Искам да се оплача от ОББ, но къде?!

  • 8 557
  • 27
# 15
" Съмнително Устройство" ?!!! М?
Виж целия пост
# 16
При това положение е по-сигурно да не ти пращат СМС, а да чакат потърпевшия да се обади.
Защото, ако са ми дръпнали чантата с все карти и мобилен вътре, предпочитам да не ги уведомяват кое точно е блокирано или да виждат др. подробности.
Неудобно е, но няма начин ...

На нас ни се обадиха на стационарния, за да предупредят, че картата е използвана на сайт, до чиято база данни са имали достъп хакери, и съответно не се знае, дали не са взели и нашите данни. Затова картата е блокирана от банката, но веднага е пристъпено към издаване на нова, която може да бъде получена в понеделник (следващия работен ден). Само за уточнение, въпросната банка не е ОББ.
Виж целия пост
# 17
И на мен ми се случи преди около месец - ОББ ми блокираха дебитната карта, но ми изпратиха смс, че е блокирана от съображения за сигурност и телефон. Обадих се, смених пин-а и въпросът беше решен, макар че първоначално като видях смс-а се стреснах доста (особено като имах точно 5 лв. в брой). Но честно казано по-добре така, отколкото да ми източи някой картата без да разбера...

А какво значи манипулирано устройство?
И след като е такова не би ли трябвало по него да се направи нещо, за да не се налага да се блокират карти.
Странна ми се струва такава система за сигурност.

Ами на мен даже ми казаха точно от кой банкомат съм теглила, за който смятат, че има такова скиминг устройство (беше на друга банка) и не знам как могат да направят нещо, когато става въпрос за банкомат на друга банка или за терминал в магазин, с две думи - когато не е тяхно устройството.

Сега се сещам, че даже по БТВ новините преди време съобщиха, че много банки блокират карти на клиенти от съображения за сигурност заради съмнения за такива устройства.
Виж целия пост
# 18
...Сега се сещам, че даже по БТВ новините преди време съобщиха, че много банки блокират карти на клиенти от съображения за сигурност заради съмнения за такива устройства.

Да, масово по морето имало такива случаи.
Dive, това, от което можеш наистина да се оплачеш е, че служителката изобщо не ти е обяснила за какво става дума.
Виж целия пост
# 19
Моминското име на майка ти им е нещо като таен въпрос. Ползват го при разблокиране на карти по телефона.
Виж целия пост
# 20
Банките обикновено авизират клиентите си, но ако имат цял списък с клиенти, то не е толкова лесно да се свържат с тях.
А да ви кажа повечето клинти не намират за необходимо ако си сменят мобилен да актуализират тази информация в банката си.

За информация - стандартната процедура по оспорване на транзакция не е много приятна. Най-малкото отнема време. Предпочитам дискомфорта от временно блокирана карта от колкото най-малко два месеца да чакам становище и да не е ясно дали изобщо ще е в моя полза.
Виж целия пост
# 21
Банките обикновено авизират клиентите си, но ако имат цял списък с клиенти, то не е толкова лесно да се свържат с тях.
А да ви кажа повечето клинти не намират за необходимо ако си сменят меобилен да актуализират тази информация в банката си.

За информация - стандартната процедура по оспорване на транзакция не е много приятна. Най-малкото отнеа време. Предпочитам дискомфорта от временно блокирана карта от колкото най-малко два месеца да чакам становище и да не е ясно дали изобщо ще е в моя полза.

И какви проблеми създават после тия. ooooh!
Виж целия пост
# 22
Случи ми се миналатаседмица с дебитна карта на райфайзен банк.
Картата е само за получаване на заплатата. Бях изтеглила 400 лв/не може повече/.
След няколко часа на моб. тел. ми звъни служителкана банката и ми обяснява, че съм имала тяхна червена карта. Аз и поясних, че картата е дебитна, цвета едва ли е от значение.
Била съм теглила на съмнително устройство. След 20 дни да отида в определен клон да си взема дубликат на картата. Да, ама те работят когато и аз работя, а няма кой да ме замества. Касиерка съм на голяма фирма и няма желаещи да ме заместват с парите. Та трябва да си взема 1 ден отпуска за даси получа новата карта.
Съмнителното устройство е на входа на денонощен магазин в квартала. Управителката живее в блока ни и я разпитах. Оказа се, че и продавачите от магазина редовно си имат проблеми с деб. карти за заплати, към същата банка. Просто на банкомата има сложена камера от банковата охрана. От времена време отдела по сигурност преглежда записите .Ако докато въвеждаш ПИН-кода не си закриеш клавиатурата с другата ръка се водело, че някой може да е видял и картата попада в риск.
За тяхна сигурност от банката блокират картите. Сега ще чакам сума ти време да си взема новата. Парите остават блокирани, не може да ги изтегля на каса.
Е, ако разчитах само на тази заплата - какво щях да правя?
Виж целия пост
# 23
krokifena, знам за какво е моминското име на майка ми! Peace Именно за това го казах - те имат начин да проверят, че това наистина съм аз, а не някой, който ми е откраднал телефона, чантата, картата, видял ми е ПИН-а и т.н... Защото другата информация - адрес, телефон, ЕГН, човек може да получи ако се разрови в една дамска чанта. Но едва ли някой си държи на листче написана моминската фамилия на майка си. ooooh! Номерът на мобилния ми не е сменян от 6 години. Там ми пращат винаги СМС, когато съм изтеглила по-голяма сума. Пак казвам, надявам се вече за последно: ПРОБЛЕМЪТ Е, ЧЕ НЕ СА СЕ СВЪРЗАЛИ С МЕН ДА МЕ УВЕДОМЯТ! Не ми пречи, че са я блокирали - благодарна съм, не ми пречи, че ми искат толкова данни за деблокирането - за мое добро е, а само това, че са спестили един проклет СМС, а могат да навлекат на човек страхотни птоблеми от това си "спестяване"!
Виж целия пост
# 24
...Парите остават блокирани, не може да ги изтегля на каса.
Е, ако разчитах само на тази заплата - какво щях да правя?

Това от какъв зор, нали картата е невалидна само?? Shocked
Виж целия пост
# 25
В крайна сметка оплака ли се някъде?
Виж целия пост
# 26
За момента единственото предложение беше да се оплача в "Защита на потребителите" и ще го направя, но след 1.10, че до тогава съм много ангажирана в работа и не мога да отсъствам. Ще пиша и как се развиват нещата, може да е полезно на някого. Peace
Виж целия пост
# 27
За момента единственото предложение беше да се оплача в "Защита на потребителите" и ще го направя, но след 1.10, че до тогава съм много ангажирана в работа и не мога да отсъствам. Ще пиша и как се развиват нещата, може да е полезно на някого. Peace

Можеш да го направиш и по интернет, попълвайки електронен формуляр. Ето връзка: http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewc&group_id=38
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия