Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 188 114
  • 1 357
# 1 020
Да. Нямам кога са отида да я взема.
Виж целия пост
# 1 021
Да. Нямам кога са отида да я взема.

Можете да се обадите и да си поръчате доставка до адрес... Сега търговеца ще трябва да прати доставки на отиване и връщане без да има грам вина
Виж целия пост
# 1 022
Половината работни дни съм вкъщи другите в офиса. Затова избрах сама да си взема пратката. А търговеца може да избере по -коректен куриер. Или поне да има избор.Но не само Спиди .
Истината е, че служителя се изгаври с мен. С другите му колеги не съм имала проблем.
Виж целия пост
# 1 023
Пратката в този камион ли беше?
Виж целия пост
# 1 024
Половината работни дни съм вкъщи другите в офиса. Затова избрах сама да си взема пратката. А търговеца може да избере по -коректен куриер. Или поне да има избор.Но не само Спиди .
Истината е, че служителя се изгаври с мен. С другите му колеги не съм имала проблем.

Разбрахме, разбрахме... Но сега някой друг ще ви плаща сметката... Нали е търговец - нека му е... Ако вие трябва да платите чужда сметка, обаче, ще опищите орталъка...
Виж целия пост
# 1 025
аз като отида да си взема пратката да чакам заради това, че служителите са се забавили с приемането
на пратките защото са трябвали да обслужат други ? ами и аз ще съм недоволен, но не са виновни служителите.
Виж целия пост
# 1 026
Не , в петък след 14 часа трябваше да я взема, но не успях. Затова отидох днес в 10 ч. Отварят в 9 и работят до 13ч. Обясних на служителя, че пратката ми не е сред сега получените . Нямаше и други чакащи след мен.
Виж целия пост
# 1 027
Ама как пък в Еконт никога не ми се е случвало! Онзи ден детето си поръча учебници. Не може да се избира куриер, пращат със Спиди. Идва ми на другата сутрин съобщение, че пратката ми е в офиса и до 17ч мога да я взема. Отива детето към 14ч, няма такава пратка!!! В Еконта и в 9 сутринта да отида, пратката ми е там. Спиди като са поели толкова работа, да помислят и за организацията и логистиката си! А на търговеца бих се обадила да кажа защо не съм си взела пратката и може да се сети да смени куриера. Не знам защо в повечето сайтове не можеш да избираш куриер, при положение, че си плащам аз куриерските. Да ми е безплатна доставката, разбирам, търси се най-евтиното, но така?
Виж целия пост
# 1 028
Можеш да пуснеш оплакване, ако пратката е в офиса от предишния ден.
Въпреки че не съм сигурна аз дали бих го направила, защото също не мисля, че служителят е виновен. Трябва да са двама поне... Но огромната част от Спиди е всъщност франчайз, и почти сигурно някой подизпълнител е решил да пести от заплати. Накрая ще го отнесе хлапето - хем са го спукали от бачкане, хем глоба, хем той излиза виновен накрая.

Аз работя в онлайн магазин, както знаете. Проблеми имаме с всички куриери. И хайде да спрем вече да коментираме кой какво плаща, адски съжалявам, че не мога да ви кача дори един скрийн на тотал.
Виж целия пост
# 1 029
Писах на търговеца. Знам, че нямат вина и наистина реагирах емоционално . Бях обидена и унизена.
Пуснах оплакване и до Спиди. Служителите явно са много натоварени, но клиентите не да виновни. Беше злоупотреба от позиция на сила и не беше младеж
Виж целия пост
# 1 030
А може да имат срок да разтоварят колата от получени пратки и тя да може да пътува за следващото направление.
Виж целия пост
# 1 031
Колата тръгна. Стовариха много пратки. Едва ги събраха в склада. А служителя ги маркираше и продължи след като тръгна камиона. Подреждале ги и според мен до 12 щеше да прави само това .
Виж целия пост
# 1 032
Абе какво ни интересува редят ли, стоварат ли. Пише, че деня за получаване на пратката е този. Никъде не пише след 13ч примерно. А най-лошо, че няма на кой да се оплачеш. Аз предния път 10лв навъртях на 0700, жалби писах и накрая ми се обадиха, че щели да проверят случая. Голяма работа!
Виж целия пост
# 1 033
И на мен ми се е случвало да получа известие, че имам пратка и като отида в офиса да ме върнат, защото имали да приемат много пратки. Много се бях ядосала тогава, защото офисът им не ми е близо, бях бременна в 9 месец и особено изнервена. На следващия ден си я получих, но трябваше пак да се разкарвам.

Като поръчвам до адрес не съм имала проблем с тях, куриерът на нашия район е един и същ от няколко години и е много точен. Като имам час в известието за получаване, винаги го спазва. Веднъж беше дошъл в 20 вечерта, каза че имал днес да разнесе над 150 пратки и няма да се прибере, докато не приключи.
Виж целия пост
# 1 034
Според мен служителят нещо е бил крив, съвсем наскоро си получих пратка от офис в подобна ситуация, кашоните бяха стоварени вече на купчини и момчето ги обикаляше. Попита ме от днес ли е пратката, беше от предния ден, намери я по рафтовете, даде ми я и продължи да реди, докато я отварях да погледна, че имаше и чупливи неща. Щом има клиент, би трябвало да го обслужи, после да подрежда. Не е нормално да се връща човек, още повече не са били сто души на опашка.
Xвъpчило, ако нямаш нищо против, напиши накратко какво са отговорили от Спиди. Все си мисля, че клиентът е първо, после подреждане, метене, чистене и каквото там искат.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия