Бебешката количка - цяла наука за второ висше № 52

  • 31 424
  • 626
# 225
Специално Вис Виталис имат склад. Аз бях харесала модел в сиво, но докато се зачудя дали да я взема, на следващия ден вече я бяха продали. Попитах момчетата в магазина и едното каза Ааа, тази я продадохме вчера, но колегата точно сглобява да извади една бежова за мостра. Веднага я върна в кашона и я взех. Купувала съм от тях и столче за хранене. Извадиха го от склада с кашона. Просто не всичко поддържат. Baby Life Малечко също продават мостри. Магазинът им в Пловдив затвори, не знам дали съществуват още в други градове.
Виж целия пост
# 226
Аз пък имам много положително мнение за Рая тойс. Закупих Сайбекс Coya маркирана с “нарушена опаковка” на цена -200лв от стандартната. Кашонът беше непокътнат, количката си личеше, че дори не е отваряна за разопаковане от друг. По-скоро пишат някакви модели, че са уж с нарушена опаковка и затова са на промоция, може би някакъв маркетинг от тяхна страна.
Изчаках около 5-10мин да я докарат от склада им, който е в съседство на магазина.
Още в магазина ги помолих да я сглобят пред мен, за да съм сигурна, че няма проблем, на следващия ден я пробвах навън  в пълна легнала позиция (макар още да бях с коша за новородени) , защото исках да се уверя, че на настилка различна от плочки ще е добре.
В допълнение, момичетата в магазина от Варна са много мили и учтиви, обясняват подробно и предлагат да тестват и тн. Така например търсих подходящо чувалче и смениха 2-3, докато избера.
Виж целия пост
# 227
Момичета, аз като търговец мога да внеса малко светлина по отношение на така наречените от вас "мостри".
По принцип ако се замислите ще си дадете сметка, че като си купувате дрехи или изделия за хранене, същите са изложени на щендери в различни номера, цветове или грамаж. По логиката, която следвате, те би следвало да са мостри и да не се продават или да се продават с отстъпка. Нещо, което реално не се случва и на което, предполагам повечето не държат, въпреки че вероятно преди вас много хора са ги пипали, пробвали и т.н.

От друга страна, повечето клиенти искат да видят всички налични цветове, защото "не могат да си ги представят".
Това обаче е трудоемко и се налага да се разопаковат различни цветове, да се сглобяват, само за да се покажат в пълния им обем.
По тази причина, търговците, които разполагат с повече площ, излагат различни цветове на един и същ модел (подобно на магазините за дрехи).
При нас много често клиентите искат да пробват точно този цвят (не само модел), който са си харесали.
В чужбина в по - голямата част от случаите има изложена по 1 модел в един цвят и всички останали цветове са по поръчка, често се чака с месеци за доставка и клиентите изобщо не са "пипнали" цвета и текстила.

От всички марки, които внасяме (а те не са малко) с реални мостри разполагаме само от столовете за коли, защото производителя ни изпраща такива, които не са предвидени за продажба, а са предназначени за показване и предварителни продажби на други търговци, за изложения и тн. 
На самите опаковаки е изписано, че не са за продажба, тъй като не могат да осигурят нужната безопасност и представляват мостра.

Нито един търговец няма да ви откаже да ви достави желания от вас продукт, ако разполагате с достатъчно време за неговата доставка. Често обаче (поне при нас) клиентите изчакват до последния момент (било от суеверие, било за да не пропуснат промоция, нов цвят, модел и т.н.) и искат всичко за вчера.
Обичайна практика е магазините, които не са директни вносители да поддържат само по един цвят от модел и да нямат заскладени други цветове, дори и модели. Ако искате да купите на момента, единствения им вариант е да ви предложат това с което разполагат.
От друга страна, бременността е 9 месеца и има достатъчно време да получите желания продукт, ако го поръчате по - рано.

Специално за случая на krystall, всички телескопични дръжки имат технологичен луфт и се чува едно чукване при побутване и издърпване.
Причината е, че заключващите пинчета, които влизат в дупчиците на дръжката за да я позиционират в различните положения са малко по - малки от дупчиците за да може да е лесно да сменята позицията, без часовникарска лупа Simple Smile
Та те мърдайки в дупчиците издават един шум, който малко по - късно при разходките дори няма да забелязвате.
Ако колегите заради това са ви сменили шасито, то жеста е голям, нищо че не са сменили цялата количка и/или аксесоарите.
Виж целия пост
# 228
Моя случай не е с чукване, пинчета и т.н., а с луфт. Тракането беше при потребителката преди мен, но както и да е.
Другото което е, след като "всички са така", което и те започнаха да твърдят на по-късен етап, чак след замяната, въпроса ми е защо се съгласиха на замяна, а после ми го натякват, че отваряли всичките си налични шасита и от Сайбекс били казали, че са си така, но те въпреки това го заменили.
Моля ви, не съм неблагодарна! Споделих своя опит с тях!
Виж целия пост
# 229
Тракането е при мен, да, и определено не е нещо, което не мога да забележа при разходки, защото е значително. Разбирам, че трябва да има луфт, но при мен тракането от този луфт е голямо и неприятно, не съм чула друга количка да трака по този начин.
Виж целия пост
# 230
Здравейте,може ли някой да даде отзив за по-стария Cybex Balios S lux 2020 и новия 2023? Гледах,че разликите са буквални минимални и козметични, но пък в момента като цена разликата ако се закупи пълен комплект и кошче за кола е около 500-600 лева. Чудим се има ли смисъл да инвестираме толкова повече в най-новия модел , при положение ,че стария предлага същото. Даже цвета на стария повече ми допада. Моля за мнения и отзиви!
Виж целия пост
# 231
Еми незнам къде чакат в чужбина с месеци, но сестра ми живее в Германия и по повод тракащите колела на количката която купих се заговорихме и тя каза, че като са купували тяхната отиват в магазина слагат детето в количката  /мостра/ излизат отвън и правят едно кръгче, след което са им извадили нова в кашон след като са я одобрили.
А примера с дрехите не ми се струва много удачен, защото дрехата можеш да я изпереш все пак.
Виж целия пост
# 232
Моя случай не е с чукване, пинчета и т.н., а с луфт. Тракането беше при потребителката преди мен, но както и да е.
Другото което е, след като "всички са така", което и те започнаха да твърдят на по-късен етап, чак след замяната, въпроса ми е защо се съгласиха на замяна, а после ми го натякват, че отваряли всичките си налични шасита и от Сайбекс били казали, че са си така, но те въпреки това го заменили.
Моля ви, не съм неблагодарна! Споделих своя опит с тях!

Не съм и помислил да ви обвинявам в неблагодарност.

Тракането е при мен, да, и определено не е нещо, което не мога да забележа при разходки, защото е значително. Разбирам, че трябва да има луфт, но при мен тракането от този луфт е голямо и неприятно, не съм чула друга количка да трака по този начин.

Възможно е, просто обяснявам какво нормално се случва при телескопичните дръжки, когато няма основание за рекламация. Това не изключва възможността специално вашата да подлежи на рекламация.

Еми незнам къде чакат в чужбина с месеци, но сестра ми живее в Германия и по повод тракащите колела на количката която купих се заговорихме и тя каза, че като са купували тяхната отиват в магазина слагат детето в количката  /мостра/ излизат отвън и правят едно кръгче, след което са им извадили нова в кашон след като са я одобрили.
А примера с дрехите не ми се струва много удачен, защото дрехата можеш да я изпереш все пак.

Всичко зависи от наличността в магазина.
От приятел знам, че най - близкия до тях магазин в Германия не разполага с наличности, това бе причината ние да му изпратим от България.
Количката също бихте могли да изперете, също както и дрехите. Ако погледнете назад или в темата за подготовка на малкия човек, вероятно ще попаднете на много родители, които са си изпрали количката, въпреки, че не е била изложена в магазин.
Виж целия пост
# 233
Oх, тази тема с мострите се дъвче периодично. Аз разбирам Рошко от гледната му точка на търговец, но не, не е нормално да се продава мострена количка на редовна цена. Прането е едно на ръка, но интензивното използване на механизмите е това, което би ме притеснило да купя мостра на пълна цена. Всеки, който отива в магазина иска да види главно това - как се сгъва разгъва една количка и в общи линии да натисне всяко копче. В повечето случаи, хората (включително и аз самата, като гледахме по магазините преди да родя) бутат, натискат не където и както трябва, уж да се опитат сами да се справят, което води до амортизация. Да не говорим, че и цветовете се променят ако в магазина има естествена светлина...

Колкото до луфта, моята количка е с телескопична дръжка и никакъв луфт няма, никаква игра, никакъв шум. Нула. Зеро.

Относно наличностите, ами ако и тук е с чакане масово хората ще знаят и ще предвиждат закупуването на количка по-рано.  Също така ако търговеца е максимално коректен, когато купуваш може да ти каже в наличност имаме тази и тази количка, демек мострите, ако искате веднага количка, взимате някоя от тях. Ако можете да изчакате ще ви поръчаме чисто нова, никога не излизала от кашона. Да, ама това не се прави защото търговците предпочитат мострите да не се застояват, а да се продават и подменят с нови точно заради описаната по-горе амортизация. Защото ако една мостра се задържи твърде дълго в магазина вече наистина няма да могат да я продадат на нормална цена, поради описаната амортизация по-горе,  и ще трябва да я намалят... Та така, всеки си гледа от неговата камбанария, няма нужда да се правим на ощипани.
Виж целия пост
# 234
Напълно разбирам търговците, но не мога да отрека и правото на потребителите да получават чисто нова количка на редовна цена.
Тук ми изниква въпроса защо производители и търговци не си решат проблема с изложените колички като ги калкулират от цената на останалите.
Така няма да има недоволни, а застоялите модели в магазина могат да се продадът на но-ниска цена без големи загуби за търговец и приозводител.
Не знам дали павилно успявам да обясня какво имам предвид.
Но наистина е безумно да се изиска да се разопакова определен модел заради цвета само. Това са скъпи неща, и не е сигурно дали ще се продаде в близко бъдеще. А и как да обясниш на клиента, че количката не е мострена, а отворена за да бъде показана. Аз като купувах лятната количка си поисках друг цвят, но не ми я отвориха на място. Взех си я опакована, като бях тествала тази която е там налична вече. Изобщо не ми е минало през ума да изисквам да ми я отварят на място. Ако нещо не беше както трябва си има рекламация после.
Виж целия пост
# 235
Разбирам претенциите на всички, но както потребителите са различни, така и търговските практики и възможности са различни.
Опитах да ви обясня, друг е въпросът искате ли да разберете или не.
Никой в случая не се прави на "ощипан" и въобще такива констатации ми идват малко в повече.
Нито ви се оправдавам, нито имам такова намерение за бъдеще време.
В нашия магазин преценяваме според състоянието на това което сме изложили и това което е налично.
Разбира се на сила на никого не сме продали.
При онлайн поръчките първо разговаряме с клиента за да го уведомим, когато разполагаме само с мостра и решението отново си е негово.

В случая обаче трябва да има някакво нормално разпределение на тежестта, защото и клиенти има различни и понякога с повече претенции и искания, които не отговарят на възможностите на търговците.
Ако всеки подхожда с внимание и разбиране ......... винаги се намира пресечна точка.
Виж целия пост
# 236
Нямам нищо против мострите, просто да се продават като такива и цената им да отразява състоянието. Относно столчето, което се опитаха да ми пробутат, както уж нямаха други налични,  след като отказах да го купя в този му вид, от рафта на пълна цена, моментално се намери едно последно в склада. Рошко, може би ти имаш друга практика, и поставяш всички карти на масата, но уви- за мен те я нямат и го видях с очите си. Няма как да ме убедят, че сигурността на такъв продукт не е компрометирана, тук не говорим за каприз относно цвят, модел и тнт. Става въпрос за безопасност, може би и не случайно ти разполагаш със специални мостри, който не са предвидени за продажба поради ред причини.
Виж целия пост
# 237
Нямам нищо против мострите, просто да се продават като такива и цената им да отразява състоянието. Относно столчето, което се опитаха да ми пробутат, както уж нямаха други налични,  след като отказах да го купя в този му вид, от рафта на пълна цена, моментално се намери едно последно в склада. Рошко, може би ти имаш друга практика, и поставяш всички карти на масата, но уви- за мен те я нямат и го видях с очите си. Няма как да ме убедят, че сигурността на такъв продукт не е компрометирана, тук не говорим за каприз относно цвят, модел и тнт. Става въпрос за безопасност, може би и не случайно ти разполагаш със специални мостри, който не са предвидени за продажба поради ред причини.

Всеки магазин има различна политика.
Специално за столчетата за кола, това че са изложени на рафта не влияе на тяхната безопасност. При тях срока на годност е водещото.
На рафта и мостра за мен са две съвсем различни неща.

В крайна сметка, нали родителите искат магазините да са големи и препълнени със стоки, които да могат да разгледат.
Сега си представете че сте търговци и имате 20-30 детски колички, които трябва да продадете на намалена цена, защото са били на рафта.
Някои от магазините не продават токова колички за година, особено в по -малките градове, за това и нямат изложени и не искат да зареждат среден и висок клас продукти.
Ражданията в България са 55 000 на година. колко колички смятате че се продават, при условие, че има втора, трета, пета употреба, внос от чужбина и др.
Виж целия пост
# 238
Аз с това започнах. Разбирам доводите ви като търговец, но май вие не разбирате доводите на клиента, които наричате “претенции”. Ако практиката във вашият магазин е такава, каквато описвате - чудесно, за съжаление не е масова практика обаче.
Виж целия пост
# 239
Аз с това започнах. Разбирам доводите ви като търговец, но май вие не разбирате доводите на клиента, които наричате “претенции”. Ако практиката във вашият магазин е такава, каквато описвате - чудесно, за съжаление не е масова практика обаче.

Да, аз също разбирам, опитвам се да обясня какви са причините.
Разбира се всеки от клиентите на който и да е било магазин има правото да изисква и да преценява конкретните условия на покупка.
Ако нещо не го устройва е логично и негово право да потърси друга стока или друг търговец.

"Претенции" наричам твърде високите изисквания.
Няма да конкретизирам за да не обидя някого, но има изисквания, които надхвърлят възможностите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия