако му беше това мечтата аз съм за, така ще се урегулира малко и паркирането по кварталите, че навсякъде  е проблем. Ще изчезнат колите с номера от провинцията, служебните коли, защото ще трябва да им плащат аббонамент - да се оправят фирмите.

С тия трамваи, дето си е наумил какво недоволство го чака от живущите заради шума от тях, колко протестираха хора срещу Фандъкова, заради шума живещите на такива улици. Другата му идея е да пуска трамвай по Стамболийски. Те не могат да арешат проблеми на сега съществуващите трамвайни линии, той нови щял да прави, че да стават повече улици по-шумни.
Уви няма да се решат нещата така. Само че хората ще плащат повече и ще пълним джоба на СО, но колите нямат да се махнатт. Колите с номера от провинцията няма да изчезнат, има хора които просто трябва да работят в София.
този проблем е много по-голям, докато провницията не стане привлекателно място за живот, ще се изсипват всички в София. Що се отнася до служебните коли, те също няма да изчезнат, защото в страната няма законоприлагане. Вече си представям какво ще стане - служебните коли ще останат същата бройка, а за останалите местата ще се ограничат.
А докато не се повиши рязко стандарта ни на живота, няма гаражите да станат гаражи, а ще бъдат магазини.
Единственото което ще постигне  Бонев е недоволство.
Трамваите се движат по релси, насред улиците; не са маневрени, предизвикват задръствания. има лоша видимост, неудобно е да се правят изпреварвания. По-скоро може да се помисли за нови автобуси.


Melusine , далеч съм от "хвалене" на Гергин Борисов. Казвам че той е по-поносим от Бонев. Дори ако щеш заради характера му - по -склонен е на компромиси. Бонев е високомерен, властолюбив, егоцентрик, човек на лесните решения, човек който отказва да поема отговорност, след 4 години като общински съветник и 10 като общественик.
Виж целия пост
# 17 725
А най-добре е вместо да се мисли как да се правят все повече удобства за прииждащото ново население в града, новостроящи се квартали и т.н.  , да се опитат да ограничат растежа на града.
Виж целия пост
# 17 726
Или по-скоро да мислят как да управляват растежа на града. Защото ако искат да се спре изцяло растежа, това означава в останалите населени места да има адекватно образование, адекватно здравеопазване и работни места, а това вече е доста по-сложна задача, на ниво правителство.
Виж целия пост
# 17 727
Да,  moonriver и аз мисля така. Спирането на растежа значи изостаналост, но той може да се направлява планомерни и интелигентно.
Най-логичният начин да спре да нараства София е другите места да станат приятно място за живот. Уви не се очертава такова нещо.
Виж целия пост
# 17 728
София НЕ нараства...
Виж целия пост
# 17 729
Да,  moonriver и аз мисля така. Спирането на растежа значи изостаналост, но той може да се направлява планомерни и интелигентно.
Най-логичният начин да спре да нараства София е другите места да станат приятно място за живот. Уви не се очертава такова нещо.

Добре, за хората идващи от малките провинциални градчета и села съм съгласна, че търсят по-добър живот. Обаче хората от Пловдив, Варна, Бургас, Велко Търново и т.н. защо го правят? Това са големи, красиви, добре устроени, областни градове. Какво им е лошото на тях? Съвсем сериозно питам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия