Прием в СМГ след 4 клас

  • 123 991
  • 779
# 630
Звучи чудесно.  Party
Виж целия пост
# 631
Здравейте,
Имам въпрос към родителите на приети в предишни години деца в СМГ.
Може ли да се опитаме да направим паралел между приетите, посещавали курсовете в СМГ и Междучасие.
По принцип клоня повече към Междучасие за догодина (синът ми сега е трети клас и ходи в СМГ) най-вече заради броя посещаващи деца. Някой има ли информация за негативи на курсовете в Междучасие спрямо тези в СМГ?
От тази година в СМГ има и 2 групи в петък които задължително са до 15 деца. Лошото е ако детето си променя смяната в училище и нещо се обърка с групата. Например сутрешната група мина и тя в петък след обяд от 16:30. Следобедната си остана в същия час като някои деца се освобождават от училище за да са при тази госпожа. Цената е с 50 лв по-висока
Виж целия пост
# 632
Синът ми в 3 клас ходеше в СМГ. Отиде всичко на всичко 4 или 5 пъти от първия модул и се отписа.
Тази година/4 клас/ е в междучасие при Златилов.
Разликата е съществена!
Виж целия пост
# 633
Синът ми в 3 клас ходеше в СМГ. Отиде всичко на всичко 4 или 5 пъти от първия модул и се отписа.
Тази година/4 клас/ е в междучасие при Златилов.
Разликата е съществена!

И Златилов е водил в СМГ. Което ще рече, че не сте уцелили преподавателя. А може и детето да е съзряло след една година. Не може да се правят изводи от твоя пример.
Виж целия пост
# 634
Преди малко разглеждах рейтинга на kodbg за 4-ти клас, като се опитвах да си отговоря на въпроса какво ще е влиянието на рейтинга върху класирането за СМГ.

Според мен, отговорът е че влиянието му ще е минимално.

Ето няколко прости сметки:

Разликата в рейтинга на 2-я и 112-я (1-я вече се е класирал по право от ПМС) е 97.778 – 83.185 = 14.593.

Нека допуснем, че минималният резултат от изпита е Тmin = 10 т., а максималният е Тmax = 45 т. Тогава трансформираните точки ще бъдат К = (Т – 10 + 1) × [100 / (45 – 10 + 1)] и те ще участват в балообразуването с тежест G = 3 × K.

Ако пуснем формулата в Exel, то примерните резултатите в точки: 30, 31, 32, 33, 34, 35, ..., биха се трансформирали съответно в бал: 175.000, 183.333, 191.667, 200.000, 208.333, 216.667, .... Или разликата от 1 точка на изпита се трансформира в разлика от 8.333 в бала.

Можем да си поиграем и с други резонни стойности на Tmin и Tmax, но разликата от 1 точка на изпита винаги се трансформира в около 7/8/9 пункта разлика в бала (+/- в зависимост от входните Тmin и Тмах).

Това означава, че разликата в рейтинга между 2-я и 112-я са реално около 2 точки на изпита. Тепърва всичко ще се решава.  
Виж целия пост
# 635
Това означава, че разликата в рейтинга между 2-я и 112-я са реално около 2 точки на изпита. Тепърва всичко ще се решава.  


Тази година е така. Засега... Миналата, тежестта беше значително по-голяма в крайния си вариант. Нямам точен спомен, но мисля, че бях сметнал, че детето може да загуби 6 точки спрямо 112-ия.
Тази година, тези невъзможно високи резултати на Олимпиада и СМТ са обезценили около три пъти рейтинга, което е поправимо.

Не отчиташ важен фактор:
При въвеждане на много високи Tmin, разликите ще се увеличат драстично и първите ще запазят точките си, а на 100+ може изведнъж от 84 да паднат под 70...
И тогава изведнъж пак ще стане от 2 на 6 точки предимството Simple Smile
Виж целия пост
# 636
Това означава, че разликата в рейтинга между 2-я и 112-я са реално около 2 точки на изпита. Тепърва всичко ще се решава.  


Тази година е така. Миналата, тежестта беше значително по-голяма.
Нямам точен спомен, но мисля, че бях сметнал, че детето може да загуби 6 точки спрямо 112-ия.
Тоест, тази година, тези невъзможно високи резултати на Олимпиада и СМТ са обезценили около три пъти рейтинга Simple Smile
Да му мислим догодина, живот и здраве,  тогава как ще ни го изкарт този пропуск през носа, евентуално.  Laughing
Виж целия пост
# 637
А преди 2 години се взимаха по 1/10 от ЧХ, СМТ и ЕК + 1/3 от ОМ2 (от всяко състезание, а не само от трите най-добри), като изпита в точки се умножаваше по 2.

Тогава тежестта на рейтинга беше още по-голяма. Имам бегъл спомен, че деца с 24-25 точки на изпита, но с добър рейтинг влизаха, а деца с 35-36 точки на изпита, но които не бяха ходили по състезания не успяха да влязат.

P.S. То остава и на изпита за СМГ тази година минималният резултат да е 30+ точки и тогава порнографията (която се наблюдава в някои състезания) ще бъде пълна. Разбира се СМГ няма никакъв интерес от такава масовка и според мен по-скоро ще увеличат трудността на задачите.
Виж целия пост
# 638
Ами... никой не иска да губи контрол над приема си Simple Smile
Преди 2 години, май имаше някакви задкулисни патаклами и беше необходимо успокояване на напрежението с вкарване на по-голяма тежест от независими състезания, но напрежението вече е потушено Simple Smile
И миналата, и тази година аз съм на мнение, че рейтингът трябва да е по-важната съставна част и е по-достоверен, отколкото един единствен резултат.
Не са наистина много случаите висок рейтинг и провал на изпита от напрежение, но има и такива. Съученичка на детето ми беше на 25-30 място в рейтинга, 25 точки на изпита и остана 4-5 деца под чертата Sad
Виж целия пост
# 639
"Екшъна" беше на изпита през 2010 и затова през 2011 вкараха рейтингите.

Аз също съм на мнение, че тежестта на рейтингите трябва да е доста по-голяма.

Виж целия пост
# 640
"Екшъна" беше на изпита през 2010 и затова през 2011 вкараха рейтингите.

Аз също съм на мнение, че тежестта на рейтингите трябва да е доста по-голяма.


Аз не съм на това мнение!
Не, защото не го подкрепям принципно, напротив.
Но докато част от състезанията се провеждат по училищата, по-висока тежест на рейтинга става...опасна.
Знаете какво имам предвид!
Всъщност, решението е за четвърти клас състезанията да се провеждат само на определени места.
Виж целия пост
# 641
Аз не съм на това мнение!
Не, защото не го подкрепям принципно, напротив.
Но докато част от състезанията се провеждат по училищата, по-висока тежест на рейтинга става...опасна.
Знаете какво имам предвид!
Всъщност, решението е за четвърти клас състезанията да се провеждат само на определени места.

Е това пък е елементарно за решаване. Мисля, че и за МГ Варна, и за МГ Пловдив е задължително да се явяваш на съответните състезания от рейтинга в съответното училище, а не където и да е.
Най-лесно е да се направи тежестта на рейтинга 50-60% и да се заяви допълнително условие, явяването на ЧХ, ЕК и СМТ да е само и единствено в СМГ. Областният на математиката е достатъчно добре уреден за да няма съмнения.
Виж целия пост
# 642
Аз не съм на това мнение!
Не, защото не го подкрепям принципно, напротив.
Но докато част от състезанията се провеждат по училищата, по-висока тежест на рейтинга става...опасна.
Знаете какво имам предвид!
Всъщност, решението е за четвърти клас състезанията да се провеждат само на определени места.
Е това пък е елементарно за решаване. Мисля, че и за МГ Варна, и за МГ Пловдив е задължително да се явяваш на съответните състезания от рейтинга в съответното училище, а не където и да е.
Най-лесно е да се направи тежестта на рейтинга 50-60% и да се заяви допълнително условие, явяването на ЧХ, ЕК и СМТ да е само и единствено в СМГ. Областният на математиката е достатъчно добре уреден за да няма съмнения.
Точно така. Въпросът е само да не го решат половинчато.  Wink
Освен това, могат да направят и квота за топ 10 от рейтинга, освен от изпита.
Ние го измислихме, остава и те да го прочетат и приемат.  Simple Smile
Виж целия пост
# 643
Синът ми в 3 клас ходеше в СМГ. Отиде всичко на всичко 4 или 5 пъти от първия модул и се отписа.
Тази година/4 клас/ е в междучасие при Златилов.
Разликата е съществена!

И Златилов е водил в СМГ. Което ще рече, че не сте уцелили преподавателя. А може и детето да е съзряло след една година. Не може да се правят изводи от твоя пример.

Промяната в конкретния случай идва не от детето, а от преподавателя. Синът ми за изминалите 3 години се представя почти на едно ниво на състезанията.
В СМГ беше при Борисова, а сега- знаете.  Самия факт, че децата в групата са по-малко е предпоставка за по-добро качество на работа. Освен това миналата година си говрих с майки от групата в СМГ, че са записали децата си за да се справят по-добре в училище, а не за да надграждат. Лично мое мнение е, че тазгодишните му съученици са по-добри математици, а това се вижда и по рейтинга.
Виж целия пост
# 644
И аз съм на мнение, че тежестта на състезанията, включени в рейтинга трябва да е по-голяма. Тежестта на приемния изпит изигра лоша шега и на сина ми, а /както се вижда от резултатите му от състезанията/ той е едно от добре справящите се деца. Личното ми мнение е, че тази практика с непрекъснатите пробни изпити е корумпирана и порочна. Прилича ми на опитите с кучето на Павлов.  Подготовка за определен тип задачи, същите давани на така наречени проверовъчни тестове, които досущ повтарят формата на изпита. Приемам курсовете за подготовка, но не и това. Коя гимназия /след седми клас/, университет или друго учебно заведение провежда пробни изпити за прием. Тази организация на прием почти автоматично изключва тези, които не са минали през матрицата и не са си платили поне малко.

Пожелавам на добрите математици да имат добри резултати и много късмет.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия