CV-та пишем безкрай, все ще ни вземат, знай!-тема №28

  • 43 973
  • 758
# 675
По главните улици няма, огледах. Simple Smile При първа възможност ще пообиколя по-забутаните, да видя и там. Специалността ми е Икономическа социология. Наскоро имаше обява от една социологическа агенция, но беше за сравнително висока длъжност, за която се изискваха два езика и куп други неща. Единственото, което мога да работя и да е горе-долу по специалността е анкетъор, но това не е постоянна работа. Благодаря за подкрепата !  Hug

CarrieB, днес като идвах за работа видях на един малък копирен център пишеше, че набират персонал. Уличката е точно преди пазарчето на зимния дворец в дясно като идваш от фантастико, продължаваш само направо към 55-ти блок ако не се лъжа и от лявата страна има няколко магазинчета и фризьорски салон, може да минеш да провериш. Дано да съм била полезна Simple Smile

Честита Баба Марта на всички! Живи и здрави и с работа приятна удовлетворени Simple Smile
Виж целия пост
# 676
Сигурно е така, както казваш. Но ми е мъчно, че се "рекламираме" с това, че сме най-евтината работна ръка в ЕС. А може да се рекламираме с висококвалифицирани кадри. Все още.

Aко не се рекламираме така, няма да дойде никой. Жалко звучи, но това е казано на база останалите държави. Давам пресен пример--в момента даваме 6 евро на пуснат проблем, а в Ирландия е 22 например.
Виж целия пост
# 677
Какво означава 6 евро за пуснат проблем?
           Ако ти "пусна" всичките си проблеми направо няма да ми се налага да работя.  Joy
Виж целия пост
# 678
Какво означава 6 евро за пуснат проблем?
           Ако ти "пусна" всичките си проблеми направо няма да ми се налага да работя.  Joy

Много забавно....

Както и да е.
Виж целия пост
# 679
Сигурно е така, както казваш. Но ми е мъчно, че се "рекламираме" с това, че сме най-евтината работна ръка в ЕС. А може да се рекламираме с висококвалифицирани кадри. Все още.

Aко не се рекламираме така, няма да дойде никой. Жалко звучи, но това е казано на база останалите държави. Давам пресен пример--в момента даваме 6 евро на пуснат проблем, а в Ирландия е 22 например.
Абсолютно съм съгласна с теб Ред, гадно или не, компаниите гледат печалбата и ниските разходи. Примера ти е абсолютно точен, на мен ми е ясно какво е "проблем"  Peace
Виж целия пост
# 680
Ох, канена съм на едно интервю, ама на едно от най-омразните ми места - бул. България горе дето няма транспорт и се бият ветровете. Но май ще отида.
Виж целия пост
# 681

А каква е всъщност перспективата, когато работиш в call center? Ако оставим настрана заплатите, които очевидно са добри, каква е възможността за кариерно развитие? Очевидно е, че наемат млади хора, но се чудя как трябва да се възприема тази работа в общия случай - като нещо временно или напротив?
Виж целия пост
# 682

А каква е всъщност перспективата, когато работиш в call center? Ако оставим настрана заплатите, които очевидно са добри, каква е възможността за кариерно развитие? Очевидно е, че наемат млади хора, но се чудя как трябва да се възприема тази работа в общия случай - като нещо временно или напротив?

Да си скъсаш нервите, да станеш тийм-супервайзор и да станеш два пъти по-злобна!
Това са мелачки за младо евтино месо.
А доколкото разбирам и заплатите са паднали.

Ха, ха. Кой е написал, че работната ни ръка е 4.6 милиона???
3.2 е, преко сили /по последни данни на НСИ/.

Оха, интервюто се отложи до понеделник.
Виж целия пост
# 683

А каква е всъщност перспективата, когато работиш в call center? Ако оставим настрана заплатите, които очевидно са добри, каква е възможността за кариерно развитие? Очевидно е, че наемат млади хора, но се чудя как трябва да се възприема тази работа в общия случай - като нещо временно или напротив?

Зависи от центъра за изнесено обслужване (защото не са само кол центрове). Ако си човек, който говори просто чужд език и няма други умения, не можете да се надявате на нищо. Според мен стреса на някои места е доста по-голям от необходимото.
Виж целия пост
# 684
Ох, канена съм на едно интервю, ама на едно от най-омразните ми места - бул. България горе дето няма транспорт и се бият ветровете. Но май ще отида.

Аз работя точно там.. Много е гадно, поне с 5 градуса зимата е по-студено в сравнение с центъра, да не говорим за калта в квартала. Минава един клет автобус 64, ако му хванеш разписаноето е добре. Но пък има едно голямо предимство - не харчиш пари, защото няма къде  Flutter
Виж целия пост
# 685
Red Velvet, тези "други умения" в процеса на работа там ли ги придобиваш или очакват от теб да го имаш, когато постъпваш на работа? Напр., някакви IT познания? От обявите за такива позиции човек остава с впечатлението, че чуждият език е основното...
Виж целия пост
# 686

А каква е всъщност перспективата, когато работиш в call center? Ако оставим настрана заплатите, които очевидно са добри, каква е възможността за кариерно развитие? Очевидно е, че наемат млади хора, но се чудя как трябва да се възприема тази работа в общия случай - като нещо временно или напротив?

Зависи от Кол центъра - работата е напрегната на тези места и самите работодатели го знаят. не се очаква да се работи с години т. е те са наясно, че текучеството е голямо. С какво е полезна работата - не съм работила в кол център, но според ме може да се научи следното:

- правила за общуване с клиенти;
- правила за писмена кореспонденция на бг и чужди езици;
- телефонно поведение ( на български не звучи добре, съжалявам);
- има възможност за работа на смени или по график;
- опит за хора без никакъв стаж;
- на места добри заплати.
Виж целия пост
# 687
Зависи от центъра, за който говорим, различни са изискванията. 
Вафличка е обяснила.
Иначе ако е ИТ център, искат ИТ, ако е счетоводен--искат счетоводство....
Виж целия пост
# 688

Благодаря, съжалявам, ако въпросите ми изглеждат по някакъв начин неадекватни.
Виж целия пост
# 689

А каква е всъщност перспективата, когато работиш в call center? Ако оставим настрана заплатите, които очевидно са добри, каква е възможността за кариерно развитие? Очевидно е, че наемат млади хора, но се чудя как трябва да се възприема тази работа в общия случай - като нещо временно или напротив?

Зависи от Кол центъра - работата е напрегната на тези места и самите работодатели го знаят. не се очаква да се работи с години т. е те са наясно, че текучеството е голямо. С какво е полезна работата - не съм работила в кол център, но според ме може да се научи следното:

- правила за общуване с клиенти;
- правила за писмена кореспонденция на бг и чужди езици;
- телефонно поведение ( на български не звучи добре, съжалявам);
- има възможност за работа на смени или по график;
- опит за хора без никакъв стаж;
- на места добри заплати.


Допълвам:
- научаваш се да следваш процедури;
- ако имаш аналитично мислене, в последствие успяваш да прозреш процеса в детайли, в която и работа да започнеш, автоматично да си представяш оптимизирания вариант на този процес, да виждаш пропуските или излишните му стъпки;
- научаваш се да се справяш с напрежението, да не му се поддаваш;
- научаваш се да спазваш крайни срокове;
- научаваш се да работиш в екип.

И аз да уточня, че не съм работила в Кол Център, но пък съм създавала процедури за работа и съм измервала ефективността на 10-тина такива Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия