Политиката в България - Тема 5

  • 496 048
  • 18 099
# 17 700
Доколкото знам бяха против метрото да стига до ИКЕА, тъй като това ще увеличи застрояването в полите на Витоша, а искаха да се насочи към други райони. И искаха запазване на трамвай 6, който си имаше автономно трасе, но беше закрит.

Застпрояването в полите на Витоша е необратитм процес.
А Бонев не е последователен. Ту пищи, че не е релевантно да минава метрото отнякъде откъде има супер малко хора и иска да насочи втория лъч към Студентски град, ту се оплаква че минава край големи магазини край Икеа. Досега не съм чул негови идеи как ще развива метрото, само как ще го ограничава. От Парадайз няма да го развива в наплавление "юг" към Драгалевци и Манастирски ливади, където има крещяща нужда. Планът на Фандъкова бе да го доведе до околвръстното, там да има голям паркинг и човек да може директно да слезе от колата и да се качи на метрото. Бонев отказва и да има метро към Бояна. Въобще той е противник на развитието на метрото на юг. Искал да развива северната зона - няма лошо, но за тази цел ще трябва да минат десетина година, нищо не е готово там - нито Северната тантента, нито има изградени връзки в Орландовци и Зона Б-5 нищо.

Сред идеите му е до Драгалевци и други софийски квартали да има маршрутки и рейсове. А обаче пътувам до едно пернишко село с автобус - ами препълнен е отгоре до горе. Поема около петнадесет души, рядко се качват под 20, а има и междинни спирки. Да не говорим, че автобусите отделят повече газове от метрото, те насищат въздуха. Не знам как се бори за зеленото Бонев, като пречи метрото да стигне до Драгалевския лифт?

Бонев ми ясен - всичко става синя и зелена зона, който посмее да паркира - глоба 10 000 лева, всички ще се возим на тронитетки, забраняваме метрото, спираме трамваите, до далечните части на София ще карат автобуси и междувременно през ден ще има гей-паради.  Ако някой не обитава дома си му го конфискуваме. Ляво популистче на квадрат
т. От СС много повече харесвам хора като Зографски, и Гергин Борисов, ама те не се бутат напред. Когато "Екиптъ за София" подкрепи Терзиев абсолютно безвъзмедно Бонев веднага прояви ревност. Накрая арх. Любо Георгиев напусна.
Виж целия пост
# 17 701
Метрото трябва да обхваща входовете на София и да дава възможност на идващите в града да си оставят колите там и да продължат с метрото. Тук възникват въпроси. Навремето в плана за метрото се предвиждаше разклонение под бул. Рожен до Илиянци, което да поеме идващите от Нови искър, Илиянци, Требич и т.н. Мистериозно това разклонение изчезна. Ще има ли продължение на метрото по бул. България до Околовръстното, което да поеме идващите от този вход на София? Този трамвай е повече от недостатъчен. Преди Икеа има доста други зони, които да се покрият.

Все проблеми, които Фандъков кога замете, кога просто не реши в сбърканата й транспортна политика. Тепърва Бонев и Терзиев ще трябва да ги решават. Недоволни винаги ще има, неизбежно е. Да видим какво ще направят с недоразумението с трасето на ТМ6 под НДК. Не стига, че е безумно, ами е и опасно движението по линиите в тунела.
Виж целия пост
# 17 702
А де! И аз искам да обхваща входовете на София, но Бонев не е на моето мнение.
1. Вместо  2 лъч да се развива от посока Парадайз на юг, ще завие към Студентски град, въпреки че там и сега те са частично обслужвани от лъч 1. Бонев е сред основните противници метрото да се насочи към Околовръстното.
2. Бонев пречи на развитие към Бояна
3. Бонев не иска да има метро към Бенковски, а иска да има лека железница. Това ще създаде кошмари  за колите там.
4. Бонев не разбира, че метрото има и социални функции и ска да го насочи към североизток
5. Ако питаме Бонев северното направление окончателно трябва да бъде замразено.
Виж целия пост
# 17 703
А де! И аз искам да обхваща входовете на София, но Бонев не е на моето мнение.
1. Вместо  2 лъч да се развива от посока Парадайз на юг, ще завие към Студентски град, въпреки че там и сега те са частично обслужвани от лъч 1. Бонев е сред основните противници метрото да се насочи към Околовръстното.
2. Бонев пречи на развитие към Бояна
3. Бонев не иска да има метро към Бенковски, а иска да има лека железница. Това ще създаде кошмари  за колите там.
4. Бонев не разбира, че метрото има и социални функции и ска да го насочи към североизток
5. Ако питаме Бонев северното направление окончателно трябва да бъде замразено.

Защо Борисов Бонев бойкотира метрото към лифта

https://www.24chasa.bg/bulgaria/article/8743952
и този човек твърди че е зелен

Като го чета това се сещам за "Има човек - има проблем, няма човек - няма проблем". Този човек е толкова неадекватен, че дърпа цялото развитие на София надолу. "Вреден" е много меко казано за нето. Жалко за Терзиев - изгледжа ми читав човек, но с този камък на шията, ще потъне и ще се удави, заедно с него.
Виж целия пост
# 17 704

Защо ДБ и Борисов Бонев бойкотират метрото към лифта

https://www.24chasa.bg/bulgaria/article/8743952
и този човек твърди че е зелен

Борис Бонев - развитието на метрото трябва да спре, за да се инвестира в трамваи
https://dnes.dir.bg/sofia/boris-bonev-razvitieto-na-metroto-trya … vestira-v-tramvai
https://tribune.bg/bg/obshtestvo/boris-bonev-poiska-metroto-da-/ -Борис Бонев поиска метрото да остане без охрана, обясниха му че е обект от национално значение.

Да, според него Егида е достатъчна. Само че тя не е пригодна да охранява метрото от вандалите да речем. Няма такива правомощия като МВР.
НПО-то „Спаси София” се е превърнала в „Рекетира София”, алармира източник на Narod.bg от Столичния общински съвет (СОС).
Причина за гневния коментар е разкритието, че кукловодът на „Спаси София” Борис Бонев, спряган като тайния коз на ГЕРБ за пореден кметски мандат, е получавал баснословни суми от шефа на „Метрополитен” ЕАД Стоян Братоев.

Според информацията Бонев е прибирал парите от метрото с договори, които, обаче, са сключвани на принципа: „Дай и няма да питам…”
Откакто е станал общинар Борис Бонев получава още около 12 400 лева за представителни разходи, за които предоставя фактури (с поредни номера – дали е случайно). Обикновено сумата, която представя за фактуриране е 679, 08 стотинки.

Лошото е, че много хора му се връзват. Те си мислят. А," Бонев е от Спаси София, това е същото като Спаси метрото, ще гласувам за него". За мен е показателно, че хора като арх. Любо Георгиев от Екипът за София оттегли подкрепа от Терзиев, след като го избраха; а за Зографски и Гергин Борисов наподследък  не чуваме, но иначе популистчето Бонев скача напред.
Виж целия пост
# 17 705
Леле, леле, защо го мразиш този човек толкова? Simple Smile
Пред София има къде-къде по-големи проблеми от щурите идеи на Бонев.
Виж целия пост
# 17 706
Не, няма.Според мен поне половината проблеми на София идват от Бонев и леви популистчета като него. От деня в който направи всички възможно за да съсипе метрото, той за мен се превърна в основен враг на София. А идеите му принудително да сваля хората от колите са меко казано налудничави.
За мен това че ПП и ДБ го подкрепиха само доказва колко са леви тези организации.
Бонев и Мая Манолова ги ненавиждам - леви популисти.

Борис Бонев - развитието на метрото трябва да спре!!!, за да се инвестира в трамваи
https://dnes.dir.bg/sofia/boris-bonev-razvitieto-na-metroto-trya … vestira-v-tramvai

Дори само това е достатъчно за да съсипе София поне за десетилетие.
Метрото е изключително скъпа инфраструктура и затова след завършването на Третата метролиния и предвидените отклонения към "Люлин" и "Слатина", развитието му трябва да спре на този етап и да се фокусираме върху изграждането на обособени бързи трамвайни трасета", смята Бонев.

На въпрос не е ли метрото най-перспективният градски транспорт, той отговаря:
    "Един метровлак в София има капацитет да превозва 1100 пътници, а за един час при кратък интервал между влаковете говорим за десетки хиляди пътници на час в една посока. Само че София не е толкова голям град, за да има метро навсякъде и до квартали, където пътникопоток реално липсва."
Виж целия пост
# 17 707
Леле, леле, защо го мразиш този човек толкова? Simple Smile
Пред София има къде-къде по-големи проблеми от щурите идеи на Бонев.
Не знам защо го мрази.
Но аз не го мразя, непривично ми е това чувство. Но го познавам много много преди обществеността.
Борис е много интелигентен човек. И до там.
Умен не е. Но най-големите му проблеми, а респективно и за нас когато вече има власт, идват от чудовищното му его и болните амбиции. През иглено ухо ще мине за да види с очи каквото си е наумил. Не приема чуждо мнение, не приема, че по конкретни въпроси може да има по-компетентни от него. Не! Той и само той! Клинично е положението там.
Резултатът от всичко това, ще сърбаме всички софиянци.

А тези от Гео Милев, Слатина, Смирненски, Полигона и около Окръжна, краката да ходят да целуват на мафиотите. Че ако те не бяха успели в последния момент, метро нямаше да видят.
Виж целия пост
# 17 708
Мразя го защото е противник на метрото,популист е, има свръх високо его. . На всичко отгоре е невъзпитан - прекъсва хората, докато говорят. Не съм чул за десет години веднъж да поеме отговорност.
За мен хора които не искат да развиват метрото нямат място в София. Те вредят на София.
Бонев за мен е пореден пример, за политик учил в някакъв чуждестранен колеж (в случаят Френския лицей), който иска механично и насила да прилага практики, от чужди държави, които нямат естествено развитие у нас и не могат да се случат. Бонев не разбира средния софиянец, не разбира дори средния българин, той за мен е символ на една либерално-зелена класа, която е малцинство, но е много креслива.
Този човек не мисли от какво има нужда София, а само какво му се иска на него.. Когато беше опозиция организираше през ден протести. Сега като дойде на власт, хората които протестират са "малцинство" и "не могат да пречат на болшинството"
Виж целия пост
# 17 709
Аз пък съм ПРОТИВ недомислени колоездачни пътеки, които създават хаос, задръствания и предпоставки за произшествия. И не водят до прехвърляне на повече хора от колите на колела.

Таман минах от там. Не е толкова зле, има място и за колоездачната пътека, и за бус лентата и за две ленти за колите. Очаквах да е някаква трагедия като по "Раковски".
Виж целия пост
# 17 710
В Гласове излезе инфо, че по едно и също време от още четири фирми, две фондации плюс сдружението за Корал със "сглобени" подписи КП е излязъл, а документите са подадени с електронния подпис на ЛБ.
Това си е направо рецидив Nerd
Сглобяване му е майката. Сглобители, майна! Satisfied

п.п. Първоизточникът на информацията е BIRD.
Виж целия пост
# 17 711
Забележки към проекта на Закон за въвеждане на еврото в България е отправила в своето становище Управителният съвет на Европейската централна банка (ЕЦБ), съобщава сайтът Инвестор. Миналата година българското финансово министерство и БНБ поискаха мнението на Евробанката по законопроекта.

ЕЦБ препоръчва редакция на текстове от проекта, за да се постигне пълно съответствие със съответните европейски разпоредби. В становището се посочва, че някои разпоредби засягат използването на еврото, което може да се окаже в противоречие с изключителната компетентност на ЕС в областта на паричната политика на държавите членки, чиято парична единица е еврото.

Централната банка на еврозоната препоръчва и да се избягва автоматичното повтаряне на текстове от правото на ЕС и това да се случва само при определени обстоятелства. Съветва, също така, да се включат препратки към конкретни европейски разпоредби, за да се постави законопроектът в по-широк контекст.
---
каква стана тя. Поредният недомислен закон. След критиките по ПВУ сега критики по закона Закон за въвеждане на еврото.
Виж целия пост
# 17 712
Аз пък съм ПРОТИВ недомислени колоездачни пътеки, които създават хаос, задръствания и предпоставки за произшествия. И не водят до прехвърляне на повече хора от колите на колела.

Таман минах от там. Не е толкова зле, има място и за колоездачната пътека, и за бус лентата и за две ленти за колите. Очаквах да е някаква трагедия като по "Раковски".

София в момента е празна. Мини там в делничен ден между 8,30 и 10.00 ч, или между 17.00 и 19.00 ч. за да имаш най-реална представа. До сега нямаше никакви задръствания, защото бяха по 2 ленти във всяка посока + местата за паркиране.
Създаването на велоалеи около площада на НДК ми е напълно непонятно, предвид факта, че за самите колоездачи е в пъти по-приятно да карат колелата по площада, вместо покрай уличното платно, където да дишат прахоляка и изгорелите газове на автомобилите, както е сега или да се блъскат в пешеходците, както беше преди. Да не говорим, че няма и толкова колоездачи там.
Виж целия пост
# 17 713
Абсолютно. София в момента се е изнесла в Перник, Кюстендил, Враца, Мърчаево, Драгичево, Рударци...Всеки има вила по околните села..Хайде да со говорим около 6-7 май като се приберат хората какви тапи ще станат.
Виж целия пост
# 17 714
В Гласове излезе инфо, че по едно и също време от още четири фирми, две фондации плюс сдружението за Корал със "сглобени" подписи КП е излязъл, а документите са подадени с електронния подпис на ЛБ.
Това си е направо рецидив Nerd
Сглобяване му е майката. Сглобители, майна! Satisfied
Kиро и Лена са и с двата крака в батака.
Жалко само за Н. Минчев, свестен човек изглеждаше.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия