Амбициозните родители на първолаците

  • 6 741
  • 98
# 75
[Защото рамката се определя от крайностите - на единия полюс са неуверените и изоставащите (чиито родители искат да се кара по-бавно с материала), на другия полюс са активните, нахъсаните и бързо напредващите (чиито родители искат високо темпо) Никъде не съм казала, че това са всички деца. Това са крайностите, а между тези крайности има много нюанси, но конфронтацията е главно между крайностите, а тези по средата са безразлични или клонят към едната или другата група.

А това какво противоречи на писаното от мен??? Не само не съм казала, че това са всички категории деца, а и го повторих специално - това са крайните категории, между които има други. А ти пак ми казваш, че твоите не били от точно тези двете категории. Ми добре, значи са по средата, какво има да спорим?
/quote]
Виж целия пост
# 76
Направо оставам без думи! Страхотна логика, страхотна мисъл и рамкиране!!!  Shocked
С мен няма нужда да се спори! По-добре всеки да поства свое собствено мнение и примери, а не да превръщаме темата в ....  #Crazy  Че иначе ми се дава материал за една друга тема, дето много си я харесвах...
 Peace
Виж целия пост
# 77
[Защото рамката се определя от крайностите - на единия полюс са неуверените и изоставащите (чиито родители искат да се кара по-бавно с материала), на другия полюс са активните, нахъсаните и бързо напредващите (чиито родители искат високо темпо) Никъде не съм казала, че това са всички деца. Това са крайностите, а между тези крайности има много нюанси, но конфронтацията е главно между крайностите, а тези по средата са безразлични или клонят към едната или другата група.

А това какво противоречи на писаното от мен??? Не само не съм казала, че това са всички категории деца, а и го повторих специално - това са крайните категории, между които има други. А ти пак ми казваш, че твоите не били от точно тези двете категории. Ми добре, значи са по средата, какво има да спорим?
/quote]

Е и???? #Crazy

В първия цитат ключът от бараката се крие в думата "конфронтация". Противоречие има между крайните две групи в класа, а в конфликта групите по средата (другите категории деца)  или не взимат участие (са безразлични към конфронтацията)  или гравитират към единия или другия полюс. Това значи ли, че отричам съществуването на други категории деца? Shocked Всичко писано касаеше конфронтацията между маргиналните групи, което не значи, не няма други.

Виж целия пост
# 78
Тук нещо подходът ми се струва неправилен.
Аз, като учител, изобщо не си позволявам да коментирам амбициите на родителите и изобщо се абстрахирам от това кой какъв родител е. Аз влизам в клас/група от деца и тогава ме интересуват само те. На училище се спазват правилата на институцията и учебните планове, всичко останало, което им противоречи бива внимателно обяснено на родителите. Ако те не са съгласни с нещо, не учителят е този, който трябва да променя нещо по правилата и държавните изисквания. Другото е свободни съчинения.

За правописа - нормално е - преди да имаш претенции за каквото и да е в работата ти, то първо ти трябва да си на ниво. А правописът за възпитател на първокласници е от първостепенно значение.
Все едно аз да греша таблицата за умножение и да се оправдавам, че тук си пиша за удоволствие, затова не знам колко е 3х7.
Виж целия пост
# 79

Човекът е неграмотен, но с претенции. Пак питам - ако този неграмотен "учител" осакатява вашите деца, каква ще ви е реакцията? Пак ли ще виждате потенциал?


Умрете си да лепите етикети. Случайно на някой да му хрумва, че това е интернет, който дава възможност на повечето, които пишат да бъдат не това, което са в действителност? Бас ловя, че две трети от вас нямат нищо общо с личностите, впечатление за които се опитват да изградят тук.
Защо се концентрираш върху личността на автора, а не върху темата, питам отново и за последен път.
Както и се допусна, защо си така убедена, че темата не е пързалка, че човекът не е изобщо учител, та стигна до драматичния, но и също толкова абстрактен въпрос, каква ще ми бъде реакцията "ако този неграмотен "учител" осакатява вашите деца".

Виж целия пост
# 80
Тук нещо подходът ми се струва неправилен.
Аз, като учител, изобщо не си позволявам да коментирам амбициите на родителите и изобщо се абстрахирам от това кой какъв родител е. Аз влизам в клас/група от деца и тогава ме интересуват само те.

Която линия на поведение заслужава одобрение и признание.
Но и уверявам те, има учители, които съществено се интересуват от личностите на родителите и според тях формират отношение към децата. Позволяват си да демонстрират фамилиарен подход спрямо едни родители, да интриганстват и да не се притесняват да демонстрират предпочитанията си към определени деца, за сметка на други.
Но това е съвсем различна тема. Към която безспорно и безвъзвратно сме се устремили, водени от непреодолимо желание да обсъждаме личността на господина  Grinning
Виж целия пост
# 81
има учители, които съществено се интересуват от личностите на родителите и според тях формират отношение към децата. Позволяват си да демонстрират фамилиарен подход спрямо едни родители, да интриганстват и да не се притесняват да демонстрират предпочитанията си към определени деца, за сметка на други.
Майка съм на три деца, с достатъчно учители се запознах и не само в едно училище, уверих се в това лично!
Виж целия пост
# 82
има учители, които съществено се интересуват от личностите на родителите и според тях формират отношение към децата. Позволяват си да демонстрират фамилиарен подход спрямо едни родители, да интриганстват и да не се притесняват да демонстрират предпочитанията си към определени деца, за сметка на други.
Майка съм на три деца, с достатъчно учители се запознах и не само в едно училище, уверих се в това лично!

Не ми се вярва, някой от списващите да оспори това. Виж, тук вече, за жалост.
Виж целия пост
# 83
Коментарите кой какъв българин бил, кой кога иска да си вземе детето, кой какви амбиции има, нямат място в работата на учителя. Той поема децата такива каквито са и се старае да постигне изискванията за съответната работа, без значение умни ли са, цигани ли са, ходили ли са на градина и т.н.
На учителя не му е работа да определя кой как ще си възпитава и отглежда децата и какви амбиции ще има спрямо тях.

А аз като майка на един бивш и един настоящ първокласник се отказвам от услугата занималня, точно защото не ми харесва и не съвпада с моите амбиции.
Виж целия пост
# 84

А аз като майка на един бивш и един настоящ първокласник се отказвам от услугата занималня, точно защото не ми харесва и не съвпада с моите амбиции.

Би ли обяснила, моля, какви са твоите, като учител, съображения за това?
Виж целия пост
# 85
Додо, кажи честно, би ли търпяла учител с грамотността на автора да учи детето ти на правопис? Защото тук го защитаваш и твърдиш, че защото било в мрежата, едва ли не не се брои. Ти, ей така, както си пишеш във форума, как пък веднъж не сбърка "някоИ учители" с "някоЙ учители"! И как би се почувствала, ако утре да отгърнеш тетрадката на собственото си първолаче и  прочетеш "някоЙ хора"? Какво доверие можеш да имаш в професионализма на човек, който има ужасен правопис и се нарича учител? Достатъчно е детето ти още в първи клас да научи грешно формирането на множествено число и ще си откара така до завършване на гимназия. А учители, които допускат тази грешка, със сигурност допускат още много. И то става въпрос за човек, който е държал изпити по фонетика, синтаксис, морфология и др. предмети, в които българският език се изучава детайлно. Просто няма как някой да е изучавал толкова детайлно българския език, колкото учителите, и после да греши упорито множественото число при преминаване на Й в И. Все едно един инженер да не знае таблицата за умножение, или пък лекар да не знае как изглежда и функционира сърцето.
Виж целия пост
# 86
И съвсем честно ще ти отговоря - не, не бих търпяла.
Когато видя и се уверя, че учителят на детето ми допуска системно грешки от неграмотност, ще реагирам.
Но всички вие тук пропускате нещо много съществено - първо, няма гаранция, че този човек е учител и второ, ако е - със сигурност не обучава децата ми. Вярвам и вашите - щеше да е мъртъв отдавна  Laughing
За какво ми е тогава да се заяждам с него?
Хващате се за несъщественото и недоказуемото, като по този начин пропускате същественото. Което единствено е значим и неоспорим факт в този начин на общуване - самата тема.
Виж целия пост
# 87
Защото нищо чудно и да Е вярно. Изобщо не бих се изненадала, ако има такива млади учители, като се има предвид общото ниво на грамотност на завършващите гимназия. Отделно, ако толкова авторът иска да се представи за учител, би трябвало поне малко от малко да внимава какво пише, или поне да си избере друга професионална легенда, ако иска да се прави на интересен.
Виж целия пост
# 88
Simple Smile Авторът на темата има всичката свобода на света да се преквалифицира и да спре да си къса нервите със седемгодишни мрънкала и родителите им.

Занимални всякакви.
Учители, родители и деца - също.
Виж целия пост
# 89
Аз предпочитам да не залагам на предположения и гадания на място като това.
Нямам толкова време Grinning
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия